2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 356


1#
發表於 12-2-29 22:15 |只看該作者
依家15wk5d, 由14wk開始就日日都頭痛, 雖然未至於超痛, 但都好辛苦, 唔知有無方法可以改善?


複式洋房

積分: 356


8#
發表於 12-3-2 13:59 |只看該作者
飲寶礦力唔知work唔work呢?

我呢兩日都戴帽瞓, 起身果時無頭痛, 不過有時半夜甩咗頂帽會覺得頭痛, 要盡快戴番先得。


複式洋房

積分: 330


7#
發表於 12-3-1 19:48 |只看該作者

回覆:14wk開始日日都頭痛, 有無方法可以改善?

我都有頭疼!係公司就飲寶礦力,係屋企就訓覺覺:




複式洋房

積分: 214


6#
發表於 12-3-1 18:29 |只看該作者

回覆:14wk開始日日都頭痛, 有無方法可以改善?

我都係呀!依家成日頭痛,夜晚又瞓得唔好,又係成晚發夢醒吓瞓吓,好鬼辛苦!公司都有人大肚,但係佢哋又冇事,搞到我唔敢sick leave,怕比人話,只好遲啲返...





大宅

積分: 2272


5#
發表於 12-3-1 17:06 |只看該作者
我都係成日頭痛,瞓多D好似好D


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


4#
發表於 12-2-29 23:56 |只看該作者

回覆:14wk開始日日都頭痛, 有無方法可以改善?

我都係咁呀﹐上星期13wk+就開始成日頭赤。之前果晚訓唔"林"成晚發夢訓下醒下,琴日一起身就頭痛,所以sick leave 一日抖下。




複式洋房

積分: 356


3#
發表於 12-2-29 23:31 |只看該作者
我平時無戴帽既習慣, 戴帽出街好似有d怪怪地... 不過可以試下今晚戴帽瞓, 希望有改善~


大宅

積分: 2460


2#
發表於 12-2-29 23:04 |只看該作者

14wk開始日日都頭痛, 有無方法可以改善?

我医生叫我戴帽,幫個頭保暖。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo