夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 12-3-8 11:29 |只看該作者
老公, 你要返工我都要, 放工我仲趕去買野煲湯俾你飲, 一入屋就湊女, 日日如是~

你要收工去老遠整車, 去同同事吃飯, 你問我一句, 我答你:"好丫,無問題! "

我就一個人返去湊女做家務 ....

今日, 我只係想同班同事吃餐飯, 問你可唔可以, 你就咁悔氣咁答我? !

我好唔甘心.....

點評

TropyC  好多家庭都係咁, 你唔駛咁唔開心, 男人都係自私的動物.  發表於 12-3-8 19:01


大宅

積分: 2396


24#
發表於 12-3-18 01:15 |只看該作者

引用:Quote:Nancy20090615+發表於+12-3-8+12:08+

原帖由 lovelycats1437 於 12-03-08 發表
因為我工作地區同我家距離很離,同同事食根本唔可以要人地就我去咁遠~ 算啦, 去左都唔開心,都係返去湊女... ...
你應該繼續堅持落去, 冇理由婚後要斷絕同friend來往或者唔去街㗎. 佢就係想你唔去街所以次次都俾面色你睇同埋你可能有少少寵壞咗佢.




大宅

積分: 1315


23#
發表於 12-3-10 21:06 |只看該作者
開心見城去表達自己的feelings,但係唔好做到好似要"唉"佢,大家地位要對等。你要去街,早d通知佢,係通知,唔係申請,話定比佢聽夜d返。

千其唔好做到佢有權say no.

點評

lovelycats1437  我明白...要學習下先得.....  發表於 12-3-11 20:23


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


22#
發表於 12-3-9 14:34 |只看該作者
好多男人講嘢都粗聲粗氣,又無高低音喎!其實佢哋無心架!唔好嬲喇!


大宅

積分: 4086


21#
發表於 12-3-9 13:25 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

嗯,我自己未有小朋友,只係有寵物在家每日都要定時定候要湊,開頭對方都唔會理會我想唔想自己一個人在家,有時佢遲收工知遁我食左飯先又冇煮俾佢,佢就會約朋友食宵夜。有次我頂唔順問佢: 「呀~係米我唔煮飯你就唔使返屋企呢? 係米唔使睇下隻兔仔呢? 即係返屋企係為左有餐住家飯食有張床睏下就夠架啦係米呀?」
自此之後佢就會開始諗下我都想休息下,大家協調下。
其實,老公又好男朋友又好,都係要我地好似訓練仔女自理o既方法一樣,訓練佢地照顧頭家架,因為佢地由細到大可能都係由媽媽做晒所有家務,碗都唔使洗一隻! 所以好自然唔覺得自己有責任囉!

我o既經驗係: 有時唔需要投訴對方點解唔做乜乜乜,而係要教導對方點去做乜乜乜,兩者對於尐受軟唔受硬o既男人黎講,天與地o既分別!


大宅

積分: 4162


20#
發表於 12-3-9 12:17 |只看該作者
Don't angry, be happy, talk to him about your feeling

點評

lovelycats1437  thanks ~~~  發表於 12-3-9 12:25


大宅

積分: 1577


19#
發表於 12-3-9 12:13 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-3-9 11:01
我有丫~ 何況我返到去佢都未收工~ 我簡直好似打咭咁, 上小巴1 whatsapp , 落小巴又一個~

我放工回家足足 ...

嘩! 妳係隨時報到, 心平氣和同他傾吓, 2公婆的事易解決d.

點評

lovelycats1437  係.... 多謝你...  發表於 12-3-9 12:25


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-3-9 11:13 |只看該作者

我要同 fd social 我早少少同c6 交待聲, 通常都安排到

兩個人相處 最 重要 互相尊重, 有商有量


子爵府

積分: 11402


17#
發表於 12-3-9 11:11 |只看該作者
以前, 我c6又係一星期有幾晚不在家, 佢幾時約人食飯去街, 從來唔會預先通知我, 覺得我係全天候放工仆返去湊女. 反而, 我幾個月先約人食一次飯, 我會預早通知佢, 等佢個日唔好約人, 返去湊女, 佢好似好大方咁叫我放心啦. 去行下街啦, 放下假啦, 唔洗咁早返.

但係, 每次一到8:00pm-9:00pm, 佢就會打幾次俾我, 問我食完未? 走得未?
話亞女搵我.... 9:15, 9:30pm又打黎, 開始催我早d返, 話亞女要訓啦, 我叫佢開奶攪掂佢啦, 佢又會發牢騷, 又呢樣, 又個樣, 攪到我超無癮, 急急走人.

返到去, 我接手, 佢就第一時間去打機.

點評

lovelycats1437  same ~~  發表於 12-3-9 12:24


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


16#
發表於 12-3-9 11:01 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-9 09:50
遲左返, 妳可以致電他, 說明因等唔到車, 起碼他知妳做緊乜.

我有丫~ 何況我返到去佢都未收工~ 我簡直好似打咭咁, 上小巴1 whatsapp , 落小巴又一個~

我放工回家足足要轉3程小巴的..... 要等都唔係過份掛.....


大宅

積分: 1577


15#
發表於 12-3-9 09:50 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-3-8 14:51
可能我係唔明點解咁唔公平, 我當然知道佢都有為個家付出, 但老實是我都分擔一半~ 不是問你攞~

次次遲左 ...

遲左返, 妳可以致電他, 說明因等唔到車, 起碼他知妳做緊乜.


男爵府

積分: 6375


14#
發表於 12-3-8 23:31 |只看該作者
母親比較偉大

點評

lovelycats1437  我自己都唔知道  發表於 12-3-9 11:02


男爵府

積分: 5509


13#
發表於 12-3-8 21:52 |只看該作者

我是工人還是老婆?

好唔公平




男爵府

積分: 5289


12#
發表於 12-3-8 20:47 |只看該作者

回覆:我是工人還是老婆?

互相認讓!




大宅

積分: 1621

畀面勳章


11#
發表於 12-3-8 16:37 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

我都覺得咁樣唔公平呀
不過講真,有時d男人係好蠢ga
你唔講,可能佢地冇諗過 / 唔明的

不如同老公開心見誠咁傾下丫
咁樣唔係辦法
有小朋友唔等於要冇哂自己既朋友

自己都要俾自己抖下氣既時間
長路漫漫呀~ 加油!!!

點評

lovelycats1437  謝謝你丫......唯有 試下啦.....  發表於 12-3-8 16:40


男爵府

積分: 5955


10#
發表於 12-3-8 16:26 |只看該作者
同我好似. 我老公鍾意幾時訓就幾時訓, 幾時醒就幾時醒, 鍾意幾時上網, 出街都得. 我就要湊女做家務, 如果我要出街, 我要自己安排好個女99或婆婆湊先得. 有時覺得, 我生我養我教, 點解要跟你姓?

點評

lovelycats1437  好同意...... 好無奈.....  發表於 12-3-8 16:39


男爵府

積分: 7011


9#
發表於 12-3-8 15:20 |只看該作者
經濟許可的話請個工人 , 照顧小朋友和做家務唔使煩


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


8#
發表於 12-3-8 14:51 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-8 12:55
回覆 lovelycats1437 的帖子

我唔會當自己係工人, 因他都有分擔家務, 只是沒有咁整潔, 我也不會投訴.

可能我係唔明點解咁唔公平, 我當然知道佢都有為個家付出, 但老實是我都分擔一半~ 不是問你攞~

次次遲左少少返都黑面.... 趕唔到車我都無計, 唔駛黑曬面丫?!


點評

SpyCat   太過分!!!  發表於 12-3-11 09:27


大宅

積分: 1577


7#
發表於 12-3-8 12:55 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

我唔會當自己係工人, 因他都有分擔家務, 只是沒有咁整潔, 我也不會投訴.
只是有了小朋友後, 真是少了出去與朋友/同事聯誼, 令自己圈子縮小很多, 我經吵架一事後, 先明白我的生活圈子不只老公, 仔仔, 男家的人, 我都要做令自己快樂的事, 現在有朋友/同事約, 就到都會出去開心吓, 由於老公返shift, 除了要攪掂阿仔d功課, 都要睇吓老公返乜!


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


6#
發表於 12-3-8 12:12 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-3-8 12:08
so 您要爭取下自由時間. 或者約佢地黎您家附近, 湊埋囡去都得.

因為我工作地區同我家距離很離,同同事食根本唔可以要人地就我去咁遠~ 算啦, 去左都唔開心,都係返去湊女....

點評

SpyCat  come on, be strong!  發表於 12-3-11 09:25

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo