自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 12-2-22 00:02 |只看該作者
急)5月頭考路試喇...重未搵到c fu學車...唉><有冇好介紹呀~thx~
因為要就時間做其他野
(一 - 四)1:30-3pm上水粉嶺學..(最好上落車都喺上水粉嶺...最多學45MINS X 2)
(六)可以出考試路段學...時間可以長d~
我對車係0知識...好想1 take pass...
頭爆中呀~~介紹下吖~~
我係考"1號仔自動波"呀...d人話最易考...加上搵食要用車...唉
路試係考"培正道"...去都未去過...
我對車真係0知識...
咩野1234波係咩開車都唔識嫁...
點算...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo