自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-2-1 15:14 |只看該作者
退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂我第一次合併交稅咋:;pppp:
我打咗去稅局問咗喇!唉...



點評

angelymama  根據BK媽媽的意見, 退稅好喎。 其實有咩公平得過派錢??  發表於 12-2-1 21:30


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 12-2-1 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bernardvictoria+於+12-02-01

原帖由 木土土 於 12-02-01 發表
今次個$12000退稅係2011/4/1 - 2012/3/31年度既收入課稅,應該今年年中先報,你今次揀番分開報唔好合併啦! ...
好呀!thanks




琥珀宮

積分: 169631


75#
發表於 12-2-1 21:35 |只看該作者

引用:退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000

原帖由 bernardvictoria 於 12-02-01 發表
退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂我第一次合併交稅咋
我打 ...
今次個$12000退稅係2011/4/1 - 2012/3/31年度既收入課稅,應該今年年中先報,你今次揀番分開報唔好合併啦!但你地上年報稅簡咗合併,既上年退稅兩人合共都只可退到$6000




侯爵府

積分: 20429


74#
發表於 12-2-1 21:31 |只看該作者
係咪因為合併係當一份税,又交小過分開評税,所以冇得double計


珍珠宮

積分: 32335

2024年龍年勳章 牛年勳章


73#
發表於 12-2-1 21:31 |只看該作者
我會自己計一次先填報稅表...
次次都係分開報最抵!!


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-2-1 21:28 |只看該作者
交得少自然退得少


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


71#
發表於 12-2-1 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


70#
發表於 12-2-1 17:36 |只看該作者
退稅係咪上年有交稅先得呀,我上年(2010-2011)唔洗交,但今年(2011-2012)就好金呀~~~如果係退今年稅就可以幫輕下~
我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


伯爵府

積分: 16148


69#
發表於 12-2-1 17:21 |只看該作者


大宅

積分: 4530


68#
發表於 12-2-1 17:07 |只看該作者

回覆:退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂

稅局會幫你計邊樣你交小d,我合併報,最後稅局寄信比我幫我地分開計交小d




男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 12-2-1 17:03 |只看該作者

引用:Quote:bernardvictoria+發表於+12-2-1+16:5

原帖由 Angel_BB 於 12-02-01 發表
仲有,子女免稅額及供養父母免稅額,應該儘量俾高薪果位報稅,咁就一家人計埋就會俾最少的稅... ...
ok




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


66#
發表於 12-2-1 17:02 |只看該作者
bernardvictoria 發表於 12-2-1 16:56
thanks!

仲有,子女免稅額及供養父母免稅額,應該儘量俾高薪果位報稅,咁就一家人計埋就會俾最少的稅...


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


65#
發表於 12-2-1 16:56 |只看該作者

回覆:退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂






男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 12-2-1 16:56 |只看該作者

引用:如果兩公婆的入息都超過免稅率,分開報稅係

原帖由 Angel_BB 於 12-02-01 發表
如果兩公婆的入息都超過免稅率,分開報稅係最著數的!
大家報稅前入稅局呢個網頁計一下,就知分開報稅好, ...
thanks!




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


63#
發表於 12-2-1 16:54 |只看該作者
如果兩公婆的入息都超過免稅率,分開報稅係最著數的!
大家報稅前入稅局呢個網頁計一下,就知分開報稅好,定係合併報稅好...
http://www.gov.hk/tc/residents/t ... tax_computation.htm


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-2-1 16:53 |只看該作者

引用:回覆+bernardvictoria+的帖子 稅局唔係會

原帖由 Pradagal 於 12-02-01 發表
回覆 bernardvictoria 的帖子

稅局唔係會幫你計埋本身邊樣抵D咩?
我都唔識,c6報




男爵府

積分: 7175

畀面勳章


61#
發表於 12-2-1 16:52 |只看該作者
回覆 bernardvictoria 的帖子

稅局唔係會幫你計埋本身邊樣抵D咩?
親賢能, 遠小人


珍珠宮

積分: 39766


60#
發表於 12-2-1 16:50 |只看該作者
分開報啦


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 12-2-1 16:48 |只看該作者
原帖由 eeb 於 12-02-01 發表
所以兩公婆分開報,分開交最好

(我今年都lai野)
稅局會搵個最著數既計法嗰喎。




點評


eeb  overall 少咗,不過我o個份多咗   發表於 1 小時前

祝今年搵多D,多過C6,再combine報咪會少囉
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


公爵府

積分: 29524


58#
發表於 12-2-1 16:06 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo