自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 12-2-13 14:53 |只看該作者
本帖最後由 rainlamrainlam 於 12-2-13 15:00 編輯

婚後離開娘家,搬左去同c6一家人住.....................
之後發生好多事,再加上家人既一d說話,令我覺得個個已經唔再係自己屋企..
好無奈......同好無助....................
自生自滅..嫁左出去既女如潑出去既水,
他朝一日我個女大個左,我一定唔會咁對自己個女......



(做人永遠都唔好車望椅靠別人..)

點評

lori33    發表於 12-2-13 20:56
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


禁止訪問

積分: 27698


53#
發表於 12-2-13 23:55 |只看該作者

回覆 回覆:wasabi_s的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


52#
發表於 12-2-13 23:43 |只看該作者
swwoo821 發表於 12-2-13 22:03
家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔 ...

你好正面呀,但點活得比佢地好..??
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


51#
發表於 12-2-13 23:41 |只看該作者
swwoo821 發表於 12-2-13 22:03
家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔 ...

你好正面呀,但點活得比佢地好..??

給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 12-2-13 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7261


49#
發表於 12-2-13 22:03 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔好!我要活得比佢哋好。)你都要+++ 加油呀!




珍珠宮

積分: 44373


48#
發表於 12-2-13 21:41 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 12-2-13 19:54
做咩講都唔同你講聲就拆左你間房..咁你咪好嬲..
佢之前有提過o既,但我當然反對啦,我冇諗過我都未同意佢竟然拍板囉~
嬲架,但因為冇房訓,我嬲還嬲,仲要同阿媽孖舖添呀~~
所以好快就搬左~
輸入搜索內容


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


47#
發表於 12-2-13 20:59 |只看該作者

原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19540


46#
發表於 12-2-13 20:54 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

我娘家永遠是我家,
反而我娘咩屋企事都一定立即同我講




侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


45#
發表於 12-2-13 19:54 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-2-13 19:27
SAME SAME,我未嫁前一年,阿媽裝修,已經拆左我間房~去完旅行返黎嚇C我~我一個人搬出去住唔好怪我~
...

做咩講都唔同你講聲就拆左你間房..mouth:咁你咪好嬲..
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


珍珠宮

積分: 44373


44#
發表於 12-2-13 19:27 |只看該作者
szehang420 發表於 12-2-13 15:05
我未嫁之前已經冇在娘家,所以自己受過既野絕對吾會比d小朋友受番

加油
SAME SAME,我未嫁前一年,阿媽裝修,已經拆左我間房~去完旅行返黎嚇C我~我一個人搬出去住唔好怪我~
輸入搜索內容


別墅

積分: 805


43#
發表於 12-2-13 17:54 |只看該作者
我都係有同樣既感覺,真係好心淡,個個人都係利字當頭,我生bb前,問我媽可唔可以同我住幾日,如果我作動時都有人陪我入院,但佢一口拒絕,佢唔使做野既,我諗呢種阿媽想搵多個都難!


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


42#
發表於 12-2-13 17:44 |只看該作者
唔關清野事
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


41#
發表於 12-2-13 17:20 |只看該作者
回覆 bluetooth 的帖子

我婚前同屋企人關係都ok架~
但唔知係咪我一箱惰願既想法......

給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


大宅

積分: 4659


40#
發表於 12-2-13 17:07 |只看該作者
自己都有個家啦


子爵府

積分: 13364

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-2-13 17:06 |只看該作者
I am so lucky that my family members all love me so much....

anyway, take good care of urself!
There is a light at the end of the tunnel!


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


38#
發表於 12-2-13 17:01 |只看該作者
娘家?阿娘親大人都不在了。有無都無所謂啦。
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


37#
發表於 12-2-13 16:53 |只看該作者
咁你有無拎家用返去呀??


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-2-13 16:42 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

我又唔覺喎,可能本身同自己屋企関係唔差,三姐弟屋企又近住爸媽,而且仔仔都係媽揍,我哋成家成日都一齊食飯,反而我老公跟他的家人都無跟我家関係咁close




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-2-13 16:35 |只看該作者
娘家? 自我媽上天堂後就知我係無娘家返,隻C6仲同我講,如果第日你發皮四要返外家,咪返嚟呢度囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo