婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-3-7 00:05 |只看該作者
如果c6係未經你同意下,趁住你返左工,帶6299上屋企,大家有乜感覺?




子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


67#
發表於 12-3-23 23:27 |只看該作者

大家鐘唔鐘意99上你屋企?

無所謂!不過最緊要入屋除鞋,其他野佢地又唔敢搞!




洋房

積分: 59


66#
發表於 12-3-23 16:42 |只看該作者
一次半次無所謂啦, 你話成日上就唔同講法囉!


大宅

積分: 4371


65#
發表於 12-3-23 16:39 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

本人十分不喜歡,因為我屋企細,二個人剛剛好,如果好簡5時上下黎食反係冇問題geh, 不過5好要我煮bor ,食完最好坐多一陣5好懶死5走bor.





侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


64#
發表於 12-3-19 21:22 |只看該作者
OK 啦。無中意唔中意。


公爵府

積分: 26797


63#
發表於 12-3-19 20:49 |只看該作者
我都否—吾明點解D 99甘中意上個仔屋企,我99住隔離坐,最初我c6比左條key我99,我都吾知。自己又吾係無地方,我又無BB,keep條key黎做乜先?


伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-3-16 12:16 |只看該作者
十萬個唔鍾意...


男爵府

積分: 8754


61#
發表於 12-3-16 11:21 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

我地搬左返去同我屋企人住
本來已經好介意
佢上左來兩次之後得罪晒我父母後直頭唔歡迎



love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


大宅

積分: 3575


60#
發表於 12-3-13 16:51 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

上來不但攪亂我廚房,重要無經我同意叫埋姑仔一家,大姑奶呀,二姑奶呀。十萬個唔鍾意




複式洋房

積分: 133


59#
發表於 12-3-13 14:45 |只看該作者

回覆:ting11741181 的帖子

贊成




男爵府

積分: 6253


58#
發表於 12-3-12 01:15 |只看該作者

回覆:ting11741181 的帖子

nothing special. 既然個家佢有份,佢叫邊個黎都得。不過現實版,我地都吾鍾意俾人上黎,我地雙方家長從未到過我家!




大宅

積分: 3721

畀面勳章


57#
發表於 12-3-11 23:11 |只看該作者
今日62自己開門入左黎,因我地幫佢養住隻狗,老公已經同隻狗落左街,我就剛剛起身,好彩都無衣衫不整,唔係勁樣衰


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


56#
發表於 12-3-10 17:31 |只看該作者
回覆 ting11741181 的帖子

因為我地呢間屋係62, 99的, 佢地有鎖匙, 基本上可以自由上黎! 但自從比我發現咗佢地未問過我地就自己上黎後, 我即時叫我老公話佢地, 叫佢地以後唔好! 我99仲要過份到帶佢d朋友上黎, 話想參考下d裝修喎, 個小朋友仲要食埋我地屋企d野! 唔係話肉赤d野食, 而係尊唔尊重囉! 就係因為佢地咁樣做, 所以我依家都唔係太尊重佢地! 同埋我唔鍾意我99上親黎就話我地冇乜冇物, 又彈呢樣彈果樣!

我都覺得你老公要事先知會你一聲既, 等可以收埋d爸爸didi嘛!


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-3-10 14:07 |只看該作者

引用:Quote:ting11741181+發表於+12-3-9+14:03+

原帖由 hh-mum 於 12-03-10 發表
我意思係同媽咪去完街/飲完茶, 妳要返屋企, 她說要上去坐坐時喎?
咁咪同佢講話間屋好亂,好大塵,要執屋,招呼唔到佢囉~




大宅

積分: 1577


54#
發表於 12-3-10 13:31 |只看該作者
ting11741181 發表於 12-3-9 14:03
咁我咪同阿媽講屋企晏D無人,我地一陣要出街,下次先上黎啦~

咁咪得囉~

我意思係同媽咪去完街/飲完茶, 妳要返屋企, 她說要上去坐坐時喎?


大宅

積分: 1427


53#
發表於 12-3-10 02:29 |只看該作者
本帖最後由 tobeypig 於 12-3-10 02:46 編輯

其實我覺得邊個帶人返屋企都應該同另一半講聲, 唔係話批准唔批准 而係基本禮貌嚟啫~~ 可能啱啱洗完衫成屋萬國旗(底底+爸爸)咁人地上到嚟好監介架嗎

不過我都唔多LIKE 6299 上我地屋企, 未搬前因住得好近,成日話要嚟坐下,又成日攞埋d無謂嘢去我地管理處話擺底俾我地(其實係借d意問下管理員我地係咪屋企,係的就可以直接上嚟),搞到我地幾唔好意思,之後c6俾佢地上嚟一次,但嚟到無嘢做齋坐SOFA, 我地二個又無理佢, 佢個仔响書房打電腦, 我直頭關房門响房睇書, 佢二個响廳ON居居, 坐咗一陣走去了c6, 俾c6叫佢咪煩, 跟住睇咗半個鐘電視就自動叫走啦~~但之後仲成日話要嚟, 好彩c6都無理佢地咋, 
之後搬咗屋,又成鬼日話要嚟,但我地一直都無俾地址佢地,所以我地搬咗4年佢只係知我地住邊區但唔知係邊度


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


52#
發表於 12-3-9 23:47 |只看該作者

大家鐘唔鐘意99上你屋企?

有老公帶就唔話我知都無問題,但如果得6299兩個就noway




水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


51#
發表於 12-3-9 23:42 |只看該作者
我絕對、極之、超級討厭見到隻99!更加討厭上我家!!!!


子爵府

積分: 11033


50#
發表於 12-3-9 22:55 |只看該作者
證明你c6都唔認為帶爹地媽咪返自己屋企要同老婆商量咁大件事囖!!!
自問我唔介意。。。。
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


男爵府

積分: 8845


49#
發表於 12-3-9 17:53 |只看該作者
我第一間屋 99 有我鎖匙,因為佢阿仔覺得阿媽養到佢咁大,到有自己屋企阿媽應該有鎖匙! 仲話佢阿媽我 99 識做既! 點知 ....

1. 阿 99 帶埋啲三姑六婆趁我哋返晒工上去我屋企 "參觀" 喎! 事後佢自己爆響口!! 都唔知有幾多團成咗團上過去!

2. 阿 99 下晝湊完佢啲外孫放學得閒無事就帶埋外孫上我屋企食我雪櫃啲啫哩零食,仲要用我屋企電話打嚟話上咗去我屋企乜乜乜!!

3. 平日放假我哋唔返去食諗住二人世界,阿 99 又實驚無神殺上嚟話攞生果嚟比我哋食喎!!!

4. 最愛自己上我屋企摷我櫃桶櫥櫃話我啲嘢好咁擺咁擺! 我問佢仲乜開嚟睇,仲話要知阿仔間屋啲嘢擺邊!!! 咩阿仔呀? 間屋我都有份架!!!

嬲到我呀! 自此我搬咗幾次屋,佢咪冇鎖匙囉!!

哼!! 同新抱鬥?? 除非阿 99 你個仔唔愛佢老婆啦! 唔係你唔會贏架!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo