自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


1#
發表於 12-3-5 13:13 |只看該作者
本帖最後由 sai_sai 於 12-3-5 19:47 編輯

半年前有媽媽手,做了物理治療4個月後好翻。 宜家打算 claim 保險,醫生填份表要收$250,仲話已經係酌情收費

嬲嬲地打算成家人轉家庭醫生。


補充:初時因為手痛睇咗這醫生大約3次都未好,就叫醫生寫轉介信俾我去做物理治療....要$100。所以覺得這個醫生乜都講錢!!!!!!


update on 17:10
護士打黎,要我去俾咗錢醫生至會填 form!
我個仔喺佢診所打預防針,已經俾晒錢,一定會去佢診所咖啦!!!
$250 都驚我走佢???
OMG~ 我覺得自己睇錯醫生


伯爵府

積分: 15737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-3-5 23:48 |只看該作者

先俾錢後填表 家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

我上星期日切粉葛個陣,切到左手食指, 指甲連皮肉,無左一忽的, 去左卓x醫療, 診金220+麻醉藥50+破傷風針100+電棒止血500,埋單$870。 我有買意外保險, 所以問姑娘, 醫生填保險claim form 收費, 姑娘話填表費用 200 + 診金 220 我無比到醫生填表,咁我打去問agent , 佢叫我係收據空白位置寫低填表收費, 我填claim form 連收據寄出。



  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


珊瑚宮

積分: 111962


23#
發表於 12-3-5 23:45 |只看該作者
sai_sai 發表於 12-3-5 13:13
補充:初時因為手痛睇咗這醫生大約3次都未好,就叫醫生寫轉介信俾我去做物理治療....要$100。所以覺得這個醫生乜都講錢!!!!!!


...

填 claim form 收錢唔奇

但連寫 referral 都要收錢就真係


大宅

積分: 1599


22#
發表於 12-3-5 23:41 |只看該作者

回覆:先俾錢後填表 家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

幼稚園那份,我醫生不收woo





琥珀宮

積分: 169631


21#
發表於 12-3-5 23:38 |只看該作者

引用:我講緊私人執業診所醫生,唔係政府醫生。

原帖由 sai_sai 於 12-03-05 發表
我講緊私人執業診所醫生,唔係政府醫生。

我明白醫生唔收填表費係人情,收係道理。
其實係診症時填埋form ,私家好多唔收或預咗診金包埋,但過後先番去叫醫生填就多數要另收錢!




大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


20#
發表於 12-3-5 22:08 |只看該作者

回覆:mini_cc 的帖子

我講緊私人執業診所醫生,唔係政府醫生。

我明白醫生唔收填表費係人情,收係道理。
所以佢有權選擇收費$250,我亦有權選擇唔再幫襯佢。




子爵府

積分: 10230


19#
發表於 12-3-5 14:46 |只看該作者

回覆:Amy47 的帖子

其實醫院一定會收的!這是行政問題呀!我上次係政府都收了我$555




男爵府

積分: 7995


18#
發表於 12-3-5 14:41 |只看該作者

回覆:家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

報下価先,上次大小姐去浸記睇骨科,填Form收一舊。共九舊幾,只有嗰一舊Claim唔返。有少少覺得買咗保險都保障唔足。其實唔明點解要另收填Form銭,畀唔緊要,你放埋入診金唔得嘅咩



無聊閒在家


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-3-5 14:40 |只看該作者
我個家庭醫生就唔收


子爵府

積分: 10230


16#
發表於 12-3-5 14:40 |只看該作者

回覆:家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

其實政府獻報係有寫醫生填claim form or school health record的收費,價錢係$555,我仔仔的兒科醫生成頁貼出來的!所以人地真係冇收貴你!唔收的亦只係人情!




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


15#
發表於 12-3-5 14:31 |只看該作者

回覆:家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

我上次整親腳,都有Claim 意外保,我最後嗰次覆診醫生幫我填Form,無額外收錢喎。




翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-3-5 14:29 |只看該作者
好多都要收錢先幫你填claim form架!


大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


13#
發表於 12-3-5 14:24 |只看該作者
自從阿仔出世喺佢診所打(全部)預防針,我和老公就一齊轉睇這醫生。

之前帶阿仔去打針時,醫生都會關心吓我對手嘅情況。
診所所有護士都認得我個仔(覺得可愛)。
某一、兩位護士會記得我叫 X太。
唔知咁樣算唔算係熟啦~

這個唔係咩出名o既醫生...名醫。
我諗住填 report 收 $100~$150 係合理價錢,最多收$200啫。
原來係我唔知價


禁止訪問

積分: 5255


12#
發表於 12-3-5 14:22 |只看該作者

家庭醫生填份保險的醫療報告(4條問題) $250

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-3-5 14:15 |只看該作者
yes, 醫生見左你, 同你睇病好, 淨填form好, 都會收診症費, 如真係唔收, 可能係成日幫趁, 幫趁到佢好熟好熟, 咁都有機會唔收既!


大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


10#
發表於 12-3-5 14:09 |只看該作者
本帖最後由 sai_sai 於 12-3-5 14:09 編輯

唔講唔知幼稚園要醫生 report 喎~

想請教吓要醫生寫咩內容呀??
Thank you!!


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


9#
發表於 12-3-5 13:39 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-3-5 13:27
幼稚園的報告係平過claim保險的form. 我最平問過收150。
我試過問平係50蚊填kinder的, 但係那個醫生係專收指定kinder先咁平. 不過, 好似係街外kinder叫佢填, 都好似係150蚊度啦, 不過都已經成7年前既事了.


伯爵府

積分: 15095


8#
發表於 12-3-5 13:36 |只看該作者
如果要住院留醫的話, 醫生填索償表格通常唔收錢, 除非你出院後先至要求填. 但係填意外索償表格的話, 好多醫生都收錢.

點評

sai_sai  我知道出院後填 claim form 要收錢係因為要醫院 chop 印,所以要麻煩醫院。  發表於 12-3-5 14:02


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-3-5 13:27 |只看該作者

引用:我仲以為公價添,+我仔讀幼稚園時要填入form

原帖由 kc_01k 於 12-03-05 發表
我仲以為公價添, 我仔讀幼稚園時要填入form, 一樣都係$250....
幼稚園的報告係平過claim保險的form. 我最平問過收150。




大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


6#
發表於 12-3-5 13:26 |只看該作者
我知有D 醫生填 report 要收錢。

如果 claim 住院保險填果份 form 仲多問題,仲複雜....咪收得仲貴???!

我以前 claim 住院o既家庭醫生唔會額外收 report 費,所以打算轉第二個同樣唔收 or 收平 d report 費o既家庭醫生囉!

宜家 claim 醫療保險好普遍,如果每填一份 claim form 都收費,計計埋埋都唔少錢。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo