自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 135


1#
發表於 12-2-4 23:20 |只看該作者

照腸鏡是全身麻醉, 抑或是半身麻醉有意識的?

做完腸鏡檢查後會否有不適?


男爵府

積分: 7807

好媽媽勳章


4#
發表於 12-2-5 00:38 |只看該作者

回覆:再問有關照腸鏡

照腸鏡唔洗全身麻醉,一般係私家照醫生會幫病人打支針令佢瞓著覺,並唔係麻醉,政府照有機會安眠針都唔打,清醒黎做。




侯爵府

積分: 23565


3#
發表於 12-2-5 00:17 |只看該作者
我上年係ST PAUL照.照個時同之後一D唔舒服都冇.但照之前一晚飲藥水真的想死....成晚冇得訓....

點評

milk323  yeah, 杯藥水真係超難飲! 忍得好辛苦先冇嘔到出來!  發表於 12-2-5 00:19


大宅

積分: 1303

BK Milk勳章


2#
發表於 12-2-4 23:41 |只看該作者

回覆:楊明 的帖子

我一月份係北區醫院照腸鏡,係全身麻醉,醒來已照完。無特別唔舒服,只係放了一個好大的屁(因肚內好多風)





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo