在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


別墅

積分: 618


1#
發表於 12-2-5 20:39 |只看該作者
我住麗城花園係全職媽媽'想認識多點朋友'




別墅

積分: 618


101#
發表於 12-7-21 13:01 |只看該作者

回覆:CANDYDING 的帖子

大家出來吹水啦。:;pppp:




別墅

積分: 679


100#
發表於 12-7-21 11:55 |只看該作者
最近好安靜


別墅

積分: 618


99#
發表於 12-7-7 15:44 |只看該作者

引用:各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人

原帖由 handyspring2000 於 12-07-06 發表
各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人呀,估唔到會在這裡相遇鄰舍。
我個女依家三個多月,想問下要報 ...
歡迎加入'





別墅

積分: 802


98#
發表於 12-7-6 22:37 |只看該作者
各位好,剛剛看到有這個post,我都係麗城人呀,估唔到會在這裡相遇鄰舍。
我個女依家三個多月,想問下要報麗城d幼稚園N1要幾多個月開始報呢?定還是好似救世軍咁一出世就要報呢?


別墅

積分: 618


97#
發表於 12-6-30 13:39 |只看該作者

回覆:CANDYDING 的帖子

我冇得下載whatapps'冇得同你地吹水'激死我了




別墅

積分: 679


96#
發表於 12-6-29 10:20 |只看該作者
已經加了 啦..唔知其她麗城媽咪何時出現.呵


別墅

積分: 679


95#
發表於 12-6-29 10:12 |只看該作者
我唔見你有PM. 請問你PM了那..呵. 你入埋.我搞ADD


大宅

積分: 1341


94#
發表於 12-6-29 00:14 |只看該作者
我都PM左, 可否ADD我入group 呢


男爵府

積分: 5165


93#
發表於 12-6-28 11:19 |只看該作者
我同candy勤日傾左成日,你地幾時加入啊


別墅

積分: 679


92#
發表於 12-6-27 11:28 |只看該作者
我有年票.. 9月份有1-2 號 都會去.因是假日及可以入場..
我都比了 TEL你地啦..


男爵府

積分: 5165


91#
發表於 12-6-27 11:05 |只看該作者
我已將電話pm左俾你地,可以whatapps 傾


男爵府

積分: 5165


90#
發表於 12-6-27 10:58 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-26 11:02
都好喎.. 我通常周六日先帶女去三期個 爛車子 玩. 無辦法.貪它有冷氣. 呵
前天 帶阿女去 花栗鼠寶 ...
我都有諗過同細仔買Disney年飛,如果大家都有,可以約埋一齊去


別墅

積分: 679


89#
發表於 12-6-27 09:51 |只看該作者
我要返工. 六日方便D 我.. 你地有無WHATAPPS . 用來GROUP 團及講野都方便. PM 即留言 ?


別墅

積分: 618


88#
發表於 12-6-26 18:48 |只看該作者

引用:我日日都得閒的,+就你哋OK就OK

原帖由 珍寶寶貝 於 12-06-26 發表
我日日都得閒的, 就你哋OK就OK
不如就聽日啦、落樓下傾下計'如果方便pm電話啦




洋房

積分: 38


87#
發表於 12-6-26 16:12 |只看該作者


大宅

積分: 1341


86#
發表於 12-6-26 15:49 |只看該作者
我日日都得閒的, 就你哋OK就OK


別墅

積分: 679


85#
發表於 12-6-26 11:02 |只看該作者
都好喎.. 我通常周六日先帶女去三期個 爛車子 玩. 無辦法.貪它有冷氣. 呵
前天 帶阿女去 花栗鼠寶堡. (即荃灣陽屋道街市附近) 買了套票..$688/ 6次. 每次可以用三家人一齊帶小朋友去玩..我個女玩得好開心. .. 你地有無人買了.
一齊去玩.呵.
DISNEY我都買了年票..但假期入場. 現在要等9月先可以去..


別墅

積分: 618


84#
發表於 12-6-25 20:52 |只看該作者

引用:Quote:珍寶寶貝+發表於+12-6-25+12:33+你們

原帖由 jy0212 於 12-06-25 發表
歡迎珍寶寶貝加入!原來我地全部都係住二期。搵日約齊落去公園玩!
好啊'去三期玩爛車子都得




別墅

積分: 618


83#
發表於 12-6-25 20:51 |只看該作者

引用:你們好呀!我都係麗城人,+家住2期4座,+FTM,

原帖由 珍寶寶貝 於 12-06-25 發表
你們好呀!
我都係麗城人, 家住2期4座, FTM,囡囡16個月大,
大家住咁近,我哋會唔會約出黎見下面呀!!! ...
歡迎你'我女同你女女差不多大'我都想約你地'但唔知大家幾時得閑'




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo