自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-2-24 11:33 |只看該作者
近來BK上好多紅人遭人質疑、中傷,這些人踩住紅人上位,博多人回應而増加積分,肆機搬屋,呢類post我哋係咪應該少回應,連藐佢都嫌晒時間呢?




王國長老

積分: 119115

王國長老


70#
發表於 12-2-24 13:00 |只看該作者
本帖最後由 edea 於 12-2-24 13:03 編輯

樓主, 其實有唔同睇法都屬正常, 希望大家用和平表達方式, 唔好再爭執, 引起兩邊會員分化啦.

版主認為用惡人稱呼真係唔係咁好, 現在關上主題, 請大家保持和平理性既討論.

edea
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 5449


69#
發表於 12-2-24 12:53 |只看該作者

引用:我都係路過,但我覺得個post唔岩睇就唔好睇

原帖由 安室だがな 於 12-02-24 發表
我都係路過,但我覺得個post唔岩睇就唔好睇,我上bk係想開心,放鬆,唔水話人



...
Agree! 唔like 咪唔睇,無需要去質疑人!每人喜好各有不同,是真是假也一笑置之不用費時間深究,平常心啦




男爵府

積分: 8974

畀面勳章


68#
發表於 12-2-24 12:52 |只看該作者
我無回嗰 d post架


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-2-24 12:50 |只看該作者
有無真憑實據拎出黎睇下係唔係真係咁樣有分加, 唔係屈人要道歉呀
BK の 會員
Merry X'mas!!!


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-2-24 12:46 |只看該作者
我見佢尋日開post得7佰幾分, 今日都係得7佰幾分咋wor, 其實多人回有無分加ga
BK の 會員
Merry X'mas!!!


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


65#
發表於 12-2-24 12:43 |只看該作者

不要讓BK惡人得逞!

呃分



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 12-2-24 12:42 |只看該作者
咁即係邊個呀?


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-2-24 12:35 |只看該作者
路過, 上嚟都係為 happy 啫, 唔駛咁認真既
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


62#
發表於 12-2-24 12:31 |只看該作者

回覆:不要讓BK惡人得逞!

路過




子爵府

積分: 10018


61#
發表於 12-2-24 12:28 |只看該作者
路過too


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 12-2-24 12:23 |只看該作者
報到先


大宅

積分: 3779


59#
發表於 12-2-24 12:20 |只看該作者
個人覺得路過留腳毛無乜所謂, 不過應互相尊重, 以免成為網上欺凌。


別墅

積分: 938


58#
發表於 12-2-24 12:18 |只看該作者
做乜咁認真
阿(平)都無出聲


禁止訪問

積分: 1719

畀面勳章


57#
發表於 12-2-24 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14241


56#
發表於 12-2-24 12:17 |只看該作者
唔知亞女幾時先會叮一聲


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


55#
發表於 12-2-24 12:16 |只看該作者
路過............


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-2-24 12:15 |只看該作者

引用:使唔使講到"惡人"咁嚴重啊?+你可以講,+人地

原帖由 lucychau 於 12-02-24 發表
使唔使講到"惡人"咁嚴重啊? 你可以講, 人地都可以講吖嘛. 最唔好就係以多欺少. ...
本來人地平時講野都係開開心心笑下既。有人出post半開名咁話佢講大話,偷圖,當然感覺敵意。唔通對亞貴好友善呀?



我是一隻喵


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-2-24 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5109


52#
發表於 12-2-24 12:14 |只看該作者
我睇咗嗰個所謂"惡人"d post, 佢可能有表達唔啱ge地方, 但我都係覺得佢只不過係想表達佢ge想法, d 人話佢想因此有多d分, 要d分來做咩吖? 可以換錢來用? 理性d吖香港人, 唔好大陸化, 只有少數人講, 咁樣好咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo