自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9594


1#
發表於 12-1-26 17:01 |只看該作者
如題


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 12-1-27 10:52 |只看該作者
我都係用SEEBABY 呀, 又平又輕,都幾好用~


男爵府

積分: 9594


11#
發表於 12-1-27 10:46 |只看該作者
唔該晒, 等我`睇下先


男爵府

積分: 5093


10#
發表於 12-1-26 22:20 |只看該作者

回覆:suki224 的帖子

Pakie kids





男爵府

積分: 5093


9#
發表於 12-1-26 22:03 |只看該作者

回覆:suki224 的帖子

今日係千色店買左架388元士的車,都好推,似seebaby,但背部應該好過seebaby,有架撐住硬d,我見seebaby好似靠條繩控制斜度,牌子logo係貓頭鷹,pakie xxxxx,




子爵府

積分: 11741


8#
發表於 12-1-26 20:47 |只看該作者
http://item.taobao.com/item.htm?id=6226931278

點評

ahbebe88  好似幾好咁!  發表於 12-1-27 15:17
幸福謝師奶  我買左哩隻~  發表於 12-1-27 10:53


禁止訪問

積分: 6980


7#
發表於 12-1-26 19:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1181


6#
發表於 12-1-26 19:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1359


5#
發表於 12-1-26 19:45 |只看該作者

引用:我有3架BB車, 但係覺得TAOBAO嘅

原帖由 BeautyPinky 於 12-01-26 發表
我有3架BB車, 但係覺得TAOBAO嘅SEEBABY士的車係最好最勁,BB坐得好舒服,缺點係BB唔 ...
邊個model no?




子爵府

積分: 11741


4#
發表於 12-1-26 19:25 |只看該作者
我有3架BB車, 但係覺得TAOBAO嘅SEEBABY士的車係最好最勁,BB坐得好舒服,缺點係BB唔可以平訓
但係真係好好推,送到我屋企唔洗3舊水


禁止發言

積分: 1312


3#
發表於 12-1-26 18:11 |只看該作者

想買最平最輕bb車, 有咩推介?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3269


2#
發表於 12-1-26 17:10 |只看該作者
combi不便宜,便很輕。我可以肩起bb車,再手抱bb上五層唐樓,而且可以單手開收bb車!

點評

thth  Agree.  As far as I know, Combi should the lightest among all brands.  發表於 12-1-26 17:18

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo