2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24660


1#
發表於 12-1-28 21:52 |只看該作者
正常嗎?




大宅

積分: 3392


14#
發表於 12-2-2 22:57 |只看該作者
今日問姑娘, 佢話就算是黃色, 只是沒味同痕都 OK
不過因為我有 D 痕, so 要問醫生, 醫生話係念珠菌, 要塞藥 ...


大宅

積分: 1841


13#
發表於 12-2-1 13:14 |只看該作者
回覆 tracyynn 的帖子

我既預產期都有唔同呀, 我估係因為 bb 成長速度有關


大宅

積分: 4898

虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-2-1 12:30 |只看該作者
我由6W 開始到依家14W或15W(私家同政府都唔同預產期)都有流..時多時少..上次流啡入院同政府見姑娘都有同佢地講..佢地話無味無"渣"就無咩野...不過日日有搞到我好煩唔知點咁>.<~


複式洋房

積分: 330


11#
發表於 12-1-31 22:30 |只看該作者

引用:我之前都有少少呀黃色似白帶,+無味的,+之後

原帖由 ClaraKEUNG 於 12-01-29 發表
我之前都有少少呀黃色似白帶, 無味的, 之後我做產檢同醫生講, 佢取了我的黏液去種菌, 然後話我有 B 型鍊球 ...
我想間咁你有冇下腹痛呀?



點評

ClaraKEUNG  我有下腹痛, 但係醫生及朋友都係話正常, 因為子宫會脹大給 bb 有足夠位置  發表於 12-2-1 13:09


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


10#
發表於 12-1-31 20:40 |只看該作者
可以打定架? 我個醫生同我講晌產房打...

點評

ClaraKEUNG  其實我都唔知可唔可以打定呀, 等我問下 2月9日問下醫生先  發表於 12-2-1 13:08


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


9#
發表於 12-1-31 06:58 |只看該作者
ClaraKEUNG 發表於 12-1-29 11:07
我之前都有少少呀黃色似白帶, 無味的, 之後我做產檢同醫生講, 佢取了我的黏液去種菌, 然後話我有 B 型鍊球 ...
上胎我都有B型鍊球菌, 我醫生同我講無斷尾, 其實隻菌無大礙, 對我地無乜影響, 不過如果想順產就有可能會將隻菌比左BB
佢話下一胎如果係順產就記住入產房時同姑娘講, 要打針先好生
你記住問清楚你個醫生呀

點評

ClaraKEUNG  其實我都唸住預產期前一星期打定針先,我希望可以順產  發表於 12-1-31 13:01


大宅

積分: 1225


8#
發表於 12-1-31 00:26 |只看該作者

回覆:大家會唔會日日留黃色野?

我都流黃色的,有時留在under 的像啡色,但用厠紙check 又好像只是黃色。是不是要去看e生?



點評

ClaraKEUNG  其實有懷疑最好都係問下醫生呀, 無謂估估下  發表於 12-1-31 13:02


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


7#
發表於 12-1-29 13:56 |只看該作者
回覆 kurocat 的帖子

我陀第一胎醫生已經話可以。 當時我剛新婚,可能因為咁醫生先會特等話我知?

不過真系要睇個人情況。 如果身體沒有不適,個胎又安定,當然可以。
我陀第一胎都系行得食得,咩都冇唔舒服。 初頭幾個月仲自己系後院開地種菜。

我第一胎一直都有 。 我同老公分兩地,所以唔系長期。 only when we meet up.
宜家都間中有。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


侯爵府

積分: 24660


6#
發表於 12-1-29 11:12 |只看該作者

回覆:AsWife 的帖子

宜家有左,都可以親親咩?



點評

ClaraKEUNG  其實真係可唔可以呀??  發表於 12-1-29 11:27


大宅

積分: 1841


5#
發表於 12-1-29 11:07 |只看該作者
我之前都有少少呀黃色似白帶, 無味的, 之後我做產檢同醫生講, 佢取了我的黏液去種菌, 然後話我有 B 型鍊球菌食了一星期抗生素, 剛剛才食完呀, 我唸住下次產檢再叫醫生 check 多次


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


4#
發表於 12-1-29 09:03 |只看該作者
only some times, not every day. Just normal 似白帶....尤其同老公親熱完之後會有。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


禁止訪問

積分: 1322


3#
發表於 12-1-29 09:02 |只看該作者

回覆:大家會唔會日日留黃色野?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 605


2#
發表於 12-1-29 04:26 |只看該作者

回覆:大家會唔會日日留黃色野?

我沒有呀




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo