自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20278


1#
發表於 12-1-10 14:49 |只看該作者
本帖最後由 yamaneko 於 12-1-10 22:24 編輯

煮緊蘿蔔,咁多水點算?重有一湯碗鉋蘿蔔時既水未用。唔用會唔會好晒?唔想個糕太thin,驚羅出黎時企唔到!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


21#
發表於 12-1-10 22:15 |只看該作者
belle_0828 發表於 12-1-10 18:05
我依家都蒸緊蘿蔔糕!但是我同你地做法好唔同!
我D蘿蔔係用手工切粗絲,唔係用刨刨絲。
所以無你地咁多水 ...

物理學上,物質是不變的
d 水係唔會無端端走出黎
你切時冇水,煮時都會有
其實煮到蘿蔔孰透,尤其蘿蔔靚,一定係會有好多水
你大可以用煮後的蘿蔔水,tan 凍開粉
最關鍵係溝完粉落埋材料時,水份適唔適合
呢點就係睇個人口味







象牙宮

積分: 213722

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-1-10 22:09 |只看該作者
個糕蒸好, 凍咗會實番D!


侯爵府

積分: 20278


19#
發表於 12-1-10 22:07 |只看該作者

回覆:救救我,蘿蔔糕-ing…

個糕好深色,黃黃地,因為要做兩低,一低用臘鴨肉,就個印尼姐,咁個鴨骨又無晒咩煮埋落蘿蔔到。 不過,都係臘腸合味d。
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 20278


18#
發表於 12-1-10 22:03 |只看該作者
蒸好啦!!!! OK喎, 實左D, 濃味D, 有進步空間!!!


子爵府

積分: 11033


17#
發表於 12-1-10 18:05 |只看該作者
我依家都蒸緊蘿蔔糕!但是我同你地做法好唔同!
我D蘿蔔係用手工切粗絲,唔係用刨刨絲。
所以無你地咁多水出,反之我仲要加水開粉。
等我有成品post相出黎俾你地睇睇
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


16#
發表於 12-1-10 17:54 |只看該作者
本帖最後由 nintendo 於 12-1-10 17:56 編輯

蘿蔔出水係正常,你個度唔算多水,靚蘿蔔出水更多
我通常煮蘿蔔煮好耐,煮到好透明,咁就一定會有好多水
怕水多,可以大火煮多一陣,等佢蒸咁 d

先前刨蘿蔔 d 水,要留番開粉

撈完材料,有少少水份就最 good
你幅相稍為乾 d ,不過蒸糕時蘿蔔又會再出少少水

個個人口味唔同,有 d 人中意硬 d ,有 d 人中意軟 d
今次整過,下次有經驗就知點控制水份,整自己喜愛的蘿蔔糕


伯爵府

積分: 17948


15#
發表於 12-1-10 17:42 |只看該作者
蒸起就差吾多啦,我睇OK呀,


男爵府

積分: 5658


14#
發表於 12-1-10 17:24 |只看該作者
唔驚la, 嗰糕可能實d咋....望落都ok喎.


水晶宮

積分: 73356


13#
發表於 12-1-10 16:48 |只看該作者

引用:而加個糕傑杰杰。++希望stream完ok+啦。+ +

原帖由 yamaneko 於 12-01-10 發表
而加個糕傑杰杰。 希望stream完ok 啦。
唔夠水,唔有蒸住,落街買清鷄湯!




珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-1-10 16:46 |只看該作者


唔洗担心,自己人食,無所謂LA。


侯爵府

積分: 20278


11#
發表於 12-1-10 16:44 |只看該作者

回覆:救救我,蘿蔔糕-ing…

而加個糕傑杰杰。 希望stream完ok 啦。
myphoto.jpg



點評

anson2007  睇落OK呀,  發表於 12-1-10 17:40
芝麻街  都可以架~~  發表於 12-1-10 16:53


侯爵府

積分: 20278


10#
發表於 12-1-10 16:40 |只看該作者
問題不存在了




我"不"起D蘿蔔水, 放涼, 諗住加粉既時間, 姐姐以為係唔要既, 掉左!!!!!!


大宅

積分: 1907


9#
發表於 12-1-10 15:20 |只看該作者
一係加粉,一係照蒸


侯爵府

積分: 20278


8#
發表於 12-1-10 15:17 |只看該作者
阿媽教7斤蘿蔔一斤粉.




差不多了. 好似真係無咩水, 落粉啦. STREAM 完再見啦. Thank you!!


男爵府

積分: 5658


7#
發表於 12-1-10 15:03 |只看該作者
回覆 yamaneko 的帖子

嗰d加大約一至二cup就得啦....到時你可能見到好多汁, 但d粉會吸水同時蒸完凍咗之後, 就會好靚.


侯爵府

積分: 20278


6#
發表於 12-1-10 14:58 |只看該作者
會唔會吸唔晒? 重有冬姑水蝦米水!


男爵府

積分: 5658


5#
發表於 12-1-10 14:58 |只看該作者
回覆 yamaneko 的帖子

你用 幾多蘿蔔丫, 我自己就用七斤蘿蔔, 一斤粘米粉(減一cup)加一cup澄面.


男爵府

積分: 6776

2018復活節勳章 好媽媽勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-1-10 14:57 |只看該作者
用唔哂d可以留起佢!第時煮麵/滾湯打邊爐做湯底


男爵府

積分: 5658


3#
發表於 12-1-10 14:54 |只看該作者
你煮蘿蔔出水係正常, 唔需要擔心喎. 所有蘿蔔水都要用晒. 你都要落粉到時就會吸晒.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo