自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1948


1#
發表於 12-1-26 12:47 |只看該作者
屋企已經有油壓式暖爐,但機身好熱,屋企有八個月大bb週屋爬,好驚佢掂會"辣"親佢。買暖風機會唔會好啲?




男爵府

積分: 5908


37#
發表於 12-1-28 08:34 |只看該作者

回覆:應唔應該買暖風機?

Sold all




象牙宮

積分: 216490


36#
發表於 12-1-26 16:41 |只看該作者
有小朋友買暖風機好適合呀,我家都係


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 12-1-26 16:37 |只看該作者
屋企有2部暖風機, 1部 special for bathroom.


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 12-1-26 16:13 |只看該作者

回覆:應唔應該買暖風機?

買啦!暖風機快d暖




伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


33#
發表於 12-1-26 15:42 |只看該作者
油壓式暖爐


男爵府

積分: 8397

畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 12-1-26 15:41 |只看該作者
NO, 仲乾燥, 好易爆擦~~~~


大宅

積分: 4785


31#
發表於 12-1-26 14:45 |只看該作者

回覆:應唔應該買暖風機?

暖風機好適合近幾日又濕又凍嘅




伯爵府

積分: 16082

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-1-26 14:42 |只看該作者
暖風機沖涼時用, 廳應該用暖爐, 你可以睇下有邊個地方小朋友爬唔到過去囉


珍珠宮

積分: 38246

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-1-26 14:35 |只看該作者
真係好乾燥, 好易爆擦. 我兩樣都有, 呢兩日都只係開油壓, 部暖風機仲在床下, 未開過.


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


28#
發表於 12-1-26 14:22 |只看該作者

引用:我用開暖風機,乾天氣會加放漏器一起用,漏

原帖由 See 於 12-01-26 發表
我用開暖風機,乾天氣會加放漏器一起用,漏天就不需要。我習慣校保持21度室溫,不會太凍太熱,夠暖自動關又 ...
覆三個:不人啦,夏天當然不會開



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


27#
發表於 12-1-26 14:11 |只看該作者
比比熊 發表於 12-1-26 13:01
啲人話可以暖的範圍好細,係嗎?
係,唔可以暖成間屋架,我開兩部都OK嘅,你想暖成間屋要用暖爐,我其中一部暖風機主要用黎比仔冲涼,近海無佢唔掂!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-1-26 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12243


25#
發表於 12-1-26 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+12-01-26+發表

原帖由 比比熊 於 12-01-26 發表
我就係上網睇過啲人話好乾,所以仲諗緊
比小朋友沖涼幾好架,潮濕就用黎乾衫,掛晒濕既衫係一間房好快乾




禁止訪問

積分: 22846


24#
發表於 12-1-26 13:37 |只看該作者

回覆:應唔應該買暖風機?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18671


23#
發表於 12-1-26 13:35 |只看該作者
充油式-----> very good !!!


珍珠宮

積分: 30174


22#
發表於 12-1-26 13:19 |只看該作者
absolutely NOT!
暖風機係快+唔辣手..但係好乾燥而且一停機即刻凍..
根本就是一部直立式風筒....
買佢不如開果風筒吹幾野..
早2年我買左..用過一陣覺得超唔好用..
早知買部細既充油式暖爐好過..
不過機身係會好熱...

開左一陣.成間風都暖..
不過都要擺杯水..否則都好乾燥


侯爵府

積分: 24052


21#
發表於 12-1-26 13:17 |只看該作者
充油式... GOOD

暖風機好乾

我尋日係個廳開充油式, 成個廳暖笠笠..


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


20#
發表於 12-1-26 13:11 |只看該作者

回覆 回覆:比比熊的帖子

我用開暖風機,乾天氣會加放漏器一起用,漏天就不需要。我習慣校保持21度室溫,不會太凍太熱,夠暖自動關又不會太乾。



點評

我想生三個  夏天都開暖風機?  發表於 12-1-26 13:58
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


子爵府

積分: 10487


19#
發表於 12-1-26 13:09 |只看該作者
暖風機真係麻麻,又乾燥,吹的範圍又唔大。如果擔心BB,會否考慮換個有冷暖風的分體機?
淡而無味

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo