自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-2-8 15:06 |只看該作者
本帖最後由 foggyao 於 12-2-8 15:07 編輯

我個用左10幾年既national飯煲, 一插掣就彈出H02(Error), 有無人知點解?

其實, 我恨左好耐換飯煲架喇, 因對左咁多年覺好悶!

但早排真係的起心肝去睇, 原來而家d飯煲好貴 ~ 見同我而家用緊差唔多function既, 要$1xxx尾至$2xxx, 有d好靚款既要$3xxx

睇完d價, 我又唔想換喇 ~ 點知而家唔係我嫌佢, 係佢嫌我

有無人知, 我伶去維修貴? 定買個新好?
去維修的話又值唔值呢?

如買個新, 有無平, 靚, 正, 好介紹?

唔該晒!


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-2-8 17:17 |只看該作者

回覆:海妮 的帖子

Good 喎!價錢都合理!
聽日要去買!




珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


10#
發表於 12-2-8 16:54 |只看該作者
回覆 foggyao 的帖子

厚鍋可直接於內鍋洗米

睇下呢個你啱唔啱 "快思邏輯西施煲"


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


9#
發表於 12-2-8 16:46 |只看該作者
我買左特福$5xx


男爵府

積分: 7677


8#
發表於 12-2-8 16:11 |只看該作者
我岩岩買左 pan記 新model $408 for 5-6人


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-2-8 15:35 |只看該作者

回覆:Vrhappy 的帖子

真係?晌邊睇到?




大宅

積分: 2400

畀面勳章


6#
發表於 12-2-8 15:25 |只看該作者
Panaxxnic 有, 附合以上要求, 一千樓下.


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-2-8 15:20 |只看該作者
本帖最後由 foggyao 於 12-2-8 15:23 編輯

thanks!

舊就望落唔舊, 仲好新淨, 包括電線, 所以先有諗會伶去整.

你地講得arm, 太多function係真係用唔晒. 但要再買新, 其實功能上, 我會想要有預較, 快煮(有時唔記得襟掣), 同煲粥, 因呢3樣, 我都會常用.

有無人知, 個時咪有d咩石膽, 唔怕花, 甩面層保護料, 又話會健康d, 有無人知係咩牌子?


公爵府

積分: 25167

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-2-8 15:18 |只看該作者

求救: 飯煲壞了

整完都可能好快又壞,其實P記飯煲都好襟用,買過個啦。




珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


3#
發表於 12-2-8 15:13 |只看該作者
其實樂x牌平平地幾百蚊都有, 個人覺得飯煲冇需要太多功能太貴, 都係用黎煮飯啫.


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 12-2-8 15:11 |只看該作者
本帖最後由 Jasmine-4711 於 12-2-8 15:14 編輯

我唔知你要咩功能,但Panasonic (10 cup)幾百都有.

10年貨,我平都唔整la.電線舊,費事火燭.

http://www.price.com.hk/search.php?g=&q=%E9%A3%AF%E7%85%B2&sort=3


Panasonic 樂聲 SR-TEG18 1.8L $395

點評

motakmo  咁啱? 我都用緊呢個喎! 好用! 快煮十零分鐘有飯食!!  發表於 12-2-8 15:24

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo