自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4786

畀面勳章


1#
發表於 12-3-2 14:12 |只看該作者
還是買金器俾亞哥? 如果淨做禮一家三口做$5000會唔會太少呢?

點評

fw9166  我個時細妹結婚,所係做了$5000, 一世人兩兄弟姊妹,有今生無來世.  發表於 12-3-2 14:27


大宅

積分: 1916


28#
發表於 12-3-5 11:57 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我結婚時我老公2個妹(已經有做野)已經冇人情,冇禮,冇幫手,仲要下午比左$出去自己食飯,即日我老公個阿媽當住d兄弟姊妹面前叫我老公比返$,個妹我嬲到爆,所以我好憎佢一家人



點評

765830  哀格  發表於 12-3-6 13:02


大宅

積分: 2416

陪月勳章


27#
發表於 12-3-4 18:44 |只看該作者

回覆:i9003 的帖子

我結婚時請左姨婆同佢d仔女,坐滿一圍,但比嘅係一隻介子仔,加500大元嘅人情,結果我阿爸比我寸到而家!因為果個係佢親阿姨,自此我冇再去拜過年,費時見到嬲死自己!



  33週了,工作仍然好忙,阿b你要乖d,如果唔係媽媽就好辛苦架啦~


男爵府

積分: 7821


26#
發表於 12-3-4 11:48 |只看該作者
AKTong 發表於 12-3-4 11:41
你的case都几經典,你姑丈一家咁都得?咁你哋关系一直係怎样的?我都试過啦,我结婚時请一家親戚五口,佢哋个个 ...
關係呀? 一年最多見一次, 但係唔請佢飲又唔得, 無奈,

跟住過左兩年, 佢d仔結婚都冇擺酒, 仲諗住 "以牙還牙"


男爵府

積分: 5289


25#
發表於 12-3-4 11:41 |只看該作者

引用:我結婚時,+我原本請我姑丈一家五口,+點知佢

原帖由 i9003 於 12-03-04 發表
我結婚時, 我原本請我姑丈一家五口, 點知佢d仔帶埋女友來, d女又帶男友來, 結果一家七口來, 冇送金器, 只是 ...
你的case都几經典,你姑丈一家咁都得?咁你哋关系一直係怎样的?我都试過啦,我结婚時请一家親戚五口,佢哋个个大人來㗎,共比五佰大元人情,一样咁經典




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-3-4 11:35 |只看該作者

亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我果時都無送!




伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-3-4 10:52 |只看該作者

引用:我個陣結婚, 老公兩個妹妹冇送金,冇比人情

原帖由 Tabo88 於 12-03-02 發表
我個陣結婚, 老公兩個妹妹冇送金,冇比人情 , 重要同boyfriend去飲宴.
...
當年男友也有一同出席,好咗我有做一萬蚊人情比細佬,唔係佢老婆可能都爆我地。
你家人無做人情,有沒有出力呀?幫頭幫尾呀?唔好嬲啦!可能佢地細個唔識野。



Kinglong


大宅

積分: 4227


22#
發表於 12-3-4 10:44 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我結婚時,我妹仲細,所以冇送過嘢俾我,佢舊年結婚,我一家三口做人情5000元。




男爵府

積分: 7821


21#
發表於 12-3-4 10:34 |只看該作者
我結婚時, 我原本請我姑丈一家五口, 點知佢d仔帶埋女友來, d女又帶男友來, 結果一家七口來, 冇送金器, 只是封了 "六百大元" 的人情, 但係佢地唔係負擔不起, 佢地一家五口都已經出來做野,
仲要係佢地3點幾已經到左酒樓開枱, 仲早過我到,
又冇來恭喜我, 又冇影相,

點評

765830  衰格  發表於 12-3-6 13:01


大宅

積分: 2872

畀面勳章


20#
發表於 12-3-4 09:51 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

睇下你自己有無能力囉!如果係我,我會送!因為我得一個哥哥!




大宅

積分: 3754

畀面勳章


19#
發表於 12-3-2 17:58 |只看該作者

回覆:亞哥結婚, 洗唔洗買金器俾未來亞嫂?

我d呀哥家姐結婚果時我仲十下十下咩都冇送,乜要送禮?唔知佢地有冇嬲我冇送禮




子爵府

積分: 12390

BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-3-2 17:54 |只看該作者
我個陣結婚, 老公兩個妹妹冇送金,冇比人情 , 重要同boyfriend去飲宴.


大宅

積分: 2416

陪月勳章


17#
發表於 12-3-2 17:44 |只看該作者
回覆 kit1014 的帖子

我同你情況都一樣呀~
不過我都係比多d人情比佢~
  33週了,工作仍然好忙,阿b你要乖d,如果唔係媽媽就好辛苦架啦~


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-3-2 17:31 |只看該作者
睇下你果時結婚你阿哥有冇送金比你lo, 如果有, 你應該都要送返金~~


我細佬都就結婚, 佢果時夾份買左對金鈪比我, 所以我會買返對金rings 比佢地, 另再偷偷比多$10000 佢結婚, 一生人得一個細佬, 點都要幫下手既~


大宅

積分: 3356

畀面勳章


15#
發表於 12-3-2 17:10 |只看該作者

回覆:kit1014 的帖子

如果買金器,都要做人情架;其實睇下你同阿哥關係有幾好




侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-3-2 17:05 |只看該作者
我當年買了條金頸鏈比亞嫂,但就唔記得有無另外做人情


禁止訪問

積分: 1472


13#
發表於 12-3-2 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 12-3-2 16:30 |只看該作者
只需要送啲首飾都可以,不用買金. 金器等長輩或阿哥家姐送


大宅

積分: 4786

畀面勳章


11#
發表於 12-3-2 16:26 |只看該作者
月希 發表於 12-3-2 16:09
咦..你係妹喎...唔駛買金器..比多D人情就OK.
金器多數都係大買比細...
bb2 發表於 12-3-2 15:58
金器通常係大買比細架...

我就係想知係唔係咁! 因為我做細, 但結婚先過亞哥, 所以想知有無唔同! 多謝解答~


珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-3-2 16:09 |只看該作者
咦..你係妹喎...唔駛買金器..比多D人情就OK.
金器多數都係大買比細...

點評

961123  agree  發表於 12-3-2 16:54
hoiching930  agree  發表於 12-3-2 16:14

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo