自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 828

好媽媽勳章


1#
發表於 12-2-17 11:24 |只看該作者
我呢幾日同c6嗌交,咁佢尋晚出左去食飯,但完全冇同我過,直至我旆工返到屋企我99先話我知!都唔緊要,今日到我約左同事去食飯,雖然嗌緊交但我都有send個訊息比佢講聲,但佢睇完冇覆過我!
其實我好嬲,覺得佢唔尊重我!收到講聲ok唔駛死!定係你地覺得好小事?




別墅

積分: 828

好媽媽勳章


6#
發表於 12-2-17 12:48 |只看該作者

回覆:Keroro_stephen 的帖子

呢個問題已同佢講過好多次!上次嗌到走老返娘家都係因為咁!係好左一排,唔夠一個月又打回原形!
我好介意佢唔理我感受,其實我已踏出第一步,但佢好似覺得我應份咁!




子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-2-17 12:44 |只看該作者

回覆:想問大家一個問題!

唔好太介意邊個行出第一步先啦,以前同ex都係咁結果到大家事後落晒火,搵個適當時候同佢講返妳嘅感受,佢下次應該識做啲



祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


珍珠宮

積分: 48772

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-2-17 12:38 |只看該作者
點解D公公婆婆可以白頭到老?! 因為佢地明白: 兩公婆一齊無話邊個贏晒 / 輸晒架.

嗌完過一排就算啦, 唔好再擺係心度. 自己辛苦, 對方都唔好受!

加油


別墅

積分: 828

好媽媽勳章


3#
發表於 12-2-17 11:31 |只看該作者

回覆:shinku 的帖子

佢成日話我唔尊重佢,我原完唔覺得佢有尊重過我!講真,呢一刻我好想鬧爆佢!




珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 12-2-17 11:28 |只看該作者
兩公婆吵架始終都要有一方放下先,
你SEND MSG 好好架啦,
佢唔回你你唔好理佢,當無件事啦。
再吵既話就會攪大件事。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo