2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 415


1#
發表於 12-3-2 21:11 |只看該作者


洋房

積分: 59

陪月勳章


42#
發表於 12-3-19 15:43 |只看該作者
各位十月媽媽加油,如果呢個醫生唔答您又照唔到,不如換個個la..
我係12/1 LMD,cycle 38 days
18-20/2 check 到有,照陰超見唔到,醫生話可能宮外孕,之後過左幾曰零晨去完厠所休克,嚇死我,諗休克缺氧會不會影響bb,之後再見醫生照肚,見到佢,未有胎,仲多個水泡,7w4d大概兩星期前見到閃閃下,不過8w3d上星期流啡,又嚇死,即刻打比姑娘,好彩佢仲閃閃下仲大個左,不過現在要臥床,星期三返工,同要食安胎藥(荷爾蒙)。仲有好多關要過,媽媽們加油!


別墅

積分: 740


41#
發表於 12-3-18 02:03 |只看該作者
定 d 黎, 我之前個情況仲悲(而家都未算好)
我 Day 1 係 1 月 2 日, 平時大概 31-32 日 cycle
如果計日子的話第一次見醫生 3 月 2 日果時應該要係 8w3d
但無論肚超定陰超都只照到個胎囊 (同一日內睇左 2 個私家醫生)
兩個得出既結果都係一致:胎囊只得約 0.9cm 大即係 4-5w
相差左接近 4w 差距
兩個醫生都話唔樂觀要等十日八日再覆診睇下長唔長得成個胎
日子過得好辛苦, 兩公婆心理壓力好大地終於捱到再見醫生
覆診日係早兩日星期五黎, 即係如果以計算講既 10w3d
今次陰超照出黎見到閃閃, 個 B 約 1.3cm 即係大概 7w4d, 心跳 148bpm
雖然同上次既差距收窄左客觀黎講可以當係遲左排卵/遲左著床/whatever
但醫生話情況仍然未樂觀因為胎囊生長太慢
對比上次只係有大左大約 0.44cm
無足夠空間比個 B 活動同有機會令個 B 受擠壓而畸形
而且醫生話胎水量亦明顯唔夠
佢話如果胎水唔夠的話個胎係生存唔到
而家又要等隔多個禮拜再覆診
過完一關又有下一關
咁你話你驚得幾多


大宅

積分: 3867


40#
發表於 12-3-11 18:02 |只看該作者

回覆:急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

定d來呀,我7w至照到,dr開頭都話no good!食多d花教!訓多點!長胎呀





別墅

積分: 964


39#
發表於 12-3-10 22:56 |只看該作者

引用:回覆+littlericerice+的帖子 +++我個醫生

原帖由 cowbe 於 12-03-10 發表
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生? ...
或者你睇多個婦科




別墅

積分: 964


38#
發表於 12-3-10 22:55 |只看該作者

引用:回覆+littlericerice+的帖子 +++我個醫生

原帖由 cowbe 於 12-03-10 發表
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生? ...
你可以要求照隂照架




複式洋房

積分: 415


37#
發表於 12-3-10 21:50 |只看該作者
回覆 littlericerice 的帖子

我個醫生冇照陰超,問佢係咪可以照陰超都冇答,你睇邊個醫生?


複式洋房

積分: 206


36#
發表於 12-3-8 19:15 |只看該作者

回覆:cowbe 的帖子

我未照Book 左3月23日先照
到時8W,應該ok 掛,我都好緊張!




男爵府

積分: 6822

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 12-3-8 16:24 |只看該作者
本帖最後由 KOC 於 12-3-8 16:25 編輯

cowbe

我同你一樣都是高齡﹐6/3產檢時見唔到閃閃﹐醫生都是話 10個中, 有3個會 ......

我都好worry ......

add oil!


複式洋房

積分: 415


34#
發表於 12-3-8 16:02 |只看該作者
回覆 gigi1025 的帖子

你BB點呀!


大宅

積分: 4497


33#
發表於 12-3-5 10:06 |只看該作者
sharonsa 發表於 12-3-5 00:14
我星期五照左6週3有0.9cm睇到心跳. 醫生都話未必睇到都係幫我試.
希望你過多兩個星期會見到BB la~ ...

我聽日都係6w3d呀~ 聽日第一次去見醫生, 希望都可以好似你咁照倒閃閃啦~~
而家真係好緊張~~~~~ ><


大宅

積分: 4497


32#
發表於 12-3-5 10:05 |只看該作者
樓主要加油呀! 希望你o既bb 健康平安, 快d照倒閃閃~~


大宅

積分: 1087


31#
發表於 12-3-5 00:14 |只看該作者
我星期五照左6週3有0.9cm睇到心跳. 醫生都話未必睇到都係幫我試.
希望你過多兩個星期會見到BB la~


複式洋房

積分: 415


30#
發表於 12-3-4 20:25 |只看該作者
回覆 鈴瑾 的帖子

要兩個星期後再去醫生道,希望到時好似你一樣照到BB同心跳啦! 我c6知道消息後好失望,成日都唉聲嘆氣!我好似好對佢唔住。 我高齡好多野都擔心,要過好多關,當媽媽真不容易。 多謝你俾好我好多正能量。


複式洋房

積分: 415


29#
發表於 12-3-4 20:15 |只看該作者
回覆 Kiki2012 的帖子

你個醫生有冇話你胎襄細


別墅

積分: 841


28#
發表於 12-3-4 16:29 |只看該作者

回覆 回覆:cowbe的帖子

你唔駛太擔心,再唔係揾多個醫生睇下




複式洋房

積分: 415


27#
發表於 12-3-4 15:00 |只看該作者
回覆 鈴瑾 的帖子

就係因為醫生話唔樂觀所以好擔心


別墅

積分: 841


26#
發表於 12-3-4 14:44 |只看該作者

急~~6week醫生話只見胎襄沒有胎,胎襄仲好細~~正常有幾大

我6w1d肚照只有胎囊1.2cm,未見到胎,尋日7w6d都係肚照見到胎同閃閃,胎有1.35cm,唔好太擔心,等多一兩個星期再去照啦,加油




複式洋房

積分: 124


25#
發表於 12-3-4 12:58 |只看該作者

回覆:nn1984 的帖子

你個BB同我個一樣大喎,不過我喺19/醫生就confirm咗,28/2照陰超,胎囊0•87




複式洋房

積分: 415


24#
發表於 12-3-4 12:45 |只看該作者
回覆 nn1984 的帖子

聽你咁講有番啲希望,多謝。你預產期早我一日。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo