自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 12-1-23 23:18 |只看該作者
嘩,今日整來食,酸口架
唔係變壞個隻酸,芋頭糕都係,差



點評

喜陽羊    發表於 12-1-25 22:13
cccat01    發表於 12-1-25 21:24
viewer    發表於 12-1-25 20:14
pigpigyy    發表於 12-1-24 22:15
波子  壞左啦, 唔食得, 投訴!  發表於 12-1-24 21:34
wewe    發表於 12-1-24 11:55
身體健康,生活愉快


男爵府

積分: 5908


105#
發表於 12-1-28 09:08 |只看該作者

回覆:稻x蘿蔔糕同芋頭糕都係酸口






男爵府

積分: 5286


104#
發表於 12-1-25 23:23 |只看該作者
coffeeling 發表於 12-1-25 22:58
聖x娜味到期都變了味

我盒聖X娜都係變了味!!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_799.gif[/img]


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


103#
發表於 12-1-25 23:06 |只看該作者
fanlee 發表於 12-1-23 23:18
嘩,今日整來食,酸口架
唔係變壞個隻酸,芋頭糕都係,差
我果兩盒見到發毛tim呀我今日剛拎去換左返兩個小食禮盒俾我


伯爵府

積分: 15425


102#
發表於 12-1-25 22:58 |只看該作者

回覆:稻x蘿蔔糕同芋頭糕都係酸口

聖x娜味到期都變了味




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


101#
發表於 12-1-25 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+szehang420+於+12-01-25+發表

原帖由 fanlee 於 12-01-25 發表
都係酸???




好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


100#
發表於 12-1-25 22:23 |只看該作者

引用:大集團的出品,一定是很多,結果要大量製作,

原帖由 MariaTsui 於 12-01-25 發表
大集團的出品,一定是很多,結果要大量製作,晨早就開始整,雖然食用日期未過,但味道已變,上年我幫襯翠園,結果 ...
我都係呀,不過今年有人話好食



身體健康,生活愉快


水晶宮

積分: 61215


99#
發表於 12-1-25 22:21 |只看該作者
大集團的出品,一定是很多,結果要大量製作,晨早就開始整,雖然食用日期未過,但味道已變,上年我幫襯翠園,結果就今年我無幫襯


別墅

積分: 938


98#
發表於 12-1-25 22:19 |只看該作者
fanlee 發表於 12-1-25 22:17
係,朋友送左個來,無味,要點豉油食

係,料又小:;pppp:


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


97#
發表於 12-1-25 22:17 |只看該作者

引用:美x唔好食

原帖由 喜陽羊 於 12-01-25 發表
美x唔好食
係,朋友送左個來,無味,要點豉油食



身體健康,生活愉快


別墅

積分: 938


96#
發表於 12-1-25 22:15 |只看該作者
美x唔好食


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


95#
發表於 12-1-25 21:55 |只看該作者

引用:聖x娜既芋頭糕都一樣

原帖由 szehang420 於 12-01-25 發表
聖x娜既芋頭糕都一樣
都係酸???



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 39925

畀面勳章


94#
發表於 12-1-25 21:33 |只看該作者
真陰功

無事個D趁未變快手食埋佢嘞


珍珠宮

積分: 44770


93#
發表於 12-1-25 21:29 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


92#
發表於 12-1-25 21:25 |只看該作者

回覆:稻x蘿蔔糕同芋頭糕都係酸口

聖x娜既芋頭糕都一樣



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


大宅

積分: 4101

畀面勳章


91#
發表於 12-1-25 21:22 |只看該作者
多得你地報料,咁我下次就會醒目啦!
[img align=left]C:\Documents and Settings\Student\My Documents\Stuff\My Pictures\a.jpg[/img]Aurora Borealis


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


90#
發表於 12-1-25 19:52 |只看該作者

回覆 回覆:nf8001的帖子

不過疴曬啲菌就無事,休息多啲



身體健康,生活愉快


大宅

積分: 3857


89#
發表於 12-1-25 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nf8001+於+12-01-25+發表今年

原帖由 fanlee 於 12-01-25 發表
無事嗎??我屋企人都有少少肚痛,不過唔知關唔關事
柯左一輪沒事 不過仲肚痛 最衰阿媽唔記得sogo入面個檔叫咩名 又沒盒 唔係實打電話投訴
今日淨係食左年糕 所以一定係年糕




珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


88#
發表於 12-1-25 18:09 |只看該作者

回覆 回覆:史科菲的帖子

唉,下年都唔買佢



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


87#
發表於 12-1-25 18:08 |只看該作者

引用:今年阿媽係sogo買年糕都酸口 最慘我食完肚

原帖由 nf8001 於 12-01-25 發表
今年阿媽係sogo買年糕都酸口
最慘我食完肚瀉 現家仲係廁所中..
無事嗎??我屋企人都有少少肚痛,不過唔知關唔關事



身體健康,生活愉快

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo