烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4354


1#
發表於 11-12-29 17:16 |只看該作者
想買個真空煲,咩牌子好?通常買幾大好,我3 個人,同埋依排有冇邊到有特價呀?唔該!



點評

333s  真空煲幾大下, 收藏佔地方, 用途多不多?  發表於 12-1-14 09:15


大宅

積分: 4577


32#
發表於 12-1-14 08:43 |只看該作者
beautichan 發表於 12-1-2 22:56
可以報告下用後感嗎...?
因為我都想買但未知買邊個牌子好...

我THERMOS 有一個8L (東南亞) 一個4.5L (made in JAPAN), TIGER 有個3.5L (made in JAPAN), 我覺得好明顯made in JAPAN 係靘料實淨好多, 尢其是個蓋, THERMOS 好燙手. 再要買我會選TIGER 或 象印, 新MODEL 仲好靚仔tim.


大宅

積分: 1145


31#
發表於 12-1-14 07:55 |只看該作者
我都係用Thermos戶外版6L, 貪佢靚D同埋慳位D!都好鐘意個陶瓷煲但未唸到收去邊,又怕俾工人打爛......


大宅

積分: 4345


30#
發表於 12-1-7 13:30 |只看該作者

回覆 回覆:rositaso的帖子

買Themos啦,用了15+年了





禁止訪問

積分: 1834


29#
發表於 12-1-6 19:08 |只看該作者

回覆:tammymommy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7068


28#
發表於 12-1-4 23:39 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


27#
發表於 12-1-4 03:12 |只看該作者

回覆:beautichan 的帖子

都幾好呀!我最鐘意佢個內煲煲蓋係玻璃同埋有個排氣孔,可以睇到裏面又唔驚滾瀉




男爵府

積分: 7512


26#
發表於 12-1-3 16:39 |只看該作者
回覆 wksin 的帖子

agree!!! I used 4.5L for more than 15 yrs but I also buy a 8L last year as I used to boil soup for 2 dinners and 4.5L is not enough for us. ( We love soup very very much)


大宅

積分: 4906


25#
發表於 12-1-3 00:56 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

Thermos,已經用左十幾年啦!都無穿無(難)




禁止訪問

積分: 1834


24#
發表於 12-1-3 00:44 |只看該作者

回覆:想買真空煲,有咩好介紹!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17463


23#
發表於 12-1-2 23:39 |只看該作者
beautichan 發表於 12-1-2 22:58
瓦煲係買果陣送埋架

瓦煲有三個 size: 大, 中, 小
我買8L時送左一個大的給我.
因我嫌太大, 自己另外再買隻小的. 小的無減價時好似係買左 $250 左右. 2011年好似8月左右吉之島減價, 我見 $110 好抵所以買多隻備用.


禁止訪問

積分: 1834


22#
發表於 12-1-2 22:58 |只看該作者

引用:我昨早第一次炆豬手.+將隻豬手放入+Thermos

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1834


21#
發表於 12-1-2 22:56 |只看該作者

引用:啱啱買咗象印,佢個內煲係三層不銹綱,好似

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


20#
發表於 12-1-1 02:15 |只看該作者
Thermos
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 17463


19#
發表於 12-1-1 01:22 |只看該作者
redelmo 發表於 12-1-1 00:54
我係6L.......

我之前有8L真空煲, 後尾買左高速煲, 將隻8L真空煲俾左外家用.
呢隻大瓦煲我無俾埋外家, 就係驚洗時易撞爛. 驚到時工人洗爛左, 我 grandma 有排嘈. 易爛既野都係唔好俾工人用. 費時攪到家嘈屋閉.

點評

redelmo  所以我買左個不锈鋼內膽比佢地d粗人用  發表於 12-1-1 01:42


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-1-1 00:54 |只看該作者
Chamo 發表於 12-1-1 00:46
我已經不是小心人, 都無用裂 wor. 可能我用細隻 2.2L, 清洗時無咁易撞到啩. 仲有應該不要大火, ...

我係6L.......

點評

Chamo   無計了. 最大呢隻真係幾難洗, 洗時好易撞裂啊.  發表於 12-1-1 01:17


伯爵府

積分: 17463


17#
發表於 12-1-1 00:46 |只看該作者
redelmo 發表於 12-1-1 00:38
呢個thermos瓦煲好好用!但係我個一個比姐姐用到裂左,結果我配返個不銹鋼內膽



...



我已經不是小心人, 都無用裂 wor. 可能我用細隻 2.2L, 清洗時無咁易撞到啩. 仲有應該不要大火, 就唔易裂啦.

我年中見吉之島減價, 2.2L 好似 $110 左右, 買多左隻做儲備. 擺到依家仲未要出動佢



琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-1-1 00:38 |只看該作者

引用:我昨早第一次炆豬手.+將隻豬手放入+Thermos

原帖由 Chamo 於 11-12-31 發表
我昨早第一次炆豬手.
將隻豬手放入 Thermos 隻瓦煲再放入真空煲, 中間取過出來再滾一滾, 之後再放番入真空 ...
呢個thermos瓦煲好好用!但係我個一個比姐姐用到裂左,結果我配返個不銹鋼內膽




伯爵府

積分: 17463


15#
發表於 11-12-31 23:06 |只看該作者
我昨早第一次炆豬手.
將隻豬手放入 Thermos 隻瓦煲再放入真空煲, 中間取過出來再滾一滾, 之後再放番入真空煲, 之後就唔記得再理佢了.

到我拿出來時, 隻豬手已經勁溶. 最後個汁變成膠添. 最後無咩皮肉食.mouth:

用佢真係勁慳火力. 仲要唔使睇火怕危險. 仲要唔使炆緊時一屋一大陣味.

用真空煲真係非常好.

點評

RyanloMama    發表於 12-1-3 16:44


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


14#
發表於 11-12-31 18:25 |只看該作者
象印效果佳、耐用
我用咗over15年無穿無爛,d湯好滾

點評

cccat01    發表於 11-12-31 18:32

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo