自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 715


1#
發表於 12-1-20 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 372


13#
發表於 12-1-20 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32563


12#
發表於 12-1-20 16:51 |只看該作者
話時話..置樂間刀削麵都唔錯@@!
屯門安定美食廣場果邊 最後尾果間~好似叫俊達定唔知咩架=.=
個老闆係男人黎
佢果d蛋黃蝦都唔錯~
如果想食正d既蛋黃蝦我覺得蝴蝶大排檔都唔錯~

點評

ophe1013  蝴蝶大排檔正呀!抵食又大碟...第度搵唔到,果度簡直係我屋企飯堂  發表於 12-1-20 23:46


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-1-20 16:47 |只看該作者

引用:下年開埋vcity就多一個大商場架啦~分開左d

原帖由 gogo55 於 12-01-20 發表
下年開埋vcity就多一個大商場架啦~
分開左d人流, 會行就舒服d
係邊樹開



點評

cccat01  西鐵屯門站  發表於 12-1-20 19:10

好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


禁止訪問

積分: 372


10#
發表於 12-1-20 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11344

畀面勳章


9#
發表於 12-1-20 16:03 |只看該作者
邊有嘢玩? 而家個個區都係倒模咁倒出嚟, 得一個比較大嘅商場, 裡面嘅舖頭有90% 同其他商場一樣, 公眾設施愈來愈少, 係要特別嘅, 就係得條臭河囉!


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-1-20 16:02 |只看該作者
我都諗到去置樂小曼谷食泰國菜!


伯爵府

積分: 19660


7#
發表於 12-1-20 15:31 |只看該作者
我暫時最鍾意屯門嘅係去置樂食泰國菜,置樂買手撕雞,新墟睇戲($35),3聖村食海鮮,黃金海岸行下d地灘,其他真係諗唔到,幾年前比我c6呃左入黎住,又話好多野食,好多野行...原來乜都無

點評

crystal2442  果檔田手撕雞好真係幾好味  發表於 12-1-20 18:42


禁止訪問

積分: 372


6#
發表於 12-1-20 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39933

畀面勳章


5#
發表於 12-1-20 14:34 |只看該作者
都係去市中心D商場行個圈

可以去埋藍地個間季x紅食嘢既

點評

missmaymay  諗都唔好諗啦, 咁多自由行, 個個拖行喼, 針插不入呀!  發表於 12-1-20 15:23


大宅

積分: 1536


4#
發表於 12-1-20 14:32 |只看該作者

屯門有咩好食好玩介紹???

去三聖食海鮮




禁止訪問

積分: 372


3#
發表於 12-1-20 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11191


2#
發表於 12-1-20 11:33 |只看該作者
我住左N年,感覺上無

點評

law322law  YES YES...  發表於 12-1-20 14:54
missmaymay  haha, agree!  發表於 12-1-20 11:43

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo