自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 28663


1#
發表於 12-2-27 00:33 |只看該作者
而家冇人買 I Phone 4S 轉買三星手機啦

除左d人炒機才真金白銀買


男爵府

積分: 7556


21#
發表於 12-2-27 06:11 |只看該作者

引用:而家冇人買+I+Phone+4S+轉買三星手機啦除左

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
而家冇人買 I Phone 4S 轉買三星手機啦

除左d人炒機才真金白銀買





子爵府

積分: 10665

大廚勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-2-27 06:05 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
我剛剛幫呀姨喺apple網買兩部自用,
我自己嗰部都係好早期同apple買喎…
我咪一家都白痴?!
你估0機價真係唔洗錢?
綁你兩年約,個月費貴啲,
機價咪又喺返度!
有俾月費都係真金白銀買㗎!
唔好出口傷人,隨便話人白癡!



版權所有,任何傳媒論壇未經本人同意,不得擅自轉載!


瑪瑙宮

積分: 139324

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-2-27 05:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ula1219+於+12-02-27+發表怎

原帖由 kellylau79 於 12-02-27 發表
係咯!據我所知前日下午呢度有人通知apple開賣後,都有好多JM訂啊!我自己需要成日上網就話上臺加980(32G ...
我自用都係買淨機(不過唔係4s),唔覺有幾白痴

用量少,迫自己比約綁住就白痴嘞





大宅

積分: 4835

好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 12-2-27 04:19 |只看該作者

引用:回覆 ula1219 的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
過份左喎



我要努力


大宅

積分: 1796

畀面勳章


17#
發表於 12-2-27 03:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katherine.k+於+12-02-27+發

原帖由 CrystalC 於 12-02-27 發表
又唔洗話人白痴啊…你都唔見得好醒姐…





男爵府

積分: 6986


16#
發表於 12-2-27 02:40 |只看該作者

回覆:I Phone 4S

撩交嗌




珍珠宮

積分: 32386


15#
發表於 12-2-27 01:42 |只看該作者

回覆:I Phone 4S






伯爵府

積分: 15740


14#
發表於 12-2-27 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katherine.k+於+12-02-27+發

原帖由 ula1219 於 12-02-27 發表
怎麼你認為沒有人會買空機的嗎?個個都那麼巧有約簽?這裡都不少媽媽買來自用。究竟誰白痴呢:un ...
係咯!據我所知前日下午呢度有人通知apple開賣後,都有好多JM訂啊!我自己需要成日上網就話上臺加980(32G)開個無限plan,但我前日買部俾我老竇,佢係公司同屋企wifi就ok,平時電話又唔多,最平果個plan都唔需要嘅,就梗係俾錢買齊機啦!




子爵府

積分: 14127

熱血勳章


13#
發表於 12-2-27 01:32 |只看該作者
吾好咁話人啦


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


12#
發表於 12-2-27 01:30 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀





水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


11#
發表於 12-2-27 01:28 |只看該作者

引用:回覆 ula1219 的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
你話人白痴,吾見得你聰明wor...:;pppp:




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


10#
發表於 12-2-27 01:25 |只看該作者

回覆 回覆:katherine.k的帖子

mouth:



大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 1015


9#
發表於 12-2-27 01:25 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
又唔洗話人白痴啊…你都唔見得好醒姐…




伯爵府

積分: 15740


8#
發表於 12-2-27 01:23 |只看該作者

回覆:I Phone 4S

我前日先買咗一部,唔通我白癡?




伯爵府

積分: 18580


7#
發表於 12-2-27 01:06 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
怎麼你認為沒有人會買空機的嗎?個個都那麼巧有約簽?這裡都不少媽媽買來自用。究竟誰白痴呢



這世界唯一不變的就是變


子爵府

積分: 11028


6#
發表於 12-2-27 01:05 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 你白痴架....0機價簽

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀
甘都算白痴?




公爵府

積分: 28663


5#
發表於 12-2-27 01:02 |只看該作者
回覆 ula1219 的帖子

你白痴架....0機價簽約呀


子爵府

積分: 12037

好媽媽勳章


4#
發表於 12-2-27 00:53 |只看該作者

回覆:I Phone 4S






男爵府

積分: 6435

wyeth冷知識勳章


3#
發表於 12-2-27 00:43 |只看該作者

引用:而家冇人買+I+Phone+4S+轉買三星手機啦除左

原帖由 katherine.k 於 12-02-27 發表
而家冇人買 I Phone 4S 轉買三星手機啦

除左d人炒機才真金白銀買





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo