自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3912


1#
發表於 12-1-12 16:01 |只看該作者
老公前幾個月同我姨因小事嘈過,我姨一直唔睬佢到依家!但之前佢生日我地都有去,但今日突然另一位阿姨打來,話食團年飯但叫我唔好叫老公!
我唔想大時大節留低老公一人,因佢已經冇親人,媽一早過身,爸又中風係e院,得番個貪錢妹係加國!自從62中風,老公話佢得番我同阿仔最親,我就一大班親戚,佢叫我唔好蝦佢!諗番呢句說話,我就唔想同阿仔去,想留係屋企同佢過!
大家覺得點好?去,用咩藉口同老公講?唔去,用咩藉口推阿姨呢?




珍珠宮

積分: 32386


31#
發表於 12-1-12 17:22 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

同亞姨講團年飯唔可以冇我老公份,

如果你地唔歡迎佢,咁我唔到喇,你地食得開心D

一定要表明立場,個亞姨都唔經大腦

佢咁做係咪想你倆個離婚至安落




伯爵府

積分: 16082

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-1-12 17:22 |只看該作者
我會一齊唔到囉


禁止訪問

積分: 15551


29#
發表於 12-1-12 17:22 |只看該作者

引用:團年飯緊係一家人食架啦,+如果呀姨個邊唔體

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 118281


28#
發表於 12-1-12 17:19 |只看該作者
回覆 pekkle321 的帖子

其實問題係佢地為乜爭執? 點解吵到乜彎轉? 你老公嘅情況, 你親友又知唔知?



水晶宮

積分: 73358


27#
發表於 12-1-12 17:19 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

比我一定企老公果面啦,你個阿姨咁小氣,米鬼理佢!:;pppp:




男爵府

積分: 6293

夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 12-1-12 17:16 |只看該作者

如果你係我...你會

係囉,陪老公




別墅

積分: 716


25#
發表於 12-1-12 17:15 |只看該作者
我諗要你掉低個老公去食呢餐團年飯你都食唔落啦.
直接同你呀姨講要你掉低個老公去食飯你做唔出, 佢呢個要求令你左右為難. 一係一家三口一齊去, 一齊全家都唔出席.


象牙宮

積分: 213735

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 12-1-12 17:14 |只看該作者
陪老公!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


23#
發表於 12-1-12 17:12 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-1-12 17:09
團年飯無老公,人地一定以爲你感情出現問題

咪係....
食團年飯要人夫妻分離, 我呸!:;pppp::;pppp:
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-1-12 17:11 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

如果係我都的話無我老公份就無我 我係咁的了




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 12-1-12 17:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13243


20#
發表於 12-1-12 17:01 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

唔會掉低老公




琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


19#
發表於 12-1-12 16:55 |只看該作者

回覆:如果你係我...你會

咁樓主父母點講?成家人唔係阿E一個話事吧! 如果你父母都支持阿E,就寧願一家都唔去,講真嗌交大家都有唔著,一人行一步咪算囉,你阿E太少氣




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-1-12 16:41 |只看該作者
pekkle321 發表於 12-1-12 16:18
最麻煩係件事冇話邊個唔啱,因我老公只係好大聲同佢講件事既事實,其實大家心裏諗法同老公一樣,只係大家冇 ...

哦, 咁即係你老公都有唔啱, 阿姨點都係長輩, 小唔小氣都好, 你老公惡言相向, 就算幾有理據都有d唔著, 都唔係啱哂lor我覺得, anyway, 你阿姨唔叫佢團年又真係超小氣喎, 唉! 何必呢~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-1-12 16:39 |只看該作者
呀姨輩分高些, 應該大體D架MA, 連團年飯都唔想請你老公來, 又真係唔係太好囉.
其他呀姨應該係勸下個呀姨, 唔係將件事越攪越衰.
唔通以後大家都唔見, 面左左咁咩. 到時你就真係左右做人難.
不如同呀姨傾下, 到時買D生果禮盒上去, 客客氣氣食餐飯啦.


公爵府

積分: 27611


16#
發表於 12-1-12 16:31 |只看該作者
你阿E太小家啦,係我就唔會掉低老公一個人去食飯
人生沒有劇本,沒有固定的線路,但我相信每一條路上都能看到雲起雲落,只要我們耐心而堅持!------鳳凰衛視著名主持人-陳魯豫


大宅

積分: 2157


15#
發表於 12-1-12 16:24 |只看該作者

如果你係我...你會

真係諗都唔洗諗,一定唔會掉低老公啦。一家人吖嗎,唔洗諗借口,照講得喇。




伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-1-12 16:18 |只看該作者
直接同阿E講, 我唔想過時過節掉低老公一個, 如果我成家黎你唔歡迎, 咁我唯有唔到囉

點評

pwsmay  agree~  發表於 12-1-12 17:34
GARDENERS  同意  發表於 12-1-12 16:30


大宅

積分: 3912


13#
發表於 12-1-12 16:18 |只看該作者

引用:你E真係小家,+大人大姐因小事嬲一世咩!+你

原帖由 dongnut 於 12-01-12 發表
你E真係小家, 大人大姐因小事嬲一世咩! 你直接同E講我同C6係一家人, 一齊來一齊去, 你唔歡迎我全家都唔來! ...
最麻煩係件事冇話邊個唔啱,因我老公只係好大聲同佢講件事既事實,其實大家心裏諗法同老公一樣,只係大家冇人敢出聲,因明知姨小氣!老公係惡左,但又唔係佢錯,好難要佢道歉!



點評

dongnut  咁同你E講, 我一定唔可以掉低死佬, 如你唔LIKE, 我全家唔來!  發表於 12-1-12 17:35

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo