2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3693


1#
發表於 12-3-1 04:18 |只看該作者
我原本165CM高,44-45KG,腰圍24吋,五日前係肚圍35.5吋,體重54KG,去完旅行返黎,短短幾日又肥多1KG

我已經覺得自己再咁落去會爆紋爆到七彩了………


珍珠宮

積分: 44373


37#
發表於 12-3-14 15:21 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-3-2 13:56
我都唔知邊度係腰~~~

27W喇,但係個肚都係36"喎,同24W果陣一樣,只係睇落去大左 ...
今日去完產檢喇,終於知道自己幾重~
話說20-24W,我竟然一個月重左10磅~
今日28W5D,竟然比24W重得1磅咁大把~(暗喜中‧‧‧)


我梗係問醫生點解究啦~ 佢話體重唔係一條直線咁上升架喎,我咁樣又係正常~~




PS,我肚圍仲係36吋,冇大過~體重: 比未有B時重左15磅~
輸入搜索內容


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-3-5 15:59 |只看該作者
回覆 Wongbeabea 的帖子

haha... 我明呀..... 我以前都係23腰....33pat...... 除左legging......其實d褲都著得唔靚....因為冇個pat頂住....


而家個pat都係得34".................... 個肚已經突圍左.....


大宅

積分: 3693


35#
發表於 12-3-4 18:33 |只看該作者

引用:168cm,我未有B前51KG,腰圍27,宜家陀佐吖

原帖由 Wonderful-Baby 於 12-03-04 發表
168cm,我未有B前51KG,腰圍27,宜家陀佐吖B後,24週去產檢時候體重58KG,腰圍33寸。

宜家27週,前兩日量 ...
都唔算肥得多啦你咁高





大宅

積分: 3693


34#
發表於 12-3-4 18:33 |只看該作者

引用:我都係咁話! 但係生之前本身偏瘦。。所以

原帖由 evilmei 於 12-03-04 發表
我都係咁話!

但係生之前本身偏瘦。。所以想番番去都難!
咁唔去返,都起碼望落係瘦就好。起碼買到褲,24腰36hip 係我夢想!之前23—24腰34pat 無褲買到咁濟




大宅

積分: 3693


33#
發表於 12-3-4 18:31 |只看該作者

引用:我都有呀?花腸響螺瘦肉丫!最緊要食埋渣!

原帖由 evilmei 於 12-03-04 發表
我都有呀?花腸響螺瘦肉丫!最緊要食埋渣!!哈哈!

我同你好接近喇而家!25w.... 35"肚。55kg...... 重左 ...
就追到我!




大宅

積分: 2351


32#
發表於 12-3-4 17:59 |只看該作者
168cm,我未有B前51KG,腰圍27,宜家陀佐吖B後,24週去產檢時候體重58KG,腰圍33寸。

宜家27週,前兩日量過體重60KG,頭先腰圍量過36寸。


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-3-4 15:06 |只看該作者

回覆:Wongbeabea 的帖子

我都係咁話!

但係生之前本身偏瘦。。所以想番番去都難!




大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-3-4 15:04 |只看該作者

回覆:Wongbeabea 的帖子

我都有呀?花腸響螺瘦肉丫!最緊要食埋渣!!哈哈!

我同你好接近喇而家!25w.... 35"肚。55kg...... 重左17lbs喇!




大宅

積分: 3693


29#
發表於 12-3-3 23:56 |只看該作者

引用:原本160cm高,24"腰,104lbs。依家24w,32"

原帖由 fuksze123 於 12-03-03 發表
原本160cm高,24"腰,104lbs。依家24w,32"肚,112lbs...
太好喇肥左八磅only




別墅

積分: 635

熱血勳章


28#
發表於 12-3-3 21:21 |只看該作者

回覆:你地原本幾重?腰圍幾多?宜家咩境況?

原本160cm高,24"腰,104lbs。依家24w,32"肚,112lbs...




大宅

積分: 3693


27#
發表於 12-3-3 16:17 |只看該作者

你地原本幾重?腰圍幾多?宜家咩境況?

今日嘅我
temp_photos.jpg




大宅

積分: 3693


26#
發表於 12-3-3 15:30 |只看該作者
Hellokitty610 發表於 12-3-3 12:37
WAH...綜觀我最肥..咩你地個個都禁瘦既.....

我只望返到原本咁就要還神


大宅

積分: 2509


25#
發表於 12-3-3 12:37 |只看該作者
WAH...綜觀我最肥..咩你地個個都禁瘦既.....


生完一定要FIT過未生前....


大宅

積分: 3693


24#
發表於 12-3-3 03:06 |只看該作者
leetsuiwah 發表於 12-3-2 12:02
162cm, 未懷孕前48kg, 現在26w, 到了55.2kg。
如果跟醫院的營養指標,我都未食得夠。
...
BMI 先啱


大宅

積分: 3693


23#
發表於 12-3-3 03:04 |只看該作者
valentinored 發表於 12-3-2 16:32
未大肚: 104lbs, 腰24吋
生第一胎時: 128lbs (38w), 肚37吋
生完半年: 114lbs, 腰26吋

加油啊,同時要做運動啊唔係好易肥返,我見我啲員工食葯都好易瘦但好易又肥


大宅

積分: 3693


22#
發表於 12-3-3 03:02 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-3-2 13:56
我都唔知邊度係腰~~~

27W喇,但係個肚都係36"喎,同24W果陣一樣,只係睇落去大左 ...

係呀會架因為FULL左圓左:D


大宅

積分: 3693


21#
發表於 12-3-3 03:01 |只看該作者
leetsuiwah 發表於 12-3-2 12:02
162cm, 未懷孕前48kg, 現在26w, 到了55.2kg。
如果跟醫院的營養指標,我都未食得夠。
...

佢地啲指標係唔係同IBM一樣……


大宅

積分: 3693


20#
發表於 12-3-3 03:00 |只看該作者
evilmei 發表於 12-3-2 07:57
但係琴日先聽佢講其實湯水唔多營養。。因為我本身唔中意食肉。。而家要好辛苦去達到每日5-6份蛋白質呀!:ig ...

你飲咩湯?我飲花膠湯啊


男爵府

積分: 5263


19#
發表於 12-3-2 16:32 |只看該作者
未大肚: 104lbs, 腰24吋
生第一胎時: 128lbs (38w), 肚37吋
生完半年: 114lbs, 腰26吋
現在佗第二胎: 124lbs (22w), 肚35吋....預計38w分分鐘超過140lbs

立意生完餵完人奶會睇醫生食藥減肥....心意已決....目標減到104lbs...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo