烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10837


1#
發表於 12-2-13 00:36 |只看該作者
請問做旦糕可以用代糖(普通飲品用)代替砂糖黃糖嗎?因媽媽有糖尿,想做個佢可放心食的旦糕




侯爵府

積分: 21527


2#
發表於 12-2-13 01:13 |只看該作者
太古有出烘焙用,可以受到高溫
比二記個連結你參巧下 http://www.twinsco.com/GenProduct.php?pdtcode=191088
唔一定去二記,去屋企附近果啲問下,我google時見唔止一間烘焙店有賣

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo