自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4138


1#
發表於 12-1-29 20:36 |只看該作者
因為皮膚問題, 醫生開咗含類固醇的藥膏.
請問是否需要按指示用夠兩星期, 定係好翻就可以停藥?

使用類固醇, 是否要好似 抗生素咁, 用足一個療程?



大宅

積分: 4138


3#
發表於 12-1-29 21:18 |只看該作者
klbb2011 發表於 12-1-29 20:48
類固醇唔好長用,唔係就會用純左,之後用就覺得冇效,跟住就會越用越重份量。好返就唔好用住停下先



...

唔該晒呀!

睇完你回覆, 反而擔心真係用純左之後, 都唔知點算


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 12-1-29 20:48 |只看該作者

有關使用 類固醇, 唔該幫幫手

類固醇唔好長用,唔係就會用純左,之後用就覺得冇效,跟住就會越用越重份量。好返就唔好用住停下先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo