自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 111996


1#
發表於 12-1-9 01:15 |只看該作者
請問長期去到幾多度 ......就要病人自行用針藥 取代口服藥物? 唔該


珊瑚宮

積分: 118281


12#
發表於 12-1-9 08:58 |只看該作者
回覆 bing-jing 的帖子

你問胰島素針?

好似只係用於唔同類型(TYPE I)同唔受口服藥嘅(TYPE II)患者, 指標度數冇唔同喎
但針類就起碼有幾種可以自己禁禁下, 有隻要返醫生打咁。

TAKE CARE. 新年食野要忍下口呀!


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


11#
發表於 12-1-9 08:40 |只看該作者

回覆:糖尿病

輕姐!保重呀




子爵府

積分: 14607


10#
發表於 12-1-9 08:37 |只看該作者
本帖最後由 mamee 於 12-1-9 08:49 編輯
bing-jing 發表於 12-1-9 01:30
老人家食咗好耐喇 ........但我想知要去到幾多要打針

我阿媽食左15年藥後轉打針, 佢果時食住藥9度幾喎. 佢話醫生見食住藥過8度, 已經會叫試下打針, 所以過9度時佢轉左打針. PS 我媽媽係唔多肯戒口.


珊瑚宮

積分: 111996


9#
發表於 12-1-9 01:31 |只看該作者
Little☆Tiger 發表於 12-1-9 01:30
sorry, 無睇清楚你問題添!

唔簡要,里救輕心切啫


珊瑚宮

積分: 111996


8#
發表於 12-1-9 01:30 |只看該作者
Little☆Tiger 發表於 12-1-9 01:28
唔記得係咪over 6度以上要吃葯

老人家食咗好耐喇 ........但我想知要去到幾多要打針


男爵府

積分: 8945


7#
發表於 12-1-9 01:30 |只看該作者

引用:請問長期去到幾多度+......就要病人自行用

原帖由 bing-jing 於 12-01-09 發表
請問長期去到幾多度 ......就要病人自行用針藥 取代口服藥物? 唔該
sorry, 無睇清楚你問題添!mouth:




公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


6#
發表於 12-1-9 01:29 |只看該作者
take care

點評

bing-jing  tks ar  發表於 12-1-9 01:32
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824718&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8945


5#
發表於 12-1-9 01:28 |只看該作者

引用:請問長期去到幾多度+......就要病人自行用

原帖由 bing-jing 於 12-01-09 發表
請問長期去到幾多度 ......就要病人自行用針藥 取代口服藥物? 唔該
唔記得係咪over 6度以上要吃葯




公爵府

積分: 27128


4#
發表於 12-1-9 01:28 |只看該作者
期待2019


翡翠宮

積分: 78289


3#
發表於 12-1-9 01:23 |只看該作者

引用:輕+姐,+保+重

原帖由 tsl130076 於 12-01-09 發表
輕 姐, 保 重
你覺得輕姐有事




公爵府

積分: 27128


2#
發表於 12-1-9 01:18 |只看該作者
輕 姐, 保 重

點評

bing-jing  tks ar  發表於 12-1-9 01:32
期待2019

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo