自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12114


1#
發表於 12-1-18 22:01 |只看該作者
我發現屋企好多奶粉罐,之前個D無掉,諗住用嚟裝嘢,但實在太多,如果掉棄,係唔係要整穿個底??又或者攞出回收賣呢?如果攞出回收,會收幾$一個,同埋會唔會俾個D回收商用嚟做不法行為呢??


禁止訪問

積分: 1387


16#
發表於 12-1-20 18:24 |只看該作者

奶粉罐..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-1-20 18:23 |只看該作者

回覆:奶粉罐..

之前又jm教用罐頭刀開
myphoto.jpg




大宅

積分: 3818

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-1-20 18:19 |只看該作者
回覆 tc001039 的帖子

我用槌整烂距,次次都整到手痛啊.


大宅

積分: 3075


13#
發表於 12-1-19 07:35 |只看該作者

回覆:奶粉罐..

我用鎖是刮花罐面




男爵府

積分: 7424


12#
發表於 12-1-19 05:08 |只看該作者

奶粉罐..

我叫c6用縲絲批整穿 我見佢拍一下就穿一野就整穿一個



點評

transformers    發表於 12-1-19 08:09


男爵府

積分: 8410


11#
發表於 12-1-19 03:40 |只看該作者

回覆:kellylau79 的帖子

咁大力?坐都唔扁wormouth:




子爵府

積分: 12114


10#
發表於 12-1-19 03:00 |只看該作者
kellylau79 發表於 12-1-19 02:12
我屋企無嘢可以整穿,於是我用最原始嘅方法,踩扁佢!

好腳力


伯爵府

積分: 19743


9#
發表於 12-1-19 02:17 |只看該作者

引用:我屋企無嘢可以整穿,於是我用最原始嘅方法

原帖由 kellylau79 於 12-01-19 發表
我屋企無嘢可以整穿,於是我用最原始嘅方法,踩扁佢!





伯爵府

積分: 15740


8#
發表於 12-1-19 02:12 |只看該作者

回覆:奶粉罐..

我屋企無嘢可以整穿,於是我用最原始嘅方法,踩扁佢!




男爵府

積分: 5840


7#
發表於 12-1-19 02:05 |只看該作者

奶粉罐..

我用罐頭刀,好似開罐頭感整起成個底,雖然煩!但至少唔好比人拎黎整假奶粉



~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


6#
發表於 12-1-19 02:04 |只看該作者

回覆:奶粉罐..

我全部都會整穿哂個底




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


5#
發表於 12-1-19 02:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shanwei831+於+12-01-19+發表

原帖由 tc001039 於 12-01-19 發表
我想問點整得穿?好硬呀我嘗試過
罐頭刀可以嗎?



點評

jacko0112  ok  發表於 12-1-19 02:03


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-1-19 02:00 |只看該作者

引用:一定要整穿佢,吾系會給人整假奶粉害人啊 +

原帖由 shanwei831 於 12-01-19 發表
一定要整穿佢,吾系會給人整假奶粉害人啊
我想問點整得穿?好硬呀我嘗試過



點評

jacko0112  我用罐頭刀開一半先掉  發表於 12-1-19 02:03


大宅

積分: 3818

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-1-19 01:57 |只看該作者

回覆:kitcoWU 的帖子

一定要整穿佢,吾系會給人整假奶粉害人啊




大宅

積分: 1966


2#
發表於 12-1-18 22:08 |只看該作者
我都想知!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo