引用:好勁呀,+光波之夜~+一家好開心烹調上用光波
原帖由 feliceyu 於 12-02-12 發表
好勁呀, 光波之夜~ 一家好開心
烹調上用光波爐和焗爐有咩大分別架?
光波爐會省油一點嘛?時間上會比焗爐快 ...
完全不用油,快,靚,正。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>