自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 12-1-27 02:31 |只看該作者
本帖最後由 rainlamrainlam 於 12-1-27 02:35 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=8nMEfBHnHzw&feature=related[/url]


我覺得好好聽~~~
歌詞都幾好~~~~~~~
胡杏兒唱得幾好聽~~~~

點評

Karena1015  我個女一聽到就喊,要我地熄電視  發表於 12-1-27 08:38
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


珍珠宮

積分: 48684

好媽媽勳章


35#
發表於 12-1-28 09:29 |只看該作者
好聽呀, 有種溫馨和sweet的感覺. "換樂"係近年我比較鐘意的劇集, 日日都有追.


男爵府

積分: 5908


34#
發表於 12-1-28 08:29 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??






水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-1-27 09:27 |只看該作者
一般la


侯爵府

積分: 20283

畀面勳章


32#
發表於 12-1-27 08:33 |只看該作者
亞仔都好鍾意唱,由其是最尾一句...
:-? :-?


男爵府

積分: 8861

畀面勳章


31#
發表於 12-1-27 07:17 |只看該作者


大宅

積分: 1171


30#
發表於 12-1-27 06:45 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??

我覺得兩套劇既歌都好聽!



美美


珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


29#
發表於 12-1-27 05:47 |只看該作者
好好聽
反而另一套缺宅男女首歌,唔唱K同中+因唱得好難聽.

點評

rainlamrainlam  我都覺=.=  發表於 12-1-27 13:55


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 12-1-27 05:17 |只看該作者
我覺得首歌幾好聽,不過佢地唱得好難聽


伯爵府

積分: 15377


27#
發表於 12-1-27 03:22 |只看該作者
我都好鍾意首歌~d歌詞幾好...
大b駿逸細b駿晞


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 12-1-27 03:20 |只看該作者
可能以前跟過周生都學左佢咁高傲? 哈哈


珍珠宮

積分: 43732


25#
發表於 12-1-27 03:19 |只看該作者
回覆 rainlamrainlam 的帖子

個間BAR係我個FD條仔開既,佢始終係明星佢同邊個我地識既或者係間BAR成日見既會攞出黎講既,佢真係以為自己係大明星,佢真係同上鏡差唔多,係真人D紋多D


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


24#
發表於 12-1-27 03:11 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

講到你好似好熟李x捷咁~~
你見過佢幾次???????
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


珍珠宮

積分: 43732


23#
發表於 12-1-27 03:09 |只看該作者
胡杏兒真人靚過上鏡


珍珠宮

積分: 43732


22#
發表於 12-1-27 03:07 |只看該作者
回覆 muybien 的帖子

唔知呀,個人好CHEAP架


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


21#
發表於 12-1-27 03:06 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

胡杏兒真人靚唔靚呀??
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??





~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


珍珠宮

積分: 43732


19#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者
其餘2個我就幾鍾意,如果未親眼見過佢同知佢D野我未必咁反感,佢D野我同我亞媽講到我亞媽都記得


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


18#
發表於 12-1-27 03:05 |只看該作者

回覆:覺唔覺得"換樂無窮"主題曲好好聽>3<??

ok




珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


17#
發表於 12-1-27 03:04 |只看該作者
joycehang41010 發表於 12-1-27 02:52
之前有人傳佢有錢仔,我自己唔信佢好CHEAP架,一D都唔似,我記得個時我見佢同一個BAR妹去開房,個BAR好瘦唔係太 ...
好DIRTY

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo