夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1068


1#
發表於 12-3-3 23:47 |只看該作者
和老公結婚十年,加上這2年專注湊仔,完全無理過佢。兩人似同屋主多過兩公婆。自知要做D嘢補救下。但連女人最基本的嗲功也喪失。仲有無得救呀!




男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


53#
發表於 12-3-6 00:52 |只看該作者
Babykibi 發表於 12-3-4 11:26
可能我比較爽!嗲都係小!不過我會同佢傾佢既心事!同佢分析下問題甘



...
點解我同我C6永遠係我講心事, 返工邊個衰人搞到我唔開心, 點解決,佢重來自會哄我或者幫我想方法, 但唔會講自己野..T_T


公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-3-5 17:59 |只看該作者
每日等d小朋友訓左又有時間既話都會嗲下佢既



瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


51#
發表於 12-3-5 17:23 |只看該作者
老公要嗲架! 識我嘅人都會話我好惡死, 但私底我會係老公面前扮低B, 嗲吓佢同讚吓佢


男爵府

積分: 5238

畀面勳章


50#
發表於 12-3-5 17:19 |只看該作者
呢哪果對雙符號未見出現,故造成引文和補貼討論文連結纏在一齊是不對的設計呀!
你要身體好、記得時時要飲水、不一定等到等到口渴嘅!


男爵府

積分: 6125


49#
發表於 12-3-5 17:10 |只看該作者

回覆 回覆:huneybaby的帖子

我生完返咗阿媽到坐月,到而家巳經2個月喇!每當我老公嚟睇我同BB果陣,我都會嗲佢。有心唔怕遲,最㞠要你肯做




男爵府

積分: 5238

畀面勳章


48#
發表於 12-3-5 17:09 |只看該作者
GLADYS小星星 發表於 12-3-4 00:29
好耐都無,個女嗲佢就有,我依家又有左六個月,周身唔得閒,又成日好辛苦,邊有心情嗲佢。



...咁咪等心情好些才再使出嗲功囉,現在家務忙佢應該明白嘅!

你要身體好、記得時時要飲水、不一定等到等到口渴嘅!


大宅

積分: 4963


47#
發表於 12-3-5 15:57 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

最鍾意嗲老公返工前有時我會攬實佢,叫佢帶埋我走。c6好受落㗎




大宅

積分: 4791


46#
發表於 12-3-5 15:41 |只看該作者
VCMS 發表於 12-3-3 23:52
個個男人都鍾意自己女人嗲佢架啦,唔一定要嗲聲嗲氣嘅,讚下佢叻、醒咁都算係架,被女人讚到飄飄然,邊個唔 ...
同意, 所以時不時讚吓佢地..有時又俾機會佢地威吓.. 好過送禮.. 我會keep住不停地嗲吓佢.. (haha..of course要睇時機啦..timing都好緊要)


複式洋房

積分: 101


45#
發表於 12-3-5 14:21 |只看該作者
我無嗲老公, 生完個囡, 雖然佢對我好好, 但呢家野就大不如前.....呢期好煩, 人都好忟憎, 就來痴痴地了


複式洋房

積分: 202


44#
發表於 12-3-5 14:20 |只看該作者
間中嗲下佢,但會經常對佢笑,已經冧死


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


43#
發表於 12-3-5 14:15 |只看該作者
緊有啦!送吓驚喜or嗲多兩聲啲功力就自然返黎架喇!加油!


男爵府

積分: 6326


42#
發表於 12-3-5 13:12 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

從來都無!




複式洋房

積分: 266


41#
發表於 12-3-5 12:33 |只看該作者
點嗲都唔夠阿女鬥一聲daddy贏九條街!


複式洋房

積分: 214


40#
發表於 12-3-5 11:48 |只看該作者
嗲吓讚吓個老公, 佢開心, 你仲開心, 加油呀!!


子爵府

積分: 13783


39#
發表於 12-3-5 11:40 |只看該作者
間唔中都會

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 11376


38#
發表於 12-3-5 09:42 |只看該作者

回覆:仲有無嗲老公

我都常常嗲我老公架,每日講一句:「老公bb,我好愛你呀之後就好肉緊咁錫佢」佢就會好開心之後回應我:「老婆bb,我都好愛你架」。




大宅

積分: 1068


37#
發表於 12-3-5 08:26 |只看該作者

回覆:colorfashion 的帖子

同你哋傾完真係學到嘢,多謝大家。




禁止訪問

積分: 10980


36#
發表於 12-3-5 04:44 |只看該作者

引用:你講得好正確,只是自己以為湊仔是上方寶劍

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22431

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-3-5 01:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-3-4 22:41
我都要學下做番小女人.

me 2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo