自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


男爵府

積分: 6296


1#
發表於 12-2-23 11:14 |只看該作者
我果個真係超惡頂!

我以前果啲上司全部都係男人,仲要係外國男人,佢地全部都好好人,好通情達理。

而家呢個女人...有時真係想劈炮唔撈



點評

hfks89  唔係好難頂, 係超級難頂  發表於 12-2-23 15:13


子爵府

積分: 13137


147#
發表於 12-2-26 22:07 |只看該作者

回覆:jitjitma 的帖子

我嗰個真係似女巫!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4439


146#
發表於 12-2-26 21:59 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我打工咁多年,覺得女上司真係無一個正常,個個都有病,到最後,搞到我揾工首要條件係要男上司!我好記得有一個成日叫我幫佢個仔擦咗寫過嘅練習作業嚟再影卬,我真係想比二十蚊佢,叫佢買過一本新,而當年嗰個八婆係揾緊十幾萬一個月,到最後我真係唔想浪費我嘅青春幫呢d人,我工作唔係幫你個仔影卬,我辭職時,佢重話如果我handover d嘢做得唔好,佢唔會比reference letter我,多得呢類人,令我覺得做人要爭氣,跟住我就好比心機揾另一份工同努力工作。




大宅

積分: 1101


145#
發表於 12-2-26 21:38 |只看該作者
99%


男爵府

積分: 6470


144#
發表於 12-2-26 21:01 |只看該作者
我遇親既女上司都係要超高要求,追求完美!對上果個係表表姐,日日返工就係要搵人錯處,你無錯都搵你唔到唔夠好既地方,日日唔搵人鬧下會唔安樂咁!都最後頂佢唔順辭職:;pppp:


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


143#
發表於 12-2-26 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


142#
發表於 12-2-26 20:04 |只看該作者

係咪女上司就一定好難頂?

大部份,尤其是中年剩女



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


子爵府

積分: 12290

畀面勳章 環保接龍勳章


141#
發表於 12-2-26 20:04 |只看該作者
遇過一男一女,好鍾意挑剔,容易有偏見,主觀、固執;只係遇過一個女既較有大將之風。


水晶宮

積分: 50254


140#
發表於 12-2-26 20:01 |只看該作者

回覆 回覆:jitjitma的帖子

都有例外!我舊女上司非常好,見工講明唔喜歡人ot, 見妳果排做到唔開心,又會叫妳放大假,為人爽朗,不小氣而家大家都無响果間公司做,大家仲係好朋友




若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


139#
發表於 12-2-26 20:00 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

唔係




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


138#
發表於 12-2-26 19:59 |只看該作者
男女上司都跟過..
不過我跟過果啲男上司個個係睇樣ge
只要樣好識擦鞋就坐直升機
其他做得幾好都唔會有幾會

女果幾個反而幾好
雖然都好情緒化
但係佢地會睇個人能力而升識
唔理你係好唔好樣
只要佢地覺得你有能力就會比機會你去學去試


公爵府

積分: 26797


137#
發表於 12-2-26 19:53 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我係人下屬,又係人地上司。我最怕而家個男上司,離婚、被降職。之後成個人變曬。變得自大、冇記性、自尊強。成日情緒化閙人。又卸鑊比人,成日話自己好牤,但吾知忙乜,廁所都吾多出來去。而家最憎跟佢!




珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


136#
發表於 12-2-26 16:32 |只看該作者

唔一定,我以前的男上司很難頂,他蠢,但以為自己很醒! 但係超賤~
我以前有個女上司, 結左婚有小朋友的, 超級NICE好人, 從來唔會鬧我, 唔開心時只會可愛地扁下嘴咁.


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 12-2-26 16:26 |只看該作者
女上司黑面次數較多


禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


134#
發表於 12-2-26 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 447


133#
發表於 12-2-26 16:11 |只看該作者

引用:已婚有仔女既,+難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
贊成~舉腳贊成!我公司最難頂係冇結婚,單身,自己住,又冇乜朋友果d 40歲女人!




珍珠宮

積分: 44770


132#
發表於 12-2-26 01:06 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

有時男人衰超上黎,衰過女人好多架,我就男女上司都拍過,有好有唔好,但拍男上司,靚女肯定有運行




子爵府

積分: 12369


131#
發表於 12-2-26 01:05 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我有幾個40幾歲未婚女同事,絕對係變態



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


珍珠宮

積分: 44770


130#
發表於 12-2-26 01:02 |只看該作者

引用:已婚有仔女既,+難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
Agree




大宅

積分: 4219


129#
發表於 12-2-26 00:55 |只看該作者
世事無絶對...我個上司好好人加...我地有好大既自由.....佢對我地班同事都有講有笑....好好加.

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo