烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1#
發表於 12-1-18 02:03 |只看該作者
本帖最後由 So肥 於 12-1-21 13:03 編輯

第一次做彩繪蛋卷,好樣衰,又唔敢敲太多低盤,攪到有好多氣泡。
myphoto.jpg

彩繪基本食譜(from彩繪蛋糕卷一書)

A) 蛋糕體
1. 蛋 4個---分成1個蛋白1碗, 3個蛋白1碗, 3個蛋黃1碗備用(多出1個蛋黃冇用)
2. 細砂糖 65g
3. 水 60ml (我咗用g)
4. 沙拉油 40ml (我咗用g)
5. 雲呢拿香油 少許
6. 低粉 80g (for 主體, 要篩)
7. 低粉 1/2匙2份 (for 主圖案)
8. 玉米粉 1小匙 (1小匙=5g)
9. 食用色素 適量

B)糖漿
a. 粗砂糖 10g
b. 熱水 20g
柑橘酒 1/2大匙 (1大匙=15g) (可以唔加酒, 我冇加)

C)內餡
i. 淡忌廉 150ml (我咗用g)
ii. 細砂糖 14g
iii. 自選水果餡

做法:
先將A) 1---3個蛋黃打散, 加入A2---細砂糖 一半份量約35g打至發白, 之後依次序加入A3 -6, 打勻至起紋路, 完成蛋黃糊

用兩隻碗分別加入2小匙---蛋黃糊, 再分別加入A7 (*每一隻碗一份), 再加入色素, 然後將A1--1個蛋白打散, 打到尖角加入一小撮A8, 打到硬身發泡, 將打起蛋白霜分成3份, 每隻碗放1/3蛋白霜攪勻, 成圖案麵糊.
係鋪好牛油紙焗盤畫上圖案, 放入已預熱170度焗爐焗1分鐘, 等個面變成乾燥表面

A1--3個蛋白打起,, 加入剩餘A2打至出光澤, 再加入A8, 打到起尖角廷身成蛋白霜, 將其分3次加入蛋黃糊, 用抹刀攪勻至冇顆粒, 有光澤, 將麵糊倒入已焗好圖案上面, 抹平, 輕敲盤底2-3次, 排出空氣, 入爐焗14分鐘(170度, 但我個爐好熱下, 我估150-160都可以, 唔會焗'lung')

之後同平時卷蛋卷方法一樣, 唔打喇, 打到手軟喇


點評

Mangosteen    發表於 12-1-18 23:52
littlezeta  我之前都整過波點款   發表於 12-1-18 15:33
333s  紅心好特別, DIY 真材實料, 好吃!  發表於 12-1-18 08:28
        


珍珠宮

積分: 45284


50#
發表於 12-1-21 12:41 |只看該作者
ok wor

點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-21 13:05


伯爵府

積分: 18931

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-1-21 11:07 |只看該作者

回覆:我的第一次,樣衰衰(已加食譜&做法)





點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-21 13:05


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


48#
發表於 12-1-21 07:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+12-01-20+發表其實

原帖由 So肥 於 12-01-20 發表
應該係!你可以試下





My Two Princess


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


47#
發表於 12-1-20 22:33 |只看該作者

引用:其實,用平時整蛋卷方法,加彩繪上面係咪都

原帖由 pigpig 於 12-01-20 發表
其實,用平時整蛋卷方法,加彩繪上面係咪都OK?
應該係!你可以試下



        


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


46#
發表於 12-1-20 20:58 |只看該作者

回覆:我的第一次,樣衰衰(已加食譜&做法)

其實,用平時整蛋卷方法,加彩繪上面係咪都OK?



My Two Princess


公爵府

積分: 25261

畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 12-1-20 17:03 |只看該作者

點評

So肥  Thx!   發表於 12-1-21 13:04


男爵府

積分: 7549

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-1-20 16:58 |只看該作者
Very good ar!! Looks very nice!!

點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-21 13:04


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


43#
發表於 12-1-20 12:43 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-1-20+12:29+係呀!所

原帖由 uhtcl2006 於 12-01-20 發表
我前日整左5斤幾蘿蔔糕, 整完之後足足洗碗洗左45 MINS
係啦!整一次洗到傻



        


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 12-1-20 12:42 |只看該作者
So肥 發表於 12-1-20 12:29
係呀!所以我整咗好耐,打蛋/蛋白都打到手軟呀洗碗又洗餐死



...

我前日整左5斤幾蘿蔔糕, 整完之後足足洗碗洗左45 MINS


大宅

積分: 3563


41#
發表於 12-1-20 12:31 |只看該作者

我的第一次,樣衰衰(已加食譜&做法)





點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-21 13:04
朋友,你變了沒有? 離上次衝動已經多久?
何時發現笑聲都可以心痛快樂也可以哭!!! 
解釋不透,時間...教了你智慧沒有?!
還是會揀擇處理傷口 !
原來每事本質一貫如舊,沒有帶喜與悲 ,
變的只是你的感受...........


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


40#
發表於 12-1-20 12:29 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-1-20+11:19+Sorry,+

原帖由 uhtcl2006 於 12-01-20 發表
5該晒....不過好複習
係呀!所以我整咗好耐,打蛋/蛋白都打到手軟呀洗碗又洗餐死



        


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 12-1-20 12:15 |只看該作者
So肥 發表於 12-1-20 11:19
Sorry, 咁遲先覆你呢兩晚冇時間上嚟, 去shopping
食譜好得多嘢架, 你慢慢睇喇
彩繪 ...

5該晒....不過好複習mouth:


男爵府

積分: 6218

好媽媽勳章 親子達人勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-1-20 11:22 |只看該作者

回覆:So肥 的帖子

已經好好了、第一次整



點評

So肥  多謝你呀!  發表於 12-1-20 11:23
我選擇了快樂!


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


37#
發表於 12-1-20 11:19 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-1-18 09:12
有無食譜
Sorry, 咁遲先覆你呢兩晚冇時間上嚟, 去shopping
食譜好得多嘢架, 你慢慢睇喇
彩繪基本食譜(from彩繪蛋糕卷一書)

A) 蛋糕體
1. 蛋 4個---分成1個蛋白1碗, 3個蛋白1碗, 3個蛋黃1碗備用(多出1個蛋黃冇用)
2. 細砂糖 65g
3. 水 60ml (我咗用g)
4. 沙拉油 40ml (我咗用g)
5. 雲呢拿香油 少許
6. 低粉 80g (for 主體, 要篩)
7. 低粉 1/2匙2份 (for 主圖案)
8. 玉米粉 1小匙 (1小匙=5g)
9. 食用色素 適量

B)糖漿
a. 粗砂糖 10g
b. 熱水 20g
柑橘酒 1/2大匙 (1大匙=15g) (可以唔加酒, 我冇加)

C)內餡
i. 淡忌廉 150ml (我咗用g)
ii. 細砂糖 14g
iii. 自選水果餡

做法:
先將A) 1---3個蛋黃打散, 加入A2---細砂糖 一半份量約35g打至發白, 之後依次序加入A3 -6, 打勻至起紋路, 完成蛋黃糊

用兩隻碗分別加入2小匙---蛋黃糊, 再分別加入A7 (*每一隻碗一份), 再加入色素, 然後將A1--1個蛋白打散, 打到尖角加入一小撮A8, 打到硬身發泡, 將打起蛋白霜分成3份, 每隻碗放1/3蛋白霜攪勻, 成圖案麵糊.
係鋪好牛油紙焗盤畫上圖案, 放入已預熱170度焗爐焗1分鐘, 等個面變成乾燥表面

A1--3個蛋白打起,, 加入剩餘A2打至出光澤, 再加入A8, 打到起尖角廷身成蛋白霜, 將其分3次加入蛋黃糊, 用抹刀攪勻至冇顆粒, 有光澤, 將麵糊倒入已焗好圖案上面, 抹平, 輕敲盤底2-3次, 排出空氣, 入爐焗14分鐘(170度, 但我個爐好熱下, 我估150-160都可以, 唔會焗'lung')

之後同平時卷蛋卷方法一樣, 唔打喇, 打到手軟喇

祝你成功!













        


大宅

積分: 1472


36#
發表於 12-1-19 06:00 |只看該作者
唔錯呀!

點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-20 10:40


珍珠宮

積分: 37818


35#
發表於 12-1-19 03:19 |只看該作者

點評

So肥  Thx!  發表於 12-1-20 10:40


翡翠宮

積分: 86438


34#
發表於 12-1-19 01:06 |只看該作者
回覆 So肥 的帖子

嘩,真係体得又食得,好靚呀

點評

So肥  多謝你鼓勵, 攪到我鬼C咁開心  發表於 12-1-20 10:40


男爵府

積分: 8245

畀面勳章


33#
發表於 12-1-19 00:43 |只看該作者

回覆:我的第一次,樣衰衰





點評

So肥  Thx!   發表於 12-1-20 10:39


男爵府

積分: 8493


32#
發表於 12-1-19 00:20 |只看該作者

我的第一次,樣衰衰

都ok呀!!加油



點評

So肥  多謝鼓勵  發表於 12-1-20 10:39

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo