烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   100


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-1-11 00:53 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 12-1-11 11:31 編輯

繼上次【牛油小蛋糕】http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4527082&extra= 後, 今次我改良 d, 整咗呢個【迷你蛋糕仔】, 唔落牛油, 都好好味 ~~

myphoto.jpg

材料: 雞蛋 2 隻, 鮮奶 3 湯匙, 葡萄籽油 56g, 砂糖 80g, 自發粉 150g, 入爐朱古力粒 隨意

做法:
1. 預熱焗爐 200 度
2. 篩好自發粉待用
3. 蛋同糖用打蛋器打發至奶白色, 加入鮮奶, 分三次落自發粉拌勻
4. 再落葡萄籽油拌勻
5. 最後放入朱古力粒
6. 將麵糊放入唧袋內, 然後唧落紙杯仔內 (6-7成滿)
7. 放入焗爐用 175 度焗 10 分鐘 or 焗至金黃色

P.S. 可以用牙簽拮入蛋糕, 如果牙簽取出後無粉漿及乾身, 即表示完成


點評

pwsmay    發表於 12-3-3 11:55
961123    發表於 12-1-11 21:58


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 12-3-3 12:13 |只看該作者
ccue148 發表於 12-3-3 11:54
—飯碗係滿定平?大概幾多克?
普通食飯碗, 我無量過大概有幾多 g 喎 ~~


男爵府

積分: 5110


64#
發表於 12-3-3 11:54 |只看該作者

回覆 回覆:hallonatalie的帖子

—飯碗係滿定平?大概幾多克?




子爵府

積分: 12759


63#
發表於 12-3-3 11:52 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)

Thanks!




http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-3-3 11:50 |只看該作者
文文媽媽 發表於 12-3-2 17:38
【蒸蛋糕】
材料: 雞蛋 3 隻,紅糖 1/2 飯碗 (用 1/3 飯碗熱水溶了而成糖水) 和袋鼠牌自發粉 1 飯碗

做法:
1. 將雞蛋打發,加入糖水拌勻;
2. 再倒入自發粉內拌勻;
3. 在平底碟內掃油,倒入粉漿,隔水用中火蒸 1/2 小時就完成。



如果做班蘭蒸蛋糕, 就將紅糖改為班蘭糖粉 (份量自行加減), 最後放少許班蘭香油, 增加香味 ~~


複式洋房

積分: 429


61#
發表於 12-3-3 11:31 |只看該作者


子爵府

積分: 10672

環保接龍勳章


60#
發表於 12-3-3 11:23 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)






瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-3-3 10:34 |只看該作者
Doobi 發表於 12-3-2 23:12
係唔係一定用袋唧落去?
唔一定架, 可以用 2 隻匙, 左右交替撥落入爐紙托就得架喇 ~~


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


58#
發表於 12-3-3 00:20 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)






男爵府

積分: 8097


57#
發表於 12-3-2 23:12 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)

係唔係一定用袋唧落去?





子爵府

積分: 12759


56#
發表於 12-3-2 17:38 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-3-2 17:28
見到做蛋糕 d 牛油, 份量多到, 見到都怕怕 ~~

所以我有時選擇做蒸蛋糕多 d, 自發粉 + 糖 + 水 + ...


呢個有冇份量AR, 我都想整"班蘭蒸蛋糕" ^^

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-3-2 17:28 |只看該作者
見到做蛋糕 d 牛油, 份量多到, 見到都怕怕 ~~

所以我有時選擇做蒸蛋糕多 d, 自發粉 + 糖 + 水 + eggs 就得 ~~



落班蘭糖粉 + 幾滴班蘭香油, 就變成班蘭蒸蛋糕



瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-3-2 17:24 |只看該作者
琪琪郡主 發表於 12-3-2 17:19
想問下 完成品有無幾分似馬拉糕?
改為黃糖, 加少少吉士粉, 真係有幾分似馬拉糕架 ~~


大宅

積分: 2427


53#
發表於 12-3-2 17:19 |只看該作者

迷你蛋糕仔 (無落牛油)

想問下 完成品有無幾分似馬拉糕?




男爵府

積分: 6182


52#
發表於 12-3-2 17:15 |只看該作者
正呀, 星期日試下先


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-3-2 17:01 |只看該作者
文文媽媽 發表於 12-3-2 16:52
我用芥花子油得唔得嫁????
可以, 橄欖油 for frying & baking, 芥花籽油, 菜油都得 ~~


子爵府

積分: 12759


50#
發表於 12-3-2 16:52 |只看該作者
我用芥花子油得唔得嫁????
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


珍珠宮

積分: 32716


49#
發表於 12-2-22 12:15 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


48#
發表於 12-2-19 23:44 |只看該作者


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


47#
發表於 12-2-19 17:39 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo