自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


1#
發表於 12-2-2 12:33 |只看該作者
有心臟病唔好聽


子爵府

積分: 10127

環保接龍勳章 大廚勳章


122#
發表於 12-2-3 06:06 |只看該作者
別痴心惘想, 你班蝗虫唔係救世主, 係魔鬼, 只會令香港步入死亡 你地會係香港嘅歷史中遺臭萬年:;pppp:


男爵府

積分: 8245

畀面勳章


121#
發表於 12-2-3 04:06 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

真係不知所謂!我地生活慘係因為你地呀! 咁睇唔起我地就唔好黎生仔,返回大深圳讀書啦:;pppp:




珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 12-2-3 01:39 |只看該作者


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 12-2-3 01:16 |只看該作者


男爵府

積分: 5038


118#
發表於 12-2-3 01:08 |只看該作者
本帖最後由 ching~mama 於 12-2-3 01:10 編輯

回覆 AK47AK47 的帖子


有問題就C返大陸睇e生啦.....


子爵府

積分: 11075


117#
發表於 12-2-3 01:07 |只看該作者


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


116#
發表於 12-2-3 01:02 |只看該作者
低低地, 中國咁多個省, 都唔可以話你想邊到生就邊到生啦, 無戶籍咩福利都唔比攞, 香港都係架.
深圳咁舒服就唔好要個女去香港喇
睇唔起香港又要個女攞香港passport, 不知所謂


伯爵府

積分: 15721


115#
發表於 12-2-3 00:55 |只看該作者

賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

中國既地【資源】夠多啦!!!點解唔分啲俾我地???




男爵府

積分: 9951


114#
發表於 12-2-3 00:52 |只看該作者
一派胡言,我地唔生關你叉事,使乜同你share我地d資源


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


113#
發表於 12-2-3 00:13 |只看該作者


水晶宮

積分: 52761


112#
發表於 12-2-3 00:10 |只看該作者
點解我地交稅所得既福利 要 同 你 share 呀 ~
我都 好 唔 明 囉 , 好熟呀 ??


子爵府

積分: 11202


111#
發表於 12-2-3 00:01 |只看該作者
不知所謂既暴發戶,大陸有錢人通常係搵污糟錢,講到大陸個個係有錢人一樣!
不知所謂既烏鴉口


大宅

積分: 2335


110#
發表於 12-2-2 23:43 |只看該作者
既然風水輪流轉啦,強國人大可夾錢喺內地興建比香港更好嘅私家醫院,落嚟窮人地方,同窮人爭床位,真係有失身份架!

話香港人唔想生?請你哋去想生BB嘅討論版睇下先。依家誇張到知道有咗之後,4WKS就要同你哋爭床位,BB心跳都未見到,就要畀訂留床位,如果不幸小產按金都無得退,呢啲叫有多餘資源唔分比你哋用咩??第一次預約產檢都唔知個醫生夾唔夾到自己,就要喺電話決定搵唔搵呢個醫生接生,想見多一個醫生比較下都會變無位,都係多謝你哋振興私院嘅功勞啦。連做醫生嘅朋友都話,如果自己老婆有咗,都係去政府醫院。因為私家醫院首選唔係為香港人服務啦。

我哋依家咁窮,呢啲低質素嘅醫療、教育,真係襯唔起你哋今時今日嘅身份。啲教職員都係香港人嚟架,會教壞你哋啲子弟,唔好要少爺仔同小姐咁疲於奔命,日日長途拔涉嚟窮港讀書喎。


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


109#
發表於 12-2-2 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4290

畀面勳章


108#
發表於 12-2-2 22:49 |只看該作者
我真係好想爆粗!!呢個女人用c 忽諗野!!!


子爵府

積分: 13887


107#
發表於 12-2-2 22:39 |只看該作者


男爵府

積分: 6986


106#
發表於 12-2-2 21:56 |只看該作者
其實佢地而家咁巴閉, 要looking down香港人, 咁就唔好死落黎生啦!!!
咁有錢咪o係上面生, 然後搵專人教囉


子爵府

積分: 13227


105#
發表於 12-2-2 20:53 |只看該作者


男爵府

積分: 8716


104#
發表於 12-2-2 20:50 |只看該作者
講到香港咁差,佢又死嚟香港生?我都好唔明喎!蝗蟲!
我覺得用「異形」嚟形容佢哋更貼切,啲異形會喺你身上產卵,然後吸乾吸淨!佢啲異形仔就爆出嚟…

點評

tracytang  HA HA!  你形容得好正.  I like it.  發表於 12-2-2 20:56

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo