2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1223


1#
發表於 12-3-5 00:10 |只看該作者
我系萬x買左支橄欖油,我想請問各位jm系米可以用嚟清洗乳頭架?如果系,步驟系點做呢?



日子好近喇...


別墅

積分: 816


9#
發表於 12-3-19 15:43 |只看該作者
本帖最後由 vivace01 於 12-3-19 15:44 編輯

助產士話盡量唔好搞 nipple... 因為 nipple 會刺激子宮,有機會引致早產的... 但如果餵人奶就要進行護理啦... 因為 bb 第時會咬傷你,如果 nipple 太易傷,會影響乳汁的生產... 我就用緊 010 的 nipple cream... 家陣就開始按摩乳房,增加乳線
第時餵奶前後仲要用消毒清洗,呢個我都唔太清楚,遲d再問人


大宅

積分: 1223


8#
發表於 12-3-19 09:52 |只看該作者

清洗乳頭

系咩?咁我系米應該五好理佢丫?但我見到佢好好黑黑地咁咁點算好?



日子好近喇...


大宅

積分: 1565


7#
發表於 12-3-18 23:11 |只看該作者
我聽醫院講座好似話,乳頭不要用任何野清洗,怕洗走乳頭乳脂,只用清水清洗便可以,橄欖油用來按摩胸部,幫助按通乳線.

如有錯,請更正

但係我沖涼成日吾記得,照用沐浴露洗


大宅

積分: 1223


6#
發表於 12-3-8 13:56 |只看該作者

引用:我都有買啊. 用化妝棉濕左fu一陣, 輕輕力清

原帖由 mamiemily 於 12-03-08 發表
我都有買啊. 用化妝棉濕左fu一陣, 輕輕力清潔下就得架啦. 之後就沖涼過水, 咁就okay
...
五該哂



日子好近喇...


大宅

積分: 1862


5#
發表於 12-3-8 13:46 |只看該作者
我都有買啊. 用化妝棉濕左fu一陣, 輕輕力清潔下就得架啦. 之後就沖涼過水, 咁就okay


大宅

積分: 1687


4#
發表於 12-3-5 16:49 |只看該作者
fx8630 發表於 12-3-5 00:10
我系萬x買左支橄欖油,我想請問各位jm系米可以用嚟清洗乳頭架?如果系,步驟系點做呢?



...
橄欖油唔係滋潤咩 ?? 我沖涼會用毛巾特別再洗多幾下囉~~ 之後就全身查橄欖油,連乳頭都查埋GA!!


大宅

積分: 1223


3#
發表於 12-3-5 12:18 |只看該作者

清洗乳頭

我諗住遲d埋身喂,咁整乾淨d嘛mouth:



日子好近喇...


大宅

積分: 2447


2#
發表於 12-3-5 11:00 |只看該作者

回覆:fx8630 的帖子

吓?用清水咪得囉




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo