自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


伯爵府

積分: 17891


1#
發表於 12-2-27 00:34 |只看該作者
有冇媽咪, 你地有小朋友有亞氏保加症呀? 我懷疑我11歲大的小朋友有呀? 可以點幫佢? 同埋應該點搵醫生做評估呀? 有冇醫生可以介紹呀? 超急!!!......pls help.........thx!


大宅

積分: 2506


67#
發表於 12-3-26 15:50 |只看該作者

引用:回覆 CLong 的帖子 CLong,我諗你既小朋友

原帖由 小傑媽媽 於 12-03-24 發表
回覆 CLong 的帖子

CLong,
其實我個仔都係咁,你唔好睇到自己個仔咁差,我話受軟既意思並唔係次次得,但係硬一定唔得,所以我話仲未揾到好有效既方法,希望上到講座或 take 到 course 既家長可以分享下囉...

小媽媽,你記得要想盡辨法同個小朋友攪好d關係,關係好自然容易聽得入耳,關係唔好,仲同佢鬥硬,只會令惡性循環。我之前未認識亞氏保加,成日同個小朋友鬥硬,攪到d關係唔好,佢完全唔聽我的,daddy 同佢關係好d,佢接受既程度都大d。





男爵府

積分: 9754


66#
發表於 12-3-24 22:24 |只看該作者
回覆 Candy_family 的帖子

你去教育王國果面的'資優教育' 問下其他家長. 有不少家長都CHECK 左.
我囡囡未夠AGE 4, 不過,已經排左年尾去.CHECK


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 12-3-24 22:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 27698


64#
發表於 12-3-24 21:58 |只看該作者

引用:回覆 heichunmum 的帖子 我都有睇過有關資

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6245


63#
發表於 12-3-24 21:35 |只看該作者
我個仔都比老師懷疑佢有亞氏保加⋯


大宅

積分: 2440


62#
發表於 12-3-24 21:14 |只看該作者
你可以先搵家庭醫生寫信轉介去政府的 CAC 排期, 但要快, 因為佢哋只喺幫 12 歲前的小朋友.



點評

PaPa  甚麼是CAC?  發表於 12-3-24 21:17


珍珠宮

積分: 42366

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


61#
發表於 12-3-24 21:01 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-3-24 00:17
回覆 PaPa 的帖子

去一般家庭醫生轉介的, 叫醫生寫封轉介信
請問叫家庭醫生點寫呢?
是否轉介去睇兒童精神科?


大宅

積分: 2506


60#
發表於 12-3-24 15:52 |只看該作者

引用:蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣

原帖由 小倩 於 12-03-24 發表
蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣
所以我覺得只靠呢d機構真的不太實在,希望可以在這裡籍著大家的分享多一點支援。




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 12-3-24 15:10 |只看該作者

回覆 回覆:CLong的帖子

蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣



            


大宅

積分: 2506


58#
發表於 12-3-24 15:05 |只看該作者

亞氏保加症.....急.......pls help

希望有經驗的父母可以在這裡分享下。




大宅

積分: 2506


57#
發表於 12-3-24 15:01 |只看該作者

引用:我個仔都有亞氏保加,但我又唔覺得佢好聰明

原帖由 小傑媽媽 於 12-03-23 發表
我個仔都有亞氏保加,但我又唔覺得佢好聰明,反而仲係勁硬頸,日日同我搞對抗,激到我嘔白泡! ...
小傑媽媽,

我小朋友同你的差不多,但我發覺佢比較受軟唔受硬,亞氏的小朋友我自己覺得不宜硬碰,否則影響關係,他更聽不入耳。不過我仍在學習中,未找到很有效的方法。




大宅

積分: 2506


56#
發表於 12-3-24 14:55 |只看該作者

引用:我特登注冊就係想同你分享,你先冷靜D,你

原帖由 IvyCP 於 12-03-23 發表
我特登注冊就係想同你分享,你先冷靜D,你係因咩懷疑個仔有啊?學校老師同你講?佢細個時幼稚園老師有沒講 ...
IvyCP,

其實我小朋友都已評估為亞氏保加,剛六歲,但兒童評估中心話佢擇界,不獲跟進,叫我自己找私人或其他機構。我找過部份機構,但因太貴,負擔不起,蕊展原先有希望,但排了差不多—年,小朋友已過六歲,又不獲受理,要重新排小學組。我怕排到,他又超齡了,有無人知有無d機構可以快d同不太貴的呢?




大宅

積分: 1757


55#
發表於 12-3-24 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-02-27+發表

原帖由 ilovematthew 於 12-02-27 發表
我仔也是,又唔專心,又懶散,都唔知想點,駁咀就最叻,我無去評估過佢有無問題,唉好難教,我都 ...
我個仔都係喎!完全一樣,真係吾知出咗咩問題?




伯爵府

積分: 17891


54#
發表於 12-3-24 00:17 |只看該作者
回覆 PaPa 的帖子

去一般家庭醫生轉介的, 叫醫生寫封轉介信


珍珠宮

積分: 42366

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 12-3-24 00:12 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-3-23 21:42
回覆 IvyCP 的帖子

我同佢排左政府喇, 姑娘打比我問症, 佢了解左我小朋友的情況後, 叫我直接去兒童精神科 ...
請問你點排政府架?


伯爵府

積分: 17891


52#
發表於 12-3-24 00:05 |只看該作者
回覆 IvyCP 的帖子

好呀, 真係唔該晒, 講真, 有時我真係唔知點同我個仔解決佢D不安同情緒, 只係成日同佢講有D事我地控制唔到的, 唔洗太介意, 我知道幫唔到佢, 但又唔識咁教佢


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-3-23 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


50#
發表於 12-3-23 22:28 |只看該作者

回覆:亞氏保加症.....急.......pls help

做乜咁遲先發現




大宅

積分: 2353


49#
發表於 12-3-23 22:25 |只看該作者

回覆:Candy_family 的帖子

我星期一返工幫你將個情況同機構反應吓,But如係,11age只可以情緒輔導為主,你係屋企可以多D同佢做場景分析、角色扮演、教佢如何處理各種人際糾紛!亞氏保加仔欠缺同理心,你要負出相陪時間,加油!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo