自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


大宅

積分: 2146


1#
發表於 12-2-24 12:31 |只看該作者
help!!!
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


男爵府

積分: 9928


79#
發表於 12-2-26 22:29 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-26 22:23
係呀牆冇發霉嫁, 不過床都係少少, 係個木兜同床底先恐怖...
張床就到1年, 係舊屋冇事...
...
咁我唯一諗到既係......會唔會係......放入去床斗既野污糟呀? 因為幅牆冇事, 張床係舊屋又冇問題, 你有冇放左d皮褸或者皮手袋之類容易起霉既入去


大宅

積分: 4290

畀面勳章


78#
發表於 12-2-26 22:27 |只看該作者
用漂白水沫


公爵府

積分: 25126


77#
發表於 12-2-26 22:25 |只看該作者
用威猛先生去霉(橙色), 嘖完一抹就ok


男爵府

積分: 9928


76#
發表於 12-2-26 22:25 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-2-26 02:04

好叻呀你
又學到嘢
唔好咁講, 大家研究下咋


男爵府

積分: 9928


75#
發表於 12-2-26 22:23 |只看該作者
norakym 發表於 12-2-26 12:34
見到真係「毛管凍」好好彩係租的(親戚係業主),我切哂d菇之後用漂白水加棉花放了一 ...
試下過一排睇下得唔得啦, 如果冇再漏水應該唔大問題, 最怕d木入面有菌咋





伯爵府

積分: 15439


74#
發表於 12-2-26 22:23 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-26 22:19
如果另一邊係大廈外牆, 而屋入面幅牆又冇發霉....咁都幾奇怪啵, 你張床買左幾耐呀
...
係呀牆冇發霉嫁, 不過床都係少少, 係個木兜同床底先恐怖...
張床就到1年, 係舊屋冇事...


男爵府

積分: 9928


73#
發表於 12-2-26 22:19 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-26 01:48
另一邊會外面黎嫁喇..
如果另一邊係大廈外牆, 而屋入面幅牆又冇發霉....咁都幾奇怪啵, 你張床買左幾耐呀


大宅

積分: 4781

夏天玩到顛 熱血勳章


72#
發表於 12-2-26 12:34 |只看該作者

引用:Quote:norakym+發表於+12-2-25+07:26+原先

原帖由 CannieWP 於 12-02-25 發表
望下都驚 你呢間係2手樓? 個櫃係入伙時上手留落? 我咁估係因為係張相入面我見到件麻石 ...
見到真係「毛管凍」好好彩係租的(親戚係業主),我切哂d菇之後用漂白水加棉花放了一晚,(不過冇上bk),就起左舊的膠,冇放藥水就唧新玻璃膠,好驚再生番,現在放了2個白元抽濕希望好d啦




公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


71#
發表於 12-2-26 02:04 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-25 11:35
望下都驚 你呢間係2手樓? 個櫃係入伙時上手留落? 我咁估係因為係張相入面我見到件麻石 ...


好叻呀你
又學到嘢
順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 6677

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 12-2-26 01:56 |只看該作者
漂白水沫就得了


禁止訪問

積分: 597


69#
發表於 12-2-26 01:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15439


68#
發表於 12-2-26 01:48 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-26 00:53
咁你張床個床頭同床側貼住果兩幅牆後面係咩? 係另一間睡房? 係洗手間?
另一邊會外面黎嫁喇..


伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


67#
發表於 12-2-26 00:59 |只看該作者
norakym 發表於 12-2-25 07:26
原先只係見到邊界有小小,以為係防水膠唧得唔好,點知今日發大三倍,再睇真先知。。。原 ...

好恐怖


男爵府

積分: 9928


66#
發表於 12-2-26 00:53 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-26 00:47
好驚佢過2日又生返出黎...我抹得好辛苦!
我衣家周圍格緊價, 下星期內一定買到部抽濕機返黎!!
同埋我屋企呢, ...
咁你張床個床頭同床側貼住果兩幅牆後面係咩? 係另一間睡房? 係洗手間?


伯爵府

積分: 15439


65#
發表於 12-2-26 00:47 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-26 00:36
最恐怖係床底...好似海底世界咁, 成個底都係水草咁!!!!!
好驚佢過2日又生返出黎...我抹得好辛苦!
我衣家周圍格緊價, 下星期內一定買到部抽濕機返黎!!
同埋我屋企呢, 淨係床個到濕嫁咋, 其他都冇事完全唔濕...


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 12-2-26 00:44 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

漂白水




男爵府

積分: 9928


63#
發表於 12-2-26 00:36 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-25 23:51
Cannie你識好多!!! 你做衣行嗎???

成個兜都係霉, 好恐怖!



最恐怖係床底...好似海底世界咁, 成個底都係水草咁!!!!!<<< 你呢句笑到我想死, 你d形容好鬼有趣

唔好客氣, 大家一齊研究下o者, 希望幫到你啦, 我轉頭pm你, 你再check啦


伯爵府

積分: 15439


62#
發表於 12-2-25 23:51 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-25 12:58
海馬算係現成, 主要係用MDF板料, 外面係木皮, 但內窿係木紋紙, 唔可以用砂紙磨,
所謂既木紋紙就好 ...
Cannie你識好多!!! 你做衣行嗎???

成個兜都係霉, 好恐怖!
最恐怖係床底...好似海底世界咁, 成個底都係水草咁!!!!!
我岩岩搞掂哂... 抹到隻狗咁....
衣家開左冷氣等乾...
下星期買抽濕機, 唔該哂你呀!!


大宅

積分: 3793

畀面勳章


61#
發表於 12-2-25 13:14 |只看該作者
norakym 發表於 12-2-25 07:19
唉,新屋洗碗盤邊生菇tim ar.......
之前我個廁所個地櫃都有生呢D野, 好核突, 我都唔知係咩黎,
咪搣起哂之後用支漂白泡泡噴, 之後一陣就布抹返, TOUCH WOOD都未生返!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo