使用意見

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   7


男爵府

積分: 6043


1#
發表於 12-2-24 17:17 |只看該作者
大家理性討論,冇不雅冇對駡,點解要關左佢??BK自己都河蟹!

係咪連少少空間都唔俾得人講!!


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


212#
發表於 12-2-25 18:25 |只看該作者
其實嗰個 "封筆" topic, 又打住 "全城撐".
咁即係 "全城撐" "封筆" ?


複式洋房

積分: 204


211#
發表於 12-2-25 13:23 |只看該作者
終於要搬左個post過o黎呢邊???

成件事, 有冇大細超唔需要再深究, 公道自在人心:;pppp:

水能載舟, 亦能覆舟...... 本來對某人d post無興趣, 但亦未致於厭惡; 但經過呢幾日fans們舖天蓋地的出支持post, 被支持嘅人又高調的"唔嫁又嫁"...... 再加上烈士被搬post, 我不否認對某人的post已由"無興趣"--->轉化成"討厭"

我亦唔會問板主點解點解, 就等於你問曾突手有冇偏心唐唐一樣

我重申, CD rom出山絕冇有意插fans們或某紅人; 我只係撐烈士, 因為你的敢言, 我唔介意做小眾!






男爵府

積分: 6801


210#
發表於 12-2-25 12:20 |只看該作者
咁得意既?移左去 "使用意見 " ,我重來冇入過呢版,唔知原來都有野睇!


男爵府

積分: 6043


209#
發表於 12-2-25 12:08 |只看該作者

回覆:~mAc~ 的帖子

唔支持就係傷害;多個人出聲就係分身;討論就係罵戰;冇券籲就關帖/搬貼,that is BK.



點評

lovelyliz  失望  發表於 12-2-25 12:21


男爵府

積分: 5569

好媽媽勳章 畀面勳章


208#
發表於 12-2-25 12:02 |只看該作者
係可以自由講野
但應係對事,而唔係針對某一位會員
誰對誰錯,當事人都唔會好受

同埋唔係一句自由就大晒
因為自由既前提係自律同將心比己
唔係打住自由既旗號去傷害人
咁只係自私,唔係自由

點評

180    發表於 12-2-27 17:39

再精明、理性的女性, 當身份變成母親
都會變得迷信, 及甘願向奸商進貢; 她們不是無知
只是不想將來, 後悔今天做得不夠


大宅

積分: 2362

好媽媽勳章


207#
發表於 12-2-25 11:54 |只看該作者
回覆 viotior 的帖子


水晶宮

積分: 64904


206#
發表於 12-2-25 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viotior+於+12-02-25+發表即

原帖由 Cayee 於 12-02-25 發表
好快你個post都會被Coles n 河蟹還是做返隻cd rom好
Close打錯了



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


205#
發表於 12-2-25 11:52 |只看該作者

引用:即係一有味就要close?咁好多都要close+la +

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
即係一有味就要close?咁好多都要close la
好快你個post都會被Coles n 河蟹還是做返隻cd rom好



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


翡翠宮

積分: 87415


204#
發表於 12-2-25 11:50 |只看該作者

引用:即係一有味就要close?咁好多都要close la

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
即係一有味就要close?咁好多都要close la
版主都講左想和諧囉!!




王國長老

積分: 119115

王國長老


203#
發表於 12-2-25 11:50 |只看該作者
小manman 發表於 12-2-25 11:44
我明白架喇,所以我一直都話你有你難處,你有你做事的作風,你想bk和諧嘛,但我都可以有自己的意見,我都可 ...
OK
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


翡翠宮

積分: 87415


202#
發表於 12-2-25 11:49 |只看該作者

引用:講咁耐版主都不段重複講自己做得啱,都冇口

原帖由 viotior 於 12-02-25 發表
講咁耐版主都不段重複講自己做得啱,都冇口答我點解今次快手close post



...
算把喇,都無謂再爭辯落去,反正版主一定係覺得自己做得啱先會咁做,大家的位置唔同,睇的野自然唔同,大家各持己見再爭辯落去都無意義喇!!




男爵府

積分: 6043


201#
發表於 12-2-25 11:46 |只看該作者

回覆:viotior 的帖子

即係一有味就要close?咁好多都要close la




翡翠宮

積分: 87415


200#
發表於 12-2-25 11:44 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 12-2-25 11:31 版主

原帖由 edea 於 12-02-25 發表
如果lazy小姐有異議, 請佢向夫婦版版主聯絡啦.

我冇追佢果D post, 亦話唔定當事人係enjoy同大家交手呢, ...
我明白架喇,所以我一直都話你有你難處,你有你做事的作風,你想bk和諧嘛,但我都可以有自己的意見,我都可以堅持自己的睇法,反正係呢件事上我的睇法就係咁~~~




男爵府

積分: 6043


199#
發表於 12-2-25 11:43 |只看該作者

回覆:edea 的帖子

講咁耐版主都不段重複講自己做得啱,都冇口答我點解今次快手close post




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


198#
發表於 12-2-25 11:40 |只看該作者
發生左咩事啊??點解我次次都咁out


王國長老

積分: 119115

王國長老


197#
發表於 12-2-25 11:37 |只看該作者
小manman 發表於 12-2-25 11:31
版主:我有睇你的回覆,唔使一再重複你close個topic,我從來無話過你偏見,你有你難處我明白,但我亦有我的 ...
如果lazy小姐有異議, 請佢向夫婦版版主聯絡啦.

我冇追佢果D post, 亦話唔定當事人係enjoy同大家交手呢, 如果佢有異議係可以同版主聯絡.

我睇自由講場, 我睇到衝突所以關文, 唔想大家再嘈落去, 唔係話聲大可以嚇驚版主, 版主只係唔想大家傷和氣.


我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


伯爵府

積分: 19839

畀面勳章


196#
發表於 12-2-25 11:34 |只看該作者
本帖最後由 6299daside 於 12-2-25 11:35 編輯
edea 發表於 12-2-25 11:28
你錯啦. 如果版主怕強權就唔可能再坐呢個位.

而且, 版主雖然想寬容, 但有D位置唔會再讓步, 凡事都有底線, ...
sorry,改左你篇文...........期待白武士

你錯啦. 如果特首怕強權就唔可能再坐呢個位.

而且, 特首雖然想寬容, 但有D位置唔會再讓步, 凡事都有底線, 一定要強特首屈服, 最後, 特首會請離場. 就算好多人一齊鬧特首都冇用, 做得特首已經預左做乞人憎, 唔受歡迎既事都要做, 如果特首只係順從一群人既意思, 咁同傀儡有咩分別? 特首係服務香港, 以大局為重.






水晶宮

積分: 64904


195#
發表於 12-2-25 11:33 |只看該作者

引用:Quote:JunichiOkada+發表於+12-2-25+11:08+

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
"被封了" 但係好似都好耐路喎, 咁耐都未解對倒?!
終身被封啊!我係da姐都bye bye啦!心灰意冷



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


194#
發表於 12-2-25 11:31 |只看該作者

引用:Quote:wendykaka+發表於+12-2-25+03:41+當

原帖由 matoba 於 12-02-25 發表
呢輪好似唔見咗ada好耐, 佢唔知去咗邊呢
Ada姐比人終第監禁丫嘛!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo