自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


1#
發表於 12-1-17 09:43 |只看該作者
如果俾著係你,見到d B6(or香港人)做埋d缺得野,你會唔會好似尋日地鐡個男人咁,咁有勇氣出聲話佢地.
又或者你地會點做?


子爵府

積分: 13088


51#
發表於 12-1-17 14:54 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-1-17 11:02
其實往往係好需要有第一個人肯帶頭開聲鬧, 先會得到其他O既聲音ga!!

我自己都會開聲鬧, 有次坐巴士個b6女 ...

抵死,默認做g.


珊瑚宮

積分: 118281


50#
發表於 12-1-17 14:26 |只看該作者
會呀, 但未必係嘈, 係佢一拿食物出嚟就會話佢知係犯規。


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


49#
發表於 12-1-17 14:24 |只看該作者
cement 發表於 12-1-17 14:13
我會出聲,社會風氣就係由沈默開始變壞的

但最慘就係你想講道理,佢就講野盲

點評

cement  只要有人企出來,相信周圍的人都會被感染到,正義感會漸漸抬頭  發表於 12-1-17 14:56


別墅

積分: 850


48#
發表於 12-1-17 14:13 |只看該作者
我會出聲,社會風氣就係由沈默開始變壞的
成功是從失敗走向失敗,並滿懷熱情。--- 黃西


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


47#
發表於 12-1-17 14:06 |只看該作者
回覆 Hi-Fi 的帖子

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120117&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=15990832


用戶要求終止服務

積分: 37375


46#
發表於 12-1-17 14:00 |只看該作者
本帖最後由 mok239 於 12-1-17 14:01 編輯

double 左


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


45#
發表於 12-1-17 13:49 |只看該作者
睇心情啦.........
遇啱呀大e媽到, 佢死梗
你若盛開, 蝴蝶便來!


大宅

積分: 1275


44#
發表於 12-1-17 13:48 |只看該作者

回覆:AgnesMok 的帖子

如果係好嚴重,又或者推推撞撞等,我會忍唔住!




子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


43#
發表於 12-1-17 13:46 |只看該作者
-bella- 發表於 12-1-17 12:45
一定出聲,無論大小事都同佢地死過,悍衛香港文明.!!
點到佢地班生番亂黎 ...

勁!!


男爵府

積分: 5246


42#
發表於 12-1-17 13:28 |只看該作者
如果睇落係有質素嘅遊客,遇到他們可能不清楚香港的條例譬如不可在車廂内飲食,我會先輕聲善意提點下佢哋先。出門在外,無可能完全知道當地情況。但如果隨地大小便、吐痰,係都講唔聼嘅,再在安全保障嘅情況下嚴詞責備,可能叫工作人員甚至報警。


男爵府

積分: 6986


41#
發表於 12-1-17 12:59 |只看該作者
講真......睇吓有幾多自己人先, 自己人多就一定出聲
自己一個容咩易俾d B6指鹿為馬, 屈番轉頭


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 12-1-17 12:52 |只看該作者
一定


公爵府

積分: 26756


39#
發表於 12-1-17 12:49 |只看該作者
leungping23 發表於 12-1-17 10:08
當時4眼哥哥都唔勢孤力弱, 仲有幾位乘客幫口!!!

好多時其實大家心裡都有股火, 都係睇有無人肯開聲. 如果有人咁正義, 仲唔立即幫拖嗎. 而且事實係車廂內係唔可以食野.


水晶宮

積分: 59166


38#
發表於 12-1-17 12:48 |只看該作者
會, 不過盡量唔嗌交, 想佢地被人告, 唔係想自己上報!


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 12-1-17 12:47 |只看該作者
AgnesMok 發表於 12-1-17 09:43
如果俾著係你,見到d B6(or香港人)做埋d缺得野,你會唔會好似尋日地鐡個男人咁,咁有勇氣出聲話佢地.
又或者你 ...

我唔知呢單野, 有冇link 睇吓? thxxx!
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


珍珠宮

積分: 33669


36#
發表於 12-1-17 12:45 |只看該作者
一定出聲,無論大小事都同佢地死過,悍衛香港文明.!!
點到佢地班生番亂黎


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-1-17 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


34#
發表於 12-1-17 12:37 |只看該作者
monkeysmama 發表於 12-1-17 11:48
O個位先生真係好堅, 俾我都可能只會敢怒不敢言...不過O個幾個B6女人真係好惡, 明明自己理虧, 仲聲大夾惡, ...

唔只嗰幾個B6女人,好多B6都係一味得大聲,係唔係都兇左你先


子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


33#
發表於 12-1-17 12:29 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 12-1-17 11:43
睇形勢啦,敵眾我寡就米第一個出聲,其他人話先幫口.否則俾幾個人圍攻問候都好委屈同蝕章. ...

我諗好多人都係咁,我都係

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo