2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2756


1#
發表於 11-12-14 12:34 |只看該作者
仲有大約5個幾月,個B就出世。其實真係會好快,你地有無己經安排緊有d野,迎接BB?
例如:會唔會搬屋 (因為唔夠住),邊個湊,財務安排等等。

老公乜都無講,我其實一直都唔舒服,直至今個星期好少少。我地間房其實放唔到BB床,我都唔知之後會點樣,加埋無講過邊個湊,如果要請人其實都要幾個月,苦惱中。


別墅

積分: 564


20#
發表於 11-12-18 01:55 |只看該作者

回覆:為BB來臨,作出的準備

Reading this reminds me of my first baby ... We bought a place after I found out I was pregnant ...(10 weeks) but couldn't move in till I was 8 months pregnant!
As a new mum, had no idea what to do, and had lots to prepare and got myself v stressed out.
I m pleased to say at least with t second one, we are a lot more organized. We know what we need and when to do.
My suggestion for new mum is to talk to other experienced mum n draw up a list of what u need to do n space it out in the next few months. It will all be fine at t end!



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/6v9wp11.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2756


19#
發表於 11-12-16 12:37 |只看該作者
littlepikmat 發表於 11-12-16 10:38
回覆 Vinccilababy 的帖子

阿爸阿媽唔會咩??我覺得對住個孫係人都會縱架啦....

當然會縱啦, 簡真係萬千寵愛在一身...


別墅

積分: 784


18#
發表於 11-12-16 10:38 |只看該作者
回覆 Vinccilababy 的帖子

阿爸阿媽唔會咩??我覺得對住個孫係人都會縱架啦....


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


17#
發表於 11-12-16 08:23 |只看該作者

回覆:為BB來臨,作出的準備

我暫時都只係搵定要買咩bb用品, 搵定啲胎教音樂咋. 湊bb方面我係同99同老公有個阿哥同住, 唸緊係請個同人定請鐘點幫99好, 不過我老公就成日話唔洗急 :;pppp:



點評

tongtongwhite  如果只係請鐘點, 又唔駛搬, 咁應該可以等下...  發表於 11-12-16 12:36
感恩


複式洋房

積分: 496


16#
發表於 11-12-15 21:37 |只看該作者

回覆:為BB來臨,作出的準備

6299會種壞細佬!唔好啊!




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


15#
發表於 11-12-15 15:59 |只看該作者

引用:尋晚我同亞媽係咁二講咗一句話我想搵佢幫手

原帖由 Katzecat 於 11-12-15 發表
尋晚我同亞媽係咁二講咗一句話我想搵佢幫手,再加個鐘點,我亞媽第一時間關定個後門,話自己年紀大又要照顧 ...
我之前個工人都係訓廳,落簾就得




大宅

積分: 2756


14#
發表於 11-12-15 15:28 |只看該作者
anna_my_baby: thank you !!


大宅

積分: 2756


13#
發表於 11-12-15 15:24 |只看該作者
回覆 anna_my_baby 的帖子

謝謝你的建議, 不過而家張床己經係4呎, 所以真係唔可能. 除非改做單人床.
我地仲有一個大女, 要點樣安排真係要度下...如果情況許可, 我其實想等生左先搬. 不過至少應該有個計劃...

點評

anna_my_baby  快D搵機會問下啦~~我都鄧你唔安樂, 比C6知道你好擔心, 有時男人只係粗心D~  發表於 11-12-15 15:27


珍珠宮

積分: 44373


12#
發表於 11-12-15 15:09 |只看該作者
回覆 tongtongwhite 的帖子

如果真係好想放係房, 會否搵師父造過張床細D, 勉強配合放BB床呀??
輸入搜索內容


珍珠宮

積分: 44373


11#
發表於 11-12-15 15:07 |只看該作者
暫時一切都有PLANNING, 真係好感恩~

1) BINGO左已經冇返工, 係屋企休息, 其實份工唔辛苦, 但咁早起身 定唔夠訓, 所以辭左~日日係屋企煮飯煲湯~
2) BB會自己揍, 細個已經想做C9, HAHA...雖然冇經驗, 但好有信心~
3) C6今個月開始比家用, 不過佢自己唔夠使, 要拎返轉頭..haha..
4) 陪月我都頭痕, 但有個朋友o岩o岩生完, 睇過一D幾好, 佢話會幫我包辦請陪月o既野~唔使我煩, 實在太好~
5) 而家租緊樓, 係細單位, 但BB床擺邊度都夠位, 因為床上左窗台(我真有先見之明)。打算生完之後過多幾個月先買樓, 到時可以再慢慢考慮傢俱點擺, 配合揍B~

咩都未定果時真係會擔心架, 個個都問自己, 全靠朋友幫手, BB床等等用品又有人比, 自己盡量唔買大肚衫, 唔需要使好多錢。做FTM第一樣要識慳~!^^
樓主, 希望你可以快D同老公傾實D野啦~~安心D~

點評

tongtongwhite  聽到你的計劃, 真係好鄧你開心. =)  發表於 11-12-15 15:21
輸入搜索內容


別墅

積分: 784


10#
發表於 11-12-15 10:55 |只看該作者
點解大家都講到99好唔掂咁嘅....
我同老公應該會搬近番6299, 佢地會幫手湊...
雖然6299唔係我阿父阿媽, 但佢地都好nice, 62仲話親手整張床仔俾阿B

點評

tongtongwhite  我個情況係,奶奶行動不便,要人照顧. 我生左,佢連醫院都唔會去,所以湊唔到.  發表於 11-12-15 12:06


大宅

積分: 2756


9#
發表於 11-12-15 10:33 |只看該作者
我都係覺得唔得,我奶奶湊唔到,我媽已經湊緊一個,屋企連bb床都放唔到係房,點請工人呢?


男爵府

積分: 7490


8#
發表於 11-12-15 09:34 |只看該作者
尋晚我同亞媽係咁二講咗一句話我想搵佢幫手,再加個鐘點,我亞媽第一時間關定個後門,話自己年紀大又要照顧老豆,無能力幫我啦! 我本來都預咗佢幫唔到我湊,但佢哋係咁叫我搵99幫手。如果我要搵佢一早就搵咗啦,就係因為有原因先唔想搵99麻.... 結果喊咗一晚....

睇嚟都係要請個工人先得啦 但屋企無位,唔通要佢瞓廳?


男爵府

積分: 7151


7#
發表於 11-12-14 16:51 |只看該作者

回覆:為BB來臨,作出的準備

我咩都未想,唔知自己湊好d, 定99/媽媽加工人好~ 老公想我做FTM, 但我想返工多d~
唔知搬唔搬好,其實地方足夠,bb床可以暫時放自己房,但遲d要將衣帽間改番做bb/工人房先得~




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


6#
發表於 11-12-14 16:27 |只看該作者

引用:自己又要番工.....+阿媽年紀大左冇咁多精力

原帖由 evilmei 於 11-12-14 發表
自己又要番工..... 阿媽年紀大左冇咁多精力..
而家要趁住我未生之前....希望接到阿媽工作上既事....
我都係Ftm,仲忙過返工



點評

tongtongwhite  完全同意.  作為在職媽媽, 真係好想可以多點陪伴自己的孩子成長.  發表於 11-12-14 16:36


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-12-14 16:13 |只看該作者
自己又要番工..... 阿媽年紀大左冇咁多精力..
而家要趁住我未生之前....希望接到阿媽工作上既事....

等我生左之後... 會請姐姐O係阿媽屋企朝早幫我阿媽手湊......(因為我真係唔放心得個姐姐同BB一齊....)

唉......... 我都好羨慕我阿嫂可以一生BB就做FTM...真幸福....


男爵府

積分: 8299


4#
發表於 11-12-14 16:04 |只看該作者
房唔夠大,都打打算放bb响廳.

湊,就奶奶湊,不過屋企未裝窗花.

樓,就未買得起.希望阿b 2歲前,買得起.


大宅

積分: 2004


3#
發表於 11-12-14 13:46 |只看該作者

為BB來臨,作出的準備

我哋都冇準備,bb 嚟得太突然,連婚都未結,不過已經準備註冊。住屋個方面,我地而家仲係住係間屋仔,要等bb 出世先搬大啲或者申請公屋,可能到時要掉左套sofa 先可以放bb 床。湊bb 都可能之後放託兒所,因我同honey 都要番工,日日放七點,又冇咁多地方咁多錢請工人,冇辦法!
但我覺得乜都好,最緊要係我哋三個開心就ok !




男爵府

積分: 7490


2#
發表於 11-12-14 13:35 |只看該作者
我而家13w,仲有成7個月。會搬屋但而家樓價太貴,要等佢跌番先會買(租嘅話成日要搬屋,帶住個b會好麻煩)。至於邊個揍,我都仲未同佢哋傾過。我估99會一箱情願以為係佢揍,但我想我媽揍,但我媽年紀大我怕佢會揍唔嚟,但我又未同佢傾。有諗住請個鐘點幫輕吓啦,但太貴。可以請工人,但唔想屋企多咗個陌生人係度住。

頭都大埋.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo