我覺得c6同佢同事有D野,我們都互相認識,大家都有一對仔女,有時還會一班同事和我出去食飯,大約一年兩三次,每次我都會有一種好強烈既感覺覺得佢地好曖昧,從佢時常偷望c6既眼神大家一齊企埋的位置,我大約7年前見佢撓住c6手過馬路開始懷疑的。
尋日他放假電話響,他的同事打來我聽到佢講個女同事個名話「佢唔得閒,佢唔去定依家唔得閒呀,咁我打比佢啦」半小時後他打左個電話企埋左一面傾個仔同佢講野佢叫個仔唔好嘈跟住我同個仔行開左佢無跟住行大約20分鐘先去商場搵我地。我從未見過佢咁樣講電話。
我今晚真的好想問佢
在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我