夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1891


1#
發表於 11-12-16 22:53 |只看該作者
每次都因生活小事講離!懷大仔時講兩次,生完又講,生完細仔未夠四個月又講,而家又因工作、生活唔開心又講!男人,我犯咗乜錯你要三番五次跟我講離婚?!我都有自尊,我是否應厚面皮咁留底?愛真係已經比佢磨滅晒,留下只是為一對年幼的兒子,直嗎?



點評

manicheung    發表於 12-3-13 21:45
961123    發表於 12-3-6 13:30


大宅

積分: 1891


68#
發表於 12-3-14 15:57 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

其實兩個人走埋一齊唔容易,生活磨察一定有,但唔係咁容易放棄。當有人不停要想離棄你的時候,由最初的想努力,然後佢因為好多原因後悔呢段婚姻後,心死了!




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 12-3-14 12:07 |只看該作者
我都結左婚差唔多5年...次次同佢大嘈交時,佢都會話離婚ga!! 應有都有講過4次!!!
頭果3次真係好hurt ga, 佢一發脾氣就鬼惡,好恐嚇ga!!!最後一次講係阿仔出世冇耐, 成日為湊仔而嘈, 仲差d 真係離埋婚tim!!!不過哩次我唔點hurt 喇, 可能已經冇b4咁 愛佢啦!
不過最後都冇事.........

如果佢一下次仲講離婚, 我真係會同佢離ga !! 冇左佢我都可以湊大阿仔既!!!


伯爵府

積分: 19173


66#
發表於 12-3-14 11:59 |只看該作者
我同老公鬧交個陣,都成日講離婚,其實我都知唔好,不過控制唔到,我地鬧交都係因為d小事,通常都係我鬧佢,佢從來都唔講離婚,因為佢覺得唔可以講,到最後我鬧到自己喊晒就係佢唔岩,次次都係佢哄返我


大宅

積分: 1891


65#
發表於 12-3-14 11:46 |只看該作者

回覆:CnokMa 的帖子






男爵府

積分: 5586


64#
發表於 12-3-14 11:45 |只看該作者
明天會更好架....>>雖然好似好老土 ,,但我真係好信架...
加油呀....


大宅

積分: 1891


63#
發表於 12-3-14 11:40 |只看該作者

引用:咁即係佢重錢唔重你啦,,,咁要你黎做咩....

原帖由 CnokMa 於 12-03-14 發表
咁即係佢重錢唔重你啦,,,
咁要你黎做咩....
That's right,所以選擇離婚!




男爵府

積分: 5586


62#
發表於 12-3-14 11:39 |只看該作者
咁即係佢重錢唔重你啦,,,
咁要你黎做咩....


大宅

積分: 1891


61#
發表於 12-3-14 11:35 |只看該作者

引用:講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下.

原帖由 CnokMa 於 12-03-14 發表
講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下....
當佢係我大緊肚,第二次講個陣,我已話比佢聽哩兩個字唔可以隨便講!佢話講大咗,到上年因為投資失利又不停後悔哩生仔!一同錢有關就後悔,佢全家都係咁!唔結婚、唔生仔,因為要洗好多錢!佢之前後悔結婚,而家又後悔生仔!相信我同都無嘢講,無謂被一d錢掛帥ge人激死!




男爵府

積分: 5586


60#
發表於 12-3-14 11:02 |只看該作者
講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下....


大宅

積分: 1891


59#
發表於 12-3-14 05:14 |只看該作者

引用:下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息

原帖由 LONEY 於 12-03-13 發表
下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息同佢講一句:
"某些說話講得多,我會當真去面對"
他應該會收口
佢無機會再講了!




男爵府

積分: 7196


58#
發表於 12-3-13 23:19 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息同佢講一句:
"某些說話講得多,我會當真去面對"
他應該會收口



心情開朗的一天


大宅

積分: 1891


57#
發表於 12-3-13 21:28 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

我攬住我兩個honey,雖然辛苦,但快樂!




大宅

積分: 1891


56#
發表於 12-3-13 21:25 |只看該作者

引用:小朋友無父母照顧其實影響好大如唔係因經濟

原帖由 bookbooksheshe 於 12-03-13 發表
小朋友無父母照顧其實影響好大
如唔係因經濟方面
只係因小事吵就係無謂
我係全職揍小朋友,唔係比人揍。其實父母日閙夜閙對小朋友仲唔好!
我哋已去過做婚姻輔導,係輔導員前不停數我,但連輔導員都覺佢錯,最後要分開做。唉...總之佢成家都咁緊張d錢,同錢有關就後悔!等佢攬住d錢過世囉!




大宅

積分: 2935

畀面勳章


55#
發表於 12-3-13 18:34 |只看該作者

回覆:田心 的帖子

同你相反,反而係我講




大宅

積分: 2497


54#
發表於 12-3-13 18:07 |只看該作者
成日講,講講下就會係真,唔可以咁輕易講架!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~


侯爵府

積分: 20164


53#
發表於 12-3-13 16:35 |只看該作者
我覺得佢可能形成左習慣,甘嬲既時候系會衝口而出咖,樓主吾使諗得甘灰既!試下用可以令佢肉痛既方法懲罰佢啦,如講一次就罰款5000-10000,保證你有成效!


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


52#
發表於 12-3-13 13:27 |只看該作者
田心 發表於 12-3-6 12:43
pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!

祝福你,

我身邊都有人好似你咁, 佢都係選攞離開, 而家同兩個小朋友生活開心,而家佢雖然對個C6仲有期望, 不過佢話無咗佢, 心理上負担返而細咗, 個人輕鬆咗好多, 所以活得自在, 總好過成日對住個唔想同你一齊的人生活


洋房

積分: 57


51#
發表於 12-3-13 12:16 |只看該作者
小朋友無父母照顧其實影響好大
如唔係因經濟方面
只係因小事吵就係無謂

你要想下你同你丈夫日後係咪淨係想各自各精彩
當初各自為甚麼走在一起
建立一個家呢?
定都以小朋友做出發點
如都係自己既感覺重要過任何野
根本就大家都唔應做父母

你地試下去社會福利署綜合家庭服務中心
幫助你呢d 想離婚既夫婦做輔導

都可能有幫助


大宅

積分: 2811


50#
發表於 12-3-13 12:00 |只看該作者

引用:pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開

原帖由 田心 於 12-03-06 發表
pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!
田心,你好理智,亦好勇敢,要知道湊住兩個小朋友,要行出呢一步真的不是一件容易決定既事情,充心祝福你同小朋友往後既曰子幸福快樂



黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo