自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6790


1#
發表於 12-1-10 14:25 |只看該作者
我係之前問黃嘉鑾e生有無係邊間e院掛單個個mami啊....

阿仔最後係個日入院, 發現係病毒感染半邊面(未照電腦掃描時e生懷疑阿仔眼窩後面已經含晒lon, 最後出黎結果係表面含lon同軟組織發炎), 入到e院時e生問我點解甘遲先同佢入e院, 其實由佢22/12開始發燒, 我已經睇左4個不同既e生, 到29/12個日隻眼開始腫, 有e生講我個仔蚊咬, 敏感... 上星期佢入e院打左48小時靜脈注射後已經出左院, 要食多8日抗生素同消炎藥, 尋日反仁安覆診, e生講隻菌好頑強, 叫佢食完而家d藥後, 食多4日抗生素, 而且眼角膜都有d感染, 要用眼藥水同眼藥膏tim, 同埋話隻眼既腫可能唔可以係新年前消晒

始終第一次接觸黎個仁安駐院e生, 加上之前既e生誤診, 我好想搵反黃e生睇多一次, 好唔好呢, 我知我緊張左d, 大家俾d意見我好嗎


男爵府

積分: 6790


3#
發表於 12-1-10 14:49 |只看該作者
回覆 tsuitung 的帖子

tsuitung,

THANKS!!!


伯爵府

積分: 18456


2#
發表於 12-1-10 14:34 |只看該作者
本帖最後由 tsuitung 於 12-1-10 14:38 編輯
Hildatong 發表於 12-1-10 14:25
我係之前問黃嘉鑾e生有無係邊間e院掛單個個mami啊....

阿仔最後係個日入院, 發現係病毒感染半邊面(未照電 ...

我係網上check到有醫生的名字「王嘉鑾」,是在上水廣場開診所,妳可以打電話問下,希望幫到妳!

祝妳仔仔早日痊癒!
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo