在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1277


1#
發表於 12-1-16 23:46 |只看該作者
搬左出去開支大??




大宅

積分: 2156


21#
發表於 12-3-26 04:01 |只看該作者
等緊公屋有排都未搬到出去住


大宅

積分: 2156


20#
發表於 12-3-25 22:55 |只看該作者
等緊公屋有排都未搬到出去住


珍珠宮

積分: 42535


19#
發表於 12-3-25 15:19 |只看該作者
開支好大。租金都八、九千。個女遲d 讀書學費又三千幾。


子爵府

積分: 11277


18#
發表於 12-2-24 10:59 |只看該作者
一家四口:
$??? 住屋
$??? 管理費
$1000 兩個英文班
$700 兩個月電費(冬天) $1500(夏天)
$100 煤氣
$3900 每日150買餸.日用品(早午晚)(一至六)
$2000 星期日出街食(不能超過500x4)
$1500 儲備(紅白ニ事.壞電器.睇醫生.突然來的開支)
$50/月 水費
$??? 比父母

樣樣係$,要慳慳慳,搬出來住,自己話晒事,就乜都抵番啦!


點評

bksbb  yeahyeahyeah  發表於 12-2-24 18:34


子爵府

積分: 10756

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 12-2-23 23:06 |只看該作者
一家四口,開支都幾大,真係個個月清袋,但唔使同99 or 自己爸爸媽媽住就係我最開心啦


大宅

積分: 1307


16#
發表於 12-2-23 11:00 |只看該作者

回覆:dorothylaw22 的帖子

一家三口!我地冇排嫁!係奶奶以前住!突然過身後!房署話間屋本先係有埋老公個名!佢個名會


大宅

積分: 1346


15#
發表於 12-2-23 10:04 |只看該作者
回覆 pigletkwan 的帖子

我想問下你地申請公屋幾耐有得住?因為我一家四口啱申請咗..唔知要等幾耐><


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-2-22 14:23 |只看該作者
電費,煤氣,水費,電話費,上網費

租金/供樓, 管理貴, 差向

一日三餐, 日用品


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-2-22 12:27 |只看該作者
睇你駛唔駛供樓或租樓囉..
如果申請到公屋果D都唔會太大開支..
如果住私樓..冇論係租定供都係大開支啦...
重要管理費,差餉,
以上幾樣冇得慳架啦..
咁..水電煤..再計下日用品,平日買餸等...
雖然話可以慳得就慳..但係每個月都要幾千啦


男爵府

積分: 7289


12#
發表於 12-2-22 05:37 |只看該作者
本帖最後由 hk430 於 12-2-22 05:37 編輯

好大~ 樣樣都係$
不過我寧願咁都想自己一家人出黎住,
咁先叫做小家庭~
鍾意做乜就做乜

點評

bksbb  yes, more freedom and less argument living with others...  發表於 12-2-24 18:32


男爵府

積分: 6693

熱血勳章


11#
發表於 12-2-22 05:02 |只看該作者
大到唔敢想像!


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-2-21 23:53 |只看該作者
淨計租屋連水,電,上網,電話什費約$9000
仲有租屋既話~要攞頭一筆錢出黎
要比兩個月按金,一個月上期,仲有一個月佣金比地產~
仲未計要買家俬電器~


別墅

積分: 708


9#
發表於 12-2-21 23:40 |只看該作者

回覆:pigletkwan 的帖子

好大......浄係交租都9500喇,仲有亞女學費,校車3200,家庭開支8000,仲有兩公婆的零用錢4000總共24700,你話囉!我同老公搬左出來兩年幾喇,唔單止儲唔到錢不得止仲係要好省省先岩岩夠使,過年過節仲要俾錢兩家嘅老人仲沒計,你話囉.......如果屋企有地方住,我個人所得經驗無謂浪費錢搬出來.....




大宅

積分: 1307


8#
發表於 12-2-8 16:19 |只看該作者

回覆:mikilove 的帖子

一家三口!洗費每月約8-9000$!我地算好!因為公屋!租金唔多!老公搵得小先係問題!唔係同屋企人住所有大小事自己搞掂!買尼樣嗰樣都要計住計住!一洗多左到月尾2公婆就好似吊緊頸咁!




大宅

積分: 1277


7#
發表於 12-1-17 00:59 |只看該作者

引用:我唔駛交租, 供樓, 只係固定支出都成$9000,

原帖由 lamc9bobo 於 12-01-17 發表
我唔駛交租, 供樓, 只係固定支出都成$9000, 未計食, 坐車消遣喎~
生完仔之後7年無去過旅行, 但都儲唔到錢, ...
你地一家幾囗?供樓?!@@吾洗錢?



點評

lamc9bobo  我住緊間公屋買斷咗,同老爺一齊住,一家四口  發表於 12-1-17 21:57


禁止訪問

積分: 655


6#
發表於 12-1-17 00:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1277


5#
發表於 12-1-17 00:42 |只看該作者

有邊個一家幾囗已經搬左出去隹??

一個月開支?




大宅

積分: 1277


4#
發表於 12-1-17 00:42 |只看該作者

有邊個一家幾囗已經搬左出去隹??

一個月開支?



點評

bksbb  around 25k la...  發表於 12-2-24 18:30


大宅

積分: 3913


3#
發表於 12-1-17 00:08 |只看該作者
幾大。例如屋租、水電煤。剛剛租屋,要全屋買傢電。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo