自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2785

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-1-20 01:31 |只看該作者
我頭先訓到一舊雲,突然聽到「D Da聲」,又有「咚査聲」,勁嘈~~
仲嚇醒埋BB,唉~~ 已經1點幾喇,點算?




禁止訪問

積分: 32957


7#
發表於 12-1-20 01:48 |只看該作者

回覆:唔係嘛?凌晨時分係到打齋,我地點訓呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


6#
發表於 12-1-20 01:46 |只看該作者

回覆:唔係嘛?凌晨時分係到打齋,我地點訓呀?

點解法事要夜晚咁恐怖




大宅

積分: 2785

畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 12-1-20 01:46 |只看該作者

回覆:唔係嘛?凌晨時分係到打齋,我地點訓呀?

我就係明白,所以先呻下啫。希望BB唔好再嚇就好了





侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-1-20 01:45 |只看該作者

唔係嘛?凌晨時分係到打齋,我地點訓呀?

可能人地有家人離開左,d師傅做法事吧……雖然又嘈又有d得人驚,不過都可以忍讓一下既




水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-1-20 01:38 |只看該作者

回覆:唔係嘛?凌晨時分係到打齋,我地點訓呀?

無辦法,近新年可能想儘快完事比較趕,體諒下,不如食消夜



---生命無價,請支持領養---


珊瑚宮

積分: 111996


2#
發表於 12-1-20 01:36 |只看該作者
人哋屋企應該有事辦緊 ..... 可能要計埋時晨 ... 里上多一陣 bk 應該時間好快過,唯有等陣至瞓

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo