懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2180


1#
發表於 12-3-8 08:23 |只看該作者
我上年12月頭結婚, 結婚之前為左靚靚要節食...結婚後0個個幾月食得好冇節制....
我本身唔係瘦底, 好易肥...結婚0個時129磅, 身高166cm....結婚後個幾月見自己肥左成1x磅, 諗住減肥, 但好快就發現自己有左...而家12wk2...成145磅, 好肥....成隻pig咁...覺得自己好肉酸, 唔開心..

黎咁個6個月我要控制飲食, 我唔想俾自己肥咁多呀!!點算呀.....


別墅

積分: 519

畀面勳章


39#
發表於 12-3-12 11:11 |只看該作者
豐滿係因為幸福
好事黎的


伯爵府

積分: 15236


38#
發表於 12-3-12 11:05 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

咁你又要食,肥左又唔開心,而家有左,緊係專注係bb度先啦,最緊要bb健康。出世後你減到咪減囉!




大宅

積分: 1978


37#
發表於 12-3-12 09:09 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

我有佐BB之後都覺得自己肥佐好肉酸!因為我一直都有食藥減肥,一直都系keep住系50KG以下,但系一有佐BB之後就不斷肥,宜家5個月,已經去到59KG,我真係有D接受晤到!





珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-3-9 10:40 |只看該作者
samsister 發表於 12-3-8 11:02
如果有人話你肥,你咪話我而家好幸福,又有老公錫,又就快榮升做媽媽,你係咪好羨慕呀
我仲惨過你 ...


子爵府

積分: 13914


35#
發表於 12-3-8 23:27 |只看該作者

回覆:KAYIBABY87 的帖子

你幅相睇落真係唔似咁重磅喎...




大宅

積分: 1780


34#
發表於 12-3-8 23:11 |只看該作者

回覆 回覆:Mama_Kwan的帖子

我不嬲都係易肥,反而有左之後,冇點肥,可能肥曬係bb到,盡量少食d飯呀,麵包!我食得比較清,冇零食,冇汽水果d! 口痕就食生果,日日飲媽媽奶粉,後期,每日兩杯囉!記得食蛋,好肥b!




男爵府

積分: 6161


33#
發表於 12-3-8 22:46 |只看該作者
回覆 Mama_Kwan 的帖子

我都會上瑜珈班
遲d天氣熱就去游水


男爵府

積分: 6817


32#
發表於 12-3-8 22:12 |只看該作者
我又報到~我本身係xxl碼媽咪,即16x磅重....生亞女前130幾~我本身骨皇..成個山東婆咁...我都好驚依胎會好肥到over200磅點算~~~
你地買咩衫做孕婦衫架???
。。。。。。。。。。。


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


31#
發表於 12-3-8 18:56 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

報到,我都係呀,我得155cm,未有b時95磅,依家先得25w,已經13x磅但個肚得37",好多人都話我個肚細,依家已經咁,到生個時我不敢想像。我一向好食得,依家有咗之後更加一日到黑個口停不了,成日都好似好肚餓,好想食嘢其實我都好驚生完之後好難減,但陀b又唔想減肥,但一見到自己嘅虎背熊腰同一身肥肉,好恐怖




禁止訪問

積分: 1706


30#
發表於 12-3-8 17:27 |只看該作者

回覆 回覆:歐陽太的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8621


29#
發表於 12-3-8 16:16 |只看該作者
我貧血, 宜家18W, 都有150磅, 繼續努力食有營養既野比BB, 我C6都叫我生完先減, 宜家唔好減!
BB是你一生人的命根, 佢健唔健康都係一世嫁!
點可以因為自己的身形而懷孕節食?!
身形既野, 比自己半年至一年都可以回復, 唔得就2年, 都唔好用你自己同BB的健康搞飛!


子爵府

積分: 12864


28#
發表於 12-3-8 15:41 |只看該作者

回覆 回覆:Mama_Kwan的帖子

我都係啦,本來已經肥肥地,以家塊面仲肥咗成個碼,以家只好等生完先至減!




大宅

積分: 1271


27#
發表於 12-3-8 15:37 |只看該作者

回覆:覺得自己好肉酸!!

生完先減啦!餵人奶聽講會幫助瘦身!




大宅

積分: 1620


26#
發表於 12-3-8 15:33 |只看該作者
回覆 KAYIBABY87 的帖子

又見到你啦~~哈~~同我差不多~~我識我老公時186磅~~之後拍拖半年開發減~~用左一段時間減到120(最瘦)...上年結克婚就直線上升.....肥到16X就有左BB~~而家都係5個幾月....但我而家肥過岩岩識老公果時少少囉仲~~~哎~~日日都唔想照鏡


大宅

積分: 2180


25#
發表於 12-3-8 14:43 |只看該作者

回覆 回覆:booooooger的帖子

我諗住均衡飲食, 成個孕期唔俾自己重過165磅.希望得啦:;pppp:

我下個月會上孕婦瑜伽班, 希望運動下,冇咁易肥。 最好就swim下啦




男爵府

積分: 6161


24#
發表於 12-3-8 14:19 |只看該作者
唯有生完先減囉
我158cm高,結婚成120磅
結完婚肥左20磅
依家有左18w,160磅
咁講法我咪仲大獲
又矮過你又重過你
仲易肥過你
不過我肥得黎一d都唔論盡
身體好好
我好鍾意戶外活動
最緊自己點睇自己
雖然依家肥左咁多
我一樣會扮靚靚先出街
唔比自己變黃面婆


禁止訪問

積分: 1706


23#
發表於 12-3-8 14:07 |只看該作者

回覆 回覆:yanyanyan888的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1762


22#
發表於 12-3-8 13:32 |只看該作者

引用:結婚係會令人發福,呢個係事實,你算好啦,我

原帖由 KAYIBABY87 於 12-03-08 發表
結婚係會令人發福,呢個係事實,
你算好啦,
我又矮過你又肥過你,
你張相睇落好瘦喎。。only肥身?正磅錯?




大宅

積分: 2801


21#
發表於 12-3-8 13:15 |只看該作者

覺得自己好肉酸!!

我覺得有啲人肥都可以好::靚!但整休感觉自已就好烏where!!!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo