自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


1#
發表於 12-1-27 11:40 |只看該作者
而家愈黎愈多人生BB,而且好多都係一個唔夠,生親起碼兩個或以上,其實,各位JM,你地覺得生幾多個先至係最理想呢?


男爵府

積分: 6912


88#
發表於 12-1-28 08:38 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

4




男爵府

積分: 5908


87#
發表於 12-1-28 07:43 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

4




男爵府

積分: 9295


86#
發表於 12-1-27 16:36 |只看該作者
有錢又唔痛的話生到生唔到為止;現實生左一個,夠哂


男爵府

積分: 6397

陪月勳章


85#
發表於 12-1-27 16:36 |只看該作者
cherrychoi33 發表於 12-1-27 15:54
最好就哥哥先,再生個妹!通常哥哥都讓同錫妹妹,女仔妒忌心重啲,家姐通常蝦細佬妹,因為佢地覺得少左愛( ...
我都覺得係. 我有個仔, 所以希望真係有可以有個女. 不過都係仔都ok的.


男爵府

積分: 6397

陪月勳章


84#
發表於 12-1-27 16:35 |只看該作者
Pekkle_bon 發表於 12-1-27 16:18
Pak_mama 其實多一個唔太大分別,所以我一開始就覺得一係唔生,一係兩個。到佢二,三歳你仲覺得佢一個人悶 ...

承你貴言, 生多個就可以收工!


侯爵府

積分: 22414


83#
發表於 12-1-27 16:28 |只看該作者
afford到, 我都想生三個, 奈何年紀同經濟上都afford唔到.


禁止訪問

積分: 73927


82#
發表於 12-1-27 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


81#
發表於 12-1-27 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10353


80#
發表於 12-1-27 16:20 |只看該作者

引用:我想生3個,但一個都生唔出,如果政府識做

原帖由 MISMIS 於 12-01-27 發表
我想生3個,但一個都生唔出,如果政府識做,養雙飛D錢用來幫下D不孕夫婦,同鼓勵巿民多生育,就唔怕人口老 ...
講得好!




子爵府

積分: 10353


79#
發表於 12-1-27 16:18 |只看該作者

引用:回覆+Pekkle_bon+的帖子 pekkle_bon:+我都

原帖由 pak_mama 於 12-01-27 發表
回覆 Pekkle_bon 的帖子

pekkle_bon: 我都係覺得得佢一個係好悶, 想有個細佬妹陪, c6本來都想, 但可能佢太 ...
Pak_mama 其實多一個唔太大分別,所以我一開始就覺得一係唔生,一係兩個。到佢二,三歳你仲覺得佢一個人悶,慢慢來,唔好心急。預祝你早生貴子!




伯爵府

積分: 19835

畀面勳章


78#
發表於 12-1-27 16:18 |只看該作者
兩個


禁止訪問

積分: 2768

畀面勳章


77#
發表於 12-1-27 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3440


76#
發表於 12-1-27 16:04 |只看該作者
Sometimes it's not an issue of how many you want.....


禁止訪問

積分: 1224


75#
發表於 12-1-27 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


74#
發表於 12-1-27 15:59 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

1




男爵府

積分: 6643


73#
發表於 12-1-27 15:56 |只看該作者

引用:想,三個四個現實,兩個已經夠,因為年齡,

原帖由 54heima 於 12-01-27 發表
想,三個四個
現實,兩個已經夠,因為年齡,體力已經不能再負擔到懷胎十月嗷嗷待哺及之後十幾年勞心勞力的 ...
Totally agreed!!!




子爵府

積分: 12482


72#
發表於 12-1-27 15:54 |只看該作者

回覆:你地想生幾多個小朋友?

最好就哥哥先,再生個妹!通常哥哥都讓同錫妹妹,女仔妒忌心重啲,家姐通常蝦細佬妹,因為佢地覺得少左愛( 我見到嘅通常係咁,包括我家姐)!所以理想就係仔先,之後女,但係現實就no money no talk ,一個都無狗仔就有5 隻,貓都有2 隻




侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 12-1-27 15:50 |只看該作者
poonsun 發表於 12-1-27 14:25
回覆 paklok 的帖子

你好有錢架?

就係無錢囉...
有時間有精力都無用
但求順利  


大宅

積分: 4804


70#
發表於 12-1-27 15:50 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-1-27+15:22+我想生

原帖由 ANDREAMLEE 於 12-01-27 發表
打倒雙飛為妳加油
Tks




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo