親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4077


1#
發表於 12-1-4 20:00 |只看該作者
黎緊新年得兩日假,唸住初一去初二返,有十個大人兩個細路(3歲半&2歲半),想睇水舞間,去邊間買套票會平D呢?另外應該住氹仔定澳門巿中心既酒店呢?聽人講係咪氹仔平D?氹仔&巿中心有咩酒店選擇(最好4星或以上)唔該哂!!






男爵府

積分: 6650

畀面勳章


7#
發表於 12-1-9 14:07 |只看該作者
水舞間唔係要6歲以上先可以入場嗎?


大宅

積分: 4077


6#
發表於 12-1-7 00:32 |只看該作者

引用:留意下,+上次聖誕節,+其他討論區有人投訴

原帖由 sorman 於 12-01-06 發表
留意下, 上次聖誕節, 其他討論區有人投訴, 去到澳門過闗用左3個半鐘。 (我未cfm, 但該討論thread 都好 ...
下?咁耐?但冇法啦,得兩日假期,又唔想留係香港......




大宅

積分: 4077


5#
發表於 12-1-7 00:28 |只看該作者

引用:我上次住君悅好正,在水舞間樓上,記住搭船

原帖由 齊悅 於 12-01-06 發表
我上次住君悅好正,在水舞間樓上,記住搭船在氹仔上船。
係?等我問下先!!





男爵府

積分: 7278


4#
發表於 12-1-6 12:09 |只看該作者
留意下, 上次聖誕節, 其他討論區有人投訴, 去到澳門過闗用左3個半鐘。 (我未cfm, 但該討論thread 都好長下) 你同細路仔過去, 要有心理準備一下好o的


大宅

積分: 3772


3#
發表於 12-1-6 12:03 |只看該作者

回覆:澳門旅行一問??

我上次住君悅好正,在水舞間樓上,記住搭船在氹仔上船。




珍珠宮

積分: 33427

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 12-1-5 14:17 |只看該作者
loveyupi 發表於 12-1-4 20:00
黎緊新年得兩日假,唸住初一去初二返,有十個大人兩個細路(3歲半&2歲半),想睇水舞間,去邊間買套票會平D ...

打去中旅 / 油麻地旅遊問下啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo