懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2512

畀面勳章


1#
發表於 12-3-8 15:24 |只看該作者
今日東區book了飲糖水同母嬰評估, 9點開始飲糖水, 之前聽好多媽媽講都幾難飲同有機會嘔翻出黎或者頭暈, 未飲之前宦擔心左好耐, 到飲入口果吓, 其實都唔係禁難飲吧, 之後飲完又唔覺有咩身體變化, 過了兩小時後再抽血就完成了, 經過依個情況覺得無難度, 而且呀b成朝都旭旭下, 好似佢都覺得好開心感, 所以心情非常好, 之後就等照超聲波了...

http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=4566916
依條link係之前係BK傾訴左我知道呀b心臟有肌瘤既過度情況...

今日已經29w了, 再黎到照超聲波既日子, 之前一直都好正面感去面對, 成日都對自己同bb講, 我地要一齊努力, 之後既路點難行媽媽都會同bb行落去, 要一齊加油...
頭先一邊照, 醫生同我講其他都正常, 不過都係果樣啦...bb心臟個肌瘤都係影響佢左心房, 比起上次黎睇, 個肌瘤係左心房既大動脈上有d阻擋, 令佢左心房既發育唔係太理想比較右心房係細左, 不過點都係要等bb出世後先可以安排倒情況, 而家係咩都做唔倒...
醫生同我講, 情況唔太理想, 最壞情況係出世後會有心臟衰竭或者... 其實聽到依道, 我果刻真係空白一片...只可以[嗯]...
到左完成晒所有程序, book埋下次產檢之後我就離開醫院...其實我真係唔知自己做緊乜野...只係諗起呀b同老公, 所以即時whatsapp講比老公知, 當然老公可以做既就係安慰, 叫我唔好諗太多, 醫生都唔會有100%準確的...我個腦都一樣係空白一片...回覆都係[嗯]...
回到家換衫後, 呆呆坐係電腦前面, 已經再控制唔倒自己做唔應該做既事...就係哭起來...失控崩潰了...很辛苦...心很痛...
呀B你要加油呀!! 爸爸媽媽點都會係你身邊支持你!! 你好叻架!!


別墅

積分: 783


94#
發表於 12-3-10 01:42 |只看該作者
mandyray 發表於 12-3-9 15:27
樓主你要加油呀,你情況我心表明白,我都係照結構超聲波發現bb心臟有心律不正,東區醫院醫生亦都pass去瑪麗 ...
你哋都要加油呀,其實我個情況都差不多,因為我個囡囡有心漏病,出世後係一定要做手術架,個case都pass咗去瑪麗架,我依家36w,仲有一個月就見到佢啦,我同老公都係平常心,大家一齊努力麻,我哋都支持你架!


大宅

積分: 2675


93#
發表於 12-3-10 01:22 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

Support




大宅

積分: 2225

畀面勳章


92#
發表於 12-3-10 01:13 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

睇到我都眼濕濕,呀b努力緊,你都要加油呀,十卜你!





大宅

積分: 3721

畀面勳章


91#
發表於 12-3-10 00:08 |只看該作者
加油丫


大宅

積分: 1640


90#
發表於 12-3-9 23:50 |只看該作者
加油呀!


別墅

積分: 985

畀面勳章


89#
發表於 12-3-9 23:24 |只看該作者
+油


大宅

積分: 4366


88#
發表於 12-3-9 23:14 |只看該作者
加油, bb需要有正能量嘅媽媽


別墅

積分: 717


87#
發表於 12-3-9 18:53 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

安慰說話其實無咩用,樓主你不如咁諗,始終bb仲發展緊,樓主你開心啲,令bb係你肚入面都知佢要努力,佢感受到你架,你不斷帶負能比佢,佢知架!佢都唔開心,你積極面對,話唔定佢出世無事呢




大宅

積分: 1531


86#
發表於 12-3-9 16:53 |只看該作者
唔好放棄呀,而家醫學昌明,你同bb一齐努力呀


大宅

積分: 3681


85#
發表於 12-3-9 15:42 |只看該作者

引用: 看到你之前的一篇帖子..我也眼濕濕...大

原帖由 0715 於 12-03-08 發表
本帖最後由 0715 於 12-3-8 16:02 編輯

看到你之前的一篇帖子..我也眼濕濕...
讚成!
樓主你要加油!唔好放棄!




複式洋房

積分: 316


84#
發表於 12-3-9 15:27 |只看該作者
樓主你要加油呀,你情況我心表明白,我都係照結構超聲波發現bb心臟有心律不正,東區醫院醫生亦都pass去瑪麗醫院你睇個心臟兒科周醫生跟進,上星期見周醫生亦都說bb有机會心臟衰竭,當知道個刻會好難受,但我會接受將來bb路好難行,現在我己經25週,每星期都要keep住照超聲波,所以你要同bb努力加油,可能有奇跡出現,我同我老公平常心面對,幸我嫁到好老公,樓主我一齊加油迎接bb出世.


大宅

積分: 4836


83#
發表於 12-3-9 13:04 |只看該作者
樓主你要加油呀,我相信bb感受到你們對佢既愛同堅持
佢都一定會努力的
同埋我想講,醫生佢所講既都只係有可能發生同最壞情況,
並唔一定會發生的,你地一定可以有美好的將來,加油!!


複式洋房

積分: 138


82#
發表於 12-3-9 12:53 |只看該作者

引用:你同BB多些溝通,叫佢醫治自己。我看過一本

原帖由 ginnychim 於 12-03-08 發表
你同BB多些溝通,叫佢醫治自己。我看過一本書,里面是教人同BB傾,要佢健康地出世。里面好多例子話有用,但 ...
唔知係咪就係我睇果本七田真既書呢?




複式洋房

積分: 138


81#
發表於 12-3-9 12:50 |只看該作者

引用:今日東區book了飲糖水同母嬰評估,+9點開始

原帖由 venusmax 於 12-03-08 發表
今日東區book了飲糖水同母嬰評估, 9點開始飲糖水, 之前聽好多媽媽講都幾難飲同有機會嘔翻出黎或者頭暈, 未 ...
睇到你既文章,我都覺得好心痛。只可以同你講:加油!堅强!振作!可能殘忍咗d,不過你要抱最壞既打算,但仍要同BB精彩咁活過每一天!擔憂苦惱流淚對你同BB都無任何益處!盡量俾BB聽多d媽媽既笑聲,隔着肚皮睇到媽媽既笑容,快樂因為感受到媽媽快樂!唔知你相唔相信愉快心情可以治愈疾病?我睇過一本由七田真寫既書,話BB有多種特異功能,只要你相信,並教導BB去修復身體缺憾既地方,奇跡可能會出現!加油呀!




別墅

積分: 657


80#
發表於 12-3-9 12:25 |只看該作者
加油, 你要比信心BB


















































複式洋房

積分: 108


79#
發表於 12-3-9 12:24 |只看該作者

回覆:今日由開心到唔開心...忍不住哭了...

媽媽,加油呀,我地一齊祝福你!你好叻ga 喇,加油!




大宅

積分: 1335


78#
發表於 12-3-9 12:22 |只看該作者
樓主你已經好叻好堅強架, 黎緊同BB講多啲野, 俾多啲正能量, 唔好太擔心,加油, 祝福你們~!


大宅

積分: 2954


77#
發表於 12-3-9 12:19 |只看該作者
振作ar~~~~


大宅

積分: 2168


76#
發表於 12-3-9 11:59 |只看該作者
add oil ar~~god bless u~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo